Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Llibre " Mi maternidad asistida"
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Llibre " Mi maternidad asistida"
Avui surt a al venda un llibre que es titula Mi maternidad asistida, una amiga que coneix l'autora me l'ha recomanat aixíq eu l'he afegit al meu llistat de llibres sobre maternitat monoparental (tot i que no m'ha quedat clar si era monoparental...) l'autora escriu un blog, però jo no el conec.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Es pot comprar a amazon, en paper i en versió kindle:
No sé si he posat bé l'enllaç de amazon... sino des de la bibliografia s'hi pot entrar
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Es pot comprar a amazon, en paper i en versió kindle:
No sé si he posat bé l'enllaç de amazon... sino des de la bibliografia s'hi pot entrar
Re: Llibre " Mi maternidad asistida"
Sí q és monoparental, si jo no m´equivoco, era una forera molt habitual del primer fòrum per a mares solteres per elecció, q era de tota Espanya.
piedralunar-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 656
Ubicació : barcelona
Re: Llibre " Mi maternidad asistida"
Hola noies, conec personalment a l'autora, es diu Eva i és de Madrid. Ës mare en solitari de 3 nens, un d'uns 6 anys i dos bessons d'un any i pico (aprox).
El seu camí cap a la maternitat, sobretot buscant el segon embaràs, ha sigut un llarg camí, molt llarg i complicat. D'aquí que hagi enfocat la seva vida professional a donar un cop de mà a altres dones a ser mares.
Però no us equivoqueu, no és un llibre sobre monoparentalitat sino exclusivament de reproducció assistida, si no m'equivoco , del seu camí personal.
Anna
El seu camí cap a la maternitat, sobretot buscant el segon embaràs, ha sigut un llarg camí, molt llarg i complicat. D'aquí que hagi enfocat la seva vida professional a donar un cop de mà a altres dones a ser mares.
Però no us equivoqueu, no és un llibre sobre monoparentalitat sino exclusivament de reproducció assistida, si no m'equivoco , del seu camí personal.
Anna
Yuclare-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 377