Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 21 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 21 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Hola un altre vegada
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola un altre vegada
Hola maques;
Ja no us enrecordareu de mi, l'any passat vaig estar i vaig deixar el foro pequè , com sempre em passa , tot "se fue abajo" a última hora.
Porto anys dient aquest si que sí i anant-se tot a la merda a ultima hora, espero que aquesta vegada "si que sí" :/ .
L'any passat em vaig quedar a la farmàcia apunt de comprar els medicaments quan me mare em va trucar i em va dir que si us plau esperés una mica més, i la meva germana es va fer enrere en abalar-me amb el prèstec. Del "rebote" vaig dir que dimitia de tieta, cosa que he esbrinat que no es pot fer, m'ha tocat anar a buscar a l'escola al meu nevot durant tot l'any, cosa bastant depriment, estar envoltat de nens d'altres quan en vols un, alguna potser ja ho ha viscut. (He fet càlculs i n'he cuidat 23, dels que 3 han après a caminar amb mi i 5 a parlar.
Bé , però a la primera visita a la clínica, la primera pagada, em van deixar molt tranquila perquè jo tenia molta por a una menopausia precoz i em van dir que el meu aparell reproductor estava perfecte i era molt jove, més que jo, i el cariòtip també era molt bo també.
I aquest any tinc feina i tinc diners , bé!!!!!
M'ho faré al Novembre, quan acabi el contracte, més que res perquè no crec que el meu rellotje biòlogic coincideixi amb el laboral ni que la feina que faig sigui la més adiente pels primers dies. No m'agradaria fer-ho i perdre'l per no esperar una mica més.
Dit això, torno a la carga, i espero que aquest cop no hagi de tornar a quedar-me a les portes.
(Perdoneu les faltes, el català no és lo meu, però així aprofito i practico )
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Re: Hola un altre vegada
Sigues molt benvinguda de nou!
Esperem que aquesta vegada puguis tirar endavant el teu projecte i que sigui el teu el que veus aprendre a caminra i a parlar!
una abraçada
alba 38 i pau 4a
Esperem que aquesta vegada puguis tirar endavant el teu projecte i que sigui el teu el que veus aprendre a caminra i a parlar!
una abraçada
alba 38 i pau 4a
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Ànims, Segur que la tardor et porta un procés ben maco per recordar!
Dunilla-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 70
Ubicació : Tarragona
Viamuy, fas ven fet de practicar el català escrit.
Re benvinguda!!!!
Com estas patint els teus aplaçaments, cada cop mes i es normal, sembla que mai arriba.... Però noia, ara ho tens tot de cara i no deixis que res et tanqui les portes.
Ànims i cap endavant... moltes ho hem fet i seguim aquí, felices dels nostres fills i filles.
Petons
Re benvinguda!!!!
Com estas patint els teus aplaçaments, cada cop mes i es normal, sembla que mai arriba.... Però noia, ara ho tens tot de cara i no deixis que res et tanqui les portes.
Ànims i cap endavant... moltes ho hem fet i seguim aquí, felices dels nostres fills i filles.
Petons
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
si, espero de tornar-me a quedar pel cami aquest cop i poder tirar endavant.
Gràcies pels ànims.
Gràcies pels ànims.
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum