Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 39 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 39 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Llibre "Nuevas Genealogías"
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Llibre "Nuevas Genealogías"
Hola,
Aquest cap de setmana la meva germana em va regalar el llibre "Nuevas Genealogías ¿Cómo abordar un árbol genealógico en el siglo XXI"
Tracta de la genealogia però parla de com tractar als nous tipus de famílies, a totes aquelles que no son les tradicionals de mare, pare i fills. Encara no l’he acabat però m’està agradant molt, fa unes reflexions molt interessants sobre com representar a les famílies monoparentals i d’altres. Si us agrada el tema de la genealogia us el recomano. L’autora és Mireia Nieto del blog de tataranietos. Aquí sota us poso el link.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Aquest cap de setmana la meva germana em va regalar el llibre "Nuevas Genealogías ¿Cómo abordar un árbol genealógico en el siglo XXI"
Tracta de la genealogia però parla de com tractar als nous tipus de famílies, a totes aquelles que no son les tradicionals de mare, pare i fills. Encara no l’he acabat però m’està agradant molt, fa unes reflexions molt interessants sobre com representar a les famílies monoparentals i d’altres. Si us agrada el tema de la genealogia us el recomano. L’autora és Mireia Nieto del blog de tataranietos. Aquí sota us poso el link.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Sterne-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 23
Re: Llibre "Nuevas Genealogías"
Bon dia i moltes gràcies!
Miraré de comprar-lo☺️
Judith
Miraré de comprar-lo☺️
Judith
Judith75-
Nº tractaments : 4