Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 
lajefadelaironia
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 
ada_bcn
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 
Crislady
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 
Júlia
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 
morgan
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 
Dana
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 
Ester
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 
Sara
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 
Bego
rumiant en ser mare Vote_lcap1rumiant en ser mare Bar210rumiant en ser mare Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


rumiant en ser mare

2 participantes

Ir abajo

rumiant en ser mare Empty rumiant en ser mare

Missatge por marina77 Dl 24 Nov 2014 - 23:49

Hola a totes,

Em dic marina despres d'estar pensant de ser mare o no en solitari i amb tots els dubtes que aixo comporta avui he tingut la primera visita informativa a la clinica Conceptum no sé si alguna de vosaltres la coneix o si alguna de vosaltres em pot recomanar alguna clinica, si alguna de vosaltres al fer-se la IAD a tingut bessonada,tinc tants dubtes o millor dit pors, per lo vist el que mes ens preocupe es l'ho economic que es per lo que jo vaig frenant més, em podrieu informar si n'hi han ajuts per a mares solteres, etc....

Gracies per tot!!
marina77
marina77

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Tauro Serpiente
Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 24/11/2014
Edad : 46

Tornar a dalt Ir abajo

rumiant en ser mare Empty Re: rumiant en ser mare

Missatge por Reia Dg 1 Mar 2015 - 0:58

Hola Marina i benvinguda,

ja sé que aquest missatge l'has fet fa temps, i no sé en quina situació et trobes actualment. Ajuts com a família monoparental hi ha alguna cosa, però l'estat no hi està molt posat en el tema. 

Hi ha un apartat amb la relació de clíniques que hi ha i els preus són orientatius.

Mireia
Reia
Reia

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 1

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 166
Fecha de inscripción : 19/10/2012
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

rumiant en ser mare Empty Re: rumiant en ser mare

Missatge por Reia Dg 1 Mar 2015 - 1:02

Et passo l'enllaç que hi ha al foro pel tema de les clíniques: https://maresds.forocatalan.com/f27-cliniques .

Mireia
Reia
Reia

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 1

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 166
Fecha de inscripción : 19/10/2012
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

rumiant en ser mare Empty Re: rumiant en ser mare

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum