Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
presentacio Sandra Vote_lcap1presentacio Sandra Bar210presentacio Sandra Vote_rcap1 
lajefadelaironia
presentacio Sandra Vote_lcap1presentacio Sandra Bar210presentacio Sandra Vote_rcap1 
ada_bcn
Crislady
Júlia
morgan
Dana
Ester
Sara
Bego

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

presentacio Sandra

+2
sandra sardà
Luna
6 participantes

presentacio Sandra Empty presentacio Sandra

Missatge por sandra sardà Dj 27 Nov 2014 - 22:33

Hola noies. Em dic Sandra, tinc 39 anys i en fa un parell que m'estic pensant seriosament ser mare soltera.La veritat és que després d'uns 5 anys de buscar parella estable ara fa un any vaig conéixer un noi amb qui em va semblar que la cosa podia funcionar.Ara fa mig any que va morir en un accident. Aquesta experiència m'ha fet ser una mica diferent i sento ben endins que la vida és això que passa i que no sabem quan s'acabara i que, justament x això, val la pena viure el nostre present intensament. Qüasi quedo prenyada d'ell, pero em vaig pendre la pastilla perquè ell ho veia massa aviat.Ja tindrem temps va dir.. quina putada.No, no el teniem i no ho sabíem. No vull que em passi a mi sola també. 
Tinc la sort de comptar amb la meva cosina que es dedica justament a les IAD,FIV etc.. i ja n'hem parlat algunes vegades.
Ja ho tinc decidit ! Just ara estic esperant la seva trucada per començar..aixxx una mica de nervis si tinc però tinc la sensacio que la meva vida va x aquí.
Espero tenir la força que necessiti en cada pas, en cada moment.
Tinc la sort de comptar amb la meva amplia familia; pares, germans, nebots.. i una familia d'amics també molt important.bueno quin rotllo que us he deixat anar..
No crec que pugui venir aquest dia 29 nov pero m.encantaria quedar amb vosaltres algun dia per parlar i compartir. No conec ningú que sigui mare soltera ara mateix.. molta sort a totes!! espero estiguem en contacte!
sandra sardà
sandra sardà

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 26

Tornar a dalt Ir abajo

presentacio Sandra Empty Re: presentacio Sandra

Missatge por Luna Dj 27 Nov 2014 - 23:30

Ei hola Sandra,
Abans que res volia dir-te què ho sento molt, no hi han paraules per donarte consòl, deu ser duríssim i em sap greu. No es per a menys que rere eixa situació et canviès la manera de veure les coses i la vida. Jo personalment, visc amb aquesta filosofia, de viure i gaudir el moment i l'ara. També volia donar-te ànims per la decissió pressa, totes tenim segurament els mateixos dubtes i pors, però el què més ens uneix és el desitg de ser mares que sentim ben endins. Així que molt benvinguda a aquesta gran familia on segur que totes t'acolliràn d'allò més bé. Quina sort que te cosina es dediqui a aquests tractaments, segur que hi aniràs més tranquila que nosaltres, jeje.

Per cert, no pateixis perquè aquí totes som o serem mares solteres -i been orgulloses, tot sigui dit Wink-
Molta sort per a tu també
Luna
Luna

Sanitas Inseminació Artificial Donant

Nombre de missatges : 202

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por sandra sardà Dj 27 Nov 2014 - 23:45

gràcies Luna! segur que aquesta nova família del forum em serà de molt ajut i font de més alegria ,força i companyia.
sandra sardà
sandra sardà

No en tinc Inseminació Artificial Donant

Nombre de missatges : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Luna Dv 28 Nov 2014 - 0:31

No hi ha de què maca! Això ho pots tindre ben segur =) fem pinya, ens fem molta companyia, som fortes i decidides i sempre amb alegria. Estem per ajudar-nos les unes a les altres, ningú ens pot entendre millor què qui ha passat per les mateixes situacions i aquí totes coincidim lluitant per aconseguir el mateix fi.
Luna
Luna

Nombre de missatges : 202

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Judith75 Dv 28 Nov 2014 - 8:17

Hola Sandra benvinguda! 
Em dic Judith i com tu 39 primeveres :-)

Jo fa poquet que estic per aquí, el meu cas va ser un pim pam... el desig de ser mare hi era desde sempre, però la decisió de ser mare soltera la vaig prendre el maig passat...em vaig inseminar a l'estiu sense èxit, però ara hi torno, avuí tinc la segona eco de control d'ovulació i tot sembla que entre avuí i demà faré la IAD!!!
Jo tampoc conec cap mare soltera i aquesta web ajuda a no trobar-se tant perduda en aquesta aventura!

Una abraçada i molts ànims!!
Judith75
Judith75

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 105
Ubicació : Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nuvib Dv 28 Nov 2014 - 9:50

Hola Sandra! Benvinguda!

Em sap greu l'experiència tant dura per la que has hagut de passar ...

Jo també tinc 39 anys i estic esperant els resultats de la 1a IAD. Totes aquí compartim el mateix somni de ser mares, trobar aquest forum m'ha animat molt i sobretot veure que al principi compartim dubtes i pors. 

Molts ànims!
nuvib

Sanitas Adopció Embrions
Nº tractaments : 5

Escorpio Gato
Nombre de missatges : 120

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por lajefadelaironia Dv 28 Nov 2014 - 10:01

Hola Sandra,

Sigues molt benvinguda a la nostra petita (i creixent) comunitat. Espero que t'hi trobis bé i que et serveixi per adonar-te que hi ha moltes MDS al voltant, encara que no en coneguis cap. De fet ho no en coneixia cap fins que em vaig ficar en el tema i ara em sembla que n'hi ha una a cada cantonada!

Que tingui sun procés ben curtet i ens donis grans noticies ben aviat. 
Una abraçada
alba 38 i pau 4,5a
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera

Mamimodera

Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Maduixa Dv 28 Nov 2014 - 12:27

Hola Sandra,

Enhorabona per la teva decisió!! Benvinguda a aquesta família tan especial com acollidora.

Estic d'acord amb l'Alba ... jo tampoc coneixia a cap mare soltera i ara en conec moltes.

Molta sort i ja ens aniràs explicant!

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo