Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 26 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 26 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Descomptes i avantatges en tractaments
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Descomptes i avantatges en tractaments
Hola noies,
Us volia comentar que estic en procés de proves per poder saber si puc iniciar IAD, i en la recerca de clíniques, informació de proves..etc.
He trobat algunes webs que potser us poden se útils, us passo els links perquè pugueu esbrinar:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] amb descomptes de diverses proves que poden demanar en les diferents clíniques: analítiques hormonals, entre d'altres coses, que si no teniu mútua podeu trobar descomptes).
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] amb descomptes en tractaments IDA, FIV.....en clíniques que són conegudes, entre d'altres descomptes).
Espero que us sigui d'ajuda aquestes webs,.
Navixen.... tota una aventura...
Us volia comentar que estic en procés de proves per poder saber si puc iniciar IAD, i en la recerca de clíniques, informació de proves..etc.
He trobat algunes webs que potser us poden se útils, us passo els links perquè pugueu esbrinar:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] amb descomptes de diverses proves que poden demanar en les diferents clíniques: analítiques hormonals, entre d'altres coses, que si no teniu mútua podeu trobar descomptes).
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] amb descomptes en tractaments IDA, FIV.....en clíniques que són conegudes, entre d'altres descomptes).
Espero que us sigui d'ajuda aquestes webs,.
Navixen.... tota una aventura...
navixen-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 57
Ubicació : Barcelonès
Re: Descomptes i avantatges en tractaments
Hola
Apuntar que a General Lab, la anti mulleriana val 42€. Jo me la farè alla.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Apuntar que a General Lab, la anti mulleriana val 42€. Jo me la farè alla.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
marmarire-
Nombre de missatges : 14
Gràcies Marimarire,
Ja he trucat per informar-me al Laboratori i també em surt millor preu allà. També em faré al prova allà.
Fins aviat,
Navixen
Ja he trucat per informar-me al Laboratori i també em surt millor preu allà. També em faré al prova allà.
Fins aviat,
Navixen
navixen-
Nombre de missatges : 57
Ubicació : Barcelonès
De res home
D’això es tracta, de compartir informació perquè totes sortint guanyant Que tot el procés es una pasta…….
D’això es tracta, de compartir informació perquè totes sortint guanyant Que tot el procés es una pasta…….
marmarire-
Nombre de missatges : 14
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum