Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Sanitat exclou lesbianes i dones sense parella dels tractaments de reproducció assistida dins el sistema públic
+2
Dunilla
ada_bcn
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Sanitat exclou lesbianes i dones sense parella dels tractaments de reproducció assistida dins el sistema públic
Cap novetat a Catalunya, no?
Dunilla-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 70
Ubicació : Tarragona
Re: Sanitat exclou lesbianes i dones sense parella dels tractaments de reproducció assistida dins el sistema públic
jo conec un parell de dones que ho han fet per la seguretat social... ara ja no hi haurà opció???
Creo que, como dice Dunilla, esto no es ninguna novedad para las que vivimos en Catalunya, no?
Personalmente, lo que más me preocupa de esto es que sea el paso previo a la exclusión por ley. Desde luego si por ellos fuera...
Menos mal que les queda poco! Señor Bárcenas, siga largando, por favorrr!!!!!!!
Personalmente, lo que más me preocupa de esto es que sea el paso previo a la exclusión por ley. Desde luego si por ellos fuera...
Menos mal que les queda poco! Señor Bárcenas, siga largando, por favorrr!!!!!!!
Olli2013-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 65
Ubicació : Barcelona
Hace ya tiempo que en Cataluña no lo cubria...
No es podia fer o costava moltissim a la provincia de Barcelona.
Dues del PP (Cospedal i Camacho) han estat mares solteres per reproduccio assistida. No crec que tinguin els nassos ara de prohibir-ho.
Dues del PP (Cospedal i Camacho) han estat mares solteres per reproduccio assistida. No crec que tinguin els nassos ara de prohibir-ho.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Claro, cómo no predican con el "haz lo que yo digo pero no lo que yo hago". :/
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum