Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 33 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 33 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
rumiant en ser mare
2 participantes
Pàgina 1 de 1
rumiant en ser mare
Hola a totes,
Em dic marina despres d'estar pensant de ser mare o no en solitari i amb tots els dubtes que aixo comporta avui he tingut la primera visita informativa a la clinica Conceptum no sé si alguna de vosaltres la coneix o si alguna de vosaltres em pot recomanar alguna clinica, si alguna de vosaltres al fer-se la IAD a tingut bessonada,tinc tants dubtes o millor dit pors, per lo vist el que mes ens preocupe es l'ho economic que es per lo que jo vaig frenant més, em podrieu informar si n'hi han ajuts per a mares solteres, etc....
Gracies per tot!!
Em dic marina despres d'estar pensant de ser mare o no en solitari i amb tots els dubtes que aixo comporta avui he tingut la primera visita informativa a la clinica Conceptum no sé si alguna de vosaltres la coneix o si alguna de vosaltres em pot recomanar alguna clinica, si alguna de vosaltres al fer-se la IAD a tingut bessonada,tinc tants dubtes o millor dit pors, per lo vist el que mes ens preocupe es l'ho economic que es per lo que jo vaig frenant més, em podrieu informar si n'hi han ajuts per a mares solteres, etc....
Gracies per tot!!
marina77-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 3
Re: rumiant en ser mare
Hola Marina i benvinguda,
ja sé que aquest missatge l'has fet fa temps, i no sé en quina situació et trobes actualment. Ajuts com a família monoparental hi ha alguna cosa, però l'estat no hi està molt posat en el tema.
Hi ha un apartat amb la relació de clíniques que hi ha i els preus són orientatius.
Mireia
ja sé que aquest missatge l'has fet fa temps, i no sé en quina situació et trobes actualment. Ajuts com a família monoparental hi ha alguna cosa, però l'estat no hi està molt posat en el tema.
Hi ha un apartat amb la relació de clíniques que hi ha i els preus són orientatius.
Mireia
Reia-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 166
Re: rumiant en ser mare
Et passo l'enllaç que hi ha al foro pel tema de les clíniques: https://maresds.forocatalan.com/f27-cliniques .
Mireia
Mireia
Reia-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 166
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum