Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 32 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 32 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
EM PRESENTO SOC NOVA ENT TOT AIXO
+2
merce
ESCUDERO
6 participantes
Pàgina 1 de 1
EM PRESENTO SOC NOVA ENT TOT AIXO
HOLA,
BONA TARDE,
TINC 37 ANYS TINC MOLTES GANES DE COMENÇAR EL PROCES PER SER MARE PERO EN EL MES DE NOVEMBRE EM VAREN TREURA UN MIOMA I EM TINC QUE ESPERAR AL MES DE JUNY PER COMENÇAR A FER IAD I,AMB MOLT ANIMS I GANES .
BONA TARDE,
TINC 37 ANYS TINC MOLTES GANES DE COMENÇAR EL PROCES PER SER MARE PERO EN EL MES DE NOVEMBRE EM VAREN TREURA UN MIOMA I EM TINC QUE ESPERAR AL MES DE JUNY PER COMENÇAR A FER IAD I,AMB MOLT ANIMS I GANES .
ESCUDERO-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 6
Re: EM PRESENTO SOC NOVA ENT TOT AIXO
Hola Escudero!
Benvinguda al foro i enhorabona per la decisió de tirar endavant un projecte tan especial com és el que compartim totes les companyes.
Veig que t'has decidit per l'IVI, però a Barcelona??? Actualment m'estic fent una FIV allà així que qualsevol cosa en la que et pugui ajudar, només cal que m'ho diguis.
A veure si ens expliques alguna coseta més de tu!
Mercè
Benvinguda al foro i enhorabona per la decisió de tirar endavant un projecte tan especial com és el que compartim totes les companyes.
Veig que t'has decidit per l'IVI, però a Barcelona??? Actualment m'estic fent una FIV allà així que qualsevol cosa en la que et pugui ajudar, només cal que m'ho diguis.
A veure si ens expliques alguna coseta més de tu!
Mercè
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Hola Escudero!
Ànims, i que vagi molt bé tot plegat!
Ànims, i que vagi molt bé tot plegat!
alida1976-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 33
Hola Escudero,
benvinguda al grup! Espero que aquests mesos d'espera no siguin gaire llargs. Com ens has conegut? Et van trobar el mioma quan volies començar el procés? Tenim moltes noies de l'ivi, segur que alguna et podrà ajudar si tens algun dubte.
Aquí estem pel que necessitis!
alba 37 i pau quasi 4a
benvinguda al grup! Espero que aquests mesos d'espera no siguin gaire llargs. Com ens has conegut? Et van trobar el mioma quan volies començar el procés? Tenim moltes noies de l'ivi, segur que alguna et podrà ajudar si tens algun dubte.
Aquí estem pel que necessitis!
alba 37 i pau quasi 4a
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Hola.
Benvinguda. Jo tinc dos nens de l IVI, tots dos amb l ajuda de la dra Silvia Gonzalez a qui recomabo.
Pel que necessitis aqui estem.
Benvinguda. Jo tinc dos nens de l IVI, tots dos amb l ajuda de la dra Silvia Gonzalez a qui recomabo.
Pel que necessitis aqui estem.
JúliaMamimodera
-
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
HOLA,
GRACIAS PELS ANIMS. SI ESTIC A IVI BARCELONA AMB LA DOCTORA CASTILLÓN, MOLT AGRADABLE.SI EM VAN DETECTAR EL MIOMA AQUI A IVI I EN UN ANY MA CRESCUT EL DOBLE I LA DRA. EM VA DIR QUE SERIA MOLT RECOMANABLE QUE MEL TREIES AIXIS QUE EL PASSAT NOVEMBRE O VAI FER'HO I ESPERO QUE ARA CUAN AL JUNY I VAGI TOT ESTIGUI CORRECTE Y PUGUI COMENÇAR.
GRACIAS PELS ANIMS. SI ESTIC A IVI BARCELONA AMB LA DOCTORA CASTILLÓN, MOLT AGRADABLE.SI EM VAN DETECTAR EL MIOMA AQUI A IVI I EN UN ANY MA CRESCUT EL DOBLE I LA DRA. EM VA DIR QUE SERIA MOLT RECOMANABLE QUE MEL TREIES AIXIS QUE EL PASSAT NOVEMBRE O VAI FER'HO I ESPERO QUE ARA CUAN AL JUNY I VAGI TOT ESTIGUI CORRECTE Y PUGUI COMENÇAR.
ESCUDERO-
VAIG TROBAR AQUEST FORO EN UNA PAGINA WEB DE FACEBOOK "MADRES SOLTERAS POR ELECION" .
I MOLTES GRACIES PER L' OFERIM D'AJUDA US DIC EL MATEIX.
MERCÈ ESCUDERO
I MOLTES GRACIES PER L' OFERIM D'AJUDA US DIC EL MATEIX.
MERCÈ ESCUDERO
ESCUDERO-
Encantada. A mi me quitaron un mioma de 8 cm antes de mi segunda fiv. Si te puedo ayudar en algo? Saluditos.
Gracias, la verdad ahora solo puedo esperar , es verdad que es mas fácil quedarse embarazada cuando te han sacado el mioma? O con coses que se dicen
ESCUDERO-
Si no te operas y te quedas embarazada, el mioma puede seguir creciendo y molestar al feto. Escribí acerca del mioma en mi bloc. El mioma se alimenta de la sangre de tu útero. Mejor quitarlo.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum