Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 21 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 21 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Hola un altre vegada Vote_lcap1Hola un altre vegada Bar210Hola un altre vegada Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Hola un altre vegada Vote_lcap1Hola un altre vegada Bar210Hola un altre vegada Vote_rcap1 
ada_bcn
Crislady
Júlia
morgan
Dana
Ester
Sara
Bego

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

Hola un altre vegada

4 participantes

Hola un altre vegada Empty Hola un altre vegada

Missatge por Viamuy Dg 22 Jun 2014 - 10:41

Hola maques;
Ja no us enrecordareu de mi, l'any passat vaig estar i vaig deixar el foro pequè , com sempre em passa , tot "se fue abajo" a última hora.
Porto anys dient aquest si que sí i anant-se tot a la merda a ultima hora, espero que aquesta vegada "si que sí" :/ .
L'any passat em vaig quedar a la farmàcia apunt de comprar els medicaments quan me mare em va trucar i em va dir que si us plau esperés una mica més, i la meva germana es va fer enrere en abalar-me amb el prèstec. Del "rebote" vaig dir que dimitia de tieta, cosa que he esbrinat que no es pot fer, m'ha tocat anar a buscar a l'escola al meu nevot durant tot l'any, cosa bastant depriment, estar envoltat de nens d'altres quan en vols un, alguna potser ja ho ha viscut. (He fet càlculs i n'he cuidat 23, dels que 3 han après a caminar amb mi i 5 a parlar.

Bé , però a la primera visita a la clínica, la primera pagada, em van deixar molt tranquila perquè jo tenia molta por a una menopausia precoz i em van dir que el meu aparell reproductor estava perfecte i era molt jove, més que jo, i el cariòtip també era molt bo també.
I aquest any tinc feina i tinc diners ,  bé!!!!! 
M'ho faré al Novembre, quan acabi el contracte, més que res perquè no crec que el meu rellotje biòlogic coincideixi amb el laboral ni que la feina que faig sigui la més adiente pels primers dies. No m'agradaria fer-ho i perdre'l per no esperar una mica més. 

Dit això, torno a la carga, i espero que aquest cop no hagi de tornar a quedar-me a les portes. 
(Perdoneu les faltes, el català no és lo meu, però així aprofito i practico Smile )
Viamuy
Viamuy

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Mono
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní

Tornar a dalt Ir abajo

Hola un altre vegada Empty Re: Hola un altre vegada

Missatge por lajefadelaironia Dc 25 Jun 2014 - 21:46

Sigues molt benvinguda de nou!
Esperem que aquesta vegada puguis tirar endavant el teu projecte i que sigui el teu el que veus aprendre a caminra i a parlar!
una abraçada
alba 38 i pau 4a
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera

Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Dunilla Ds 28 Jun 2014 - 12:59

Ànims, Segur que la tardor et porta un procés ben maco per recordar!
Dunilla
Dunilla

Nº tractaments : 3

Aries Perro
Nombre de missatges : 70
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara Dt 1 Jul 2014 - 0:24

Viamuy, fas ven fet de practicar el català escrit.

Re benvinguda!!!!

Com estas patint els teus aplaçaments, cada cop mes i es normal, sembla que mai arriba.... Però noia, ara ho tens tot de cara i no deixis que res et tanqui les portes.

Ànims i cap endavant... moltes ho hem fet i seguim aquí, felices dels nostres fills i filles.

Petons
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Viamuy Dt 1 Jul 2014 - 8:29

si, espero de tornar-me a quedar pel cami aquest cop i poder tirar endavant.
Gràcies pels ànims. Very Happy
Viamuy
Viamuy

Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Mono
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado