Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 
ada_bcn
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 
Crislady
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 
Júlia
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 
morgan
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 
Dana
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 
Ester
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 
Sara
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 
Bego
Mare en solitari - Página 2 Vote_lcap1Mare en solitari - Página 2 Bar210Mare en solitari - Página 2 Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Mare en solitari

+6
laria_00
Luna
merce
nuvib
lajefadelaironia
paulabutterfly
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Mare en solitari - Página 2 Empty Mare en solitari

Missatge por navixen Dl 26 Gen 2015 - 12:58

Recuerdo del primer mensaje :

Hola a totes!!

Em presento.. em dic Mireia i estic plantejant-me ja seriosament el tema de ser mare en solitari, per tant, he trobat aquest foro i la veritat que està molt bé i ajuda a aclarir molts dubtes que tens al plantejar-te aquesta decisió. 

I em sento molt identificada amb algunes experiències d'algunes de vosaltres... perquè qui més qui menys s'ha trobat alguna vegada en determinades situacions. 

Tinc 37 anys i no tinc parella... i perquè vull ser mare i crec que ara és el moment de plantejar-m'ho seriosament i perquè no voldria començar una relació amb una persona tenint aquest neguit i objectiu al cap... sense saber exactament si ho podria realitzat amb aquesta persona.. perquè tampoc el vull esperar molts anys. 

He demanat hora a la clínica CIRH per una primera visita que com bé he vist en el foro és gratuïta i per tant, per tenir un primer contacte  crec que és important, perquè el procediment i les tècniques ja he anat informant-me per internet i a les webs de diverses clíniques especialitzades... però crec que és bo prendre contacte amb una clínica per tenir un contacte directe amb els professionals, m'han donat hora per la primera visita el dia 18 de febrer!!!

I sé que el tema d'elecció de la clínica que t'interessi és molt personal i també va segons l'experiència que cadascuna de vosaltres ha tingut. 

He enviat un mail a la Clínica Marqués i m'ha dit que la primera visita són 125 euros.... entenc que si després no t'interessa pel que sigui continuar amb aquesta clínica... doncs diners "perduts".

Ja us aniré explicant... i si voleu donar la vostra opinió i consells estaré molt agraïda!!

Gràcies i fins aviat!!!
navixen
navixen

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Virgo Serpiente
Nombre de missatges : 57
Fecha de inscripción : 30/07/2014
Edad : 46
Ubicació : Barcelonès

Tornar a dalt Ir abajo


Mare en solitari - Página 2 Empty Re: Mare en solitari

Missatge por navixen Dt 10 Mar 2015 - 12:03

Hola noies!!!

Fa dies que no us escric... però us llegeixo i estic al dia!!!

Bé ja tinc totes les proves fetes i hora per aquest divendres 13 de març amb el dr. Sokol de l'Institut Marquès. 

Tinc analítica hormonal, antimulleriana i la histero... encara que no sé interpretar els resultats, si miro els barems que estableixen les anàlisis... "sembla" que tot està dintre dels paràmetres... però clar això ho haurà d'interpretar el ginecòleg. La histero ha sortit bé!! I les trompes són permeables així que genial!!

I la antimulleriana que la reserva ovàrica és "normal" dintre dels barems... que estableix el laboratori. 

Així que a veure que em diu el ginecòleg... perquè la última interpretació la té ell...

Em va comentar que no volia una TSH (tiroides) molt elevada... no sé perquè.. suposo que deu influir en el procés de tractament o en el part? 

Si alguna ho sabeu... ja em direu.. 

Merci!!

Una abraçada a totes i gràcies per tenir aquest FORO tan útil!!!!!!
navixen
navixen

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Virgo Serpiente
Nombre de missatges : 57
Fecha de inscripción : 30/07/2014
Edad : 46
Ubicació : Barcelonès

Tornar a dalt Ir abajo

Mare en solitari - Página 2 Empty Re: Mare en solitari

Missatge por sandra sardà Dg 29 Mar 2015 - 10:25

Mireia endavant! El camí de cada una és diferent però al fòrum podem compartir.No tinc ni idea d'això de la Tiroides però sembla que tu no tens aquest problema no? molta sort!
sandra sardà
sandra sardà

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 26
Fecha de inscripción : 06/11/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Mare en solitari - Página 2 Empty Re: Mare en solitari

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum