Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Hola
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola
Me llamo Bea y tengo 33 años. Hace 10 años pensé en hacerme una IAD pero pensé que sería mejor esperar un momento mejor, y como el momento no llega ya no espero más. Ahora estoy informándome para hacerlo cuanto antes.
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Re: Hola
Hola Bea.
Benvinguda al foro on esperem poder-te ajudar.
Déu n'hi do lo jove que vas pensar en fer el procés. Jo ho tenia clar des dels 18 anys que marit no sabia si l'acabaria trobant, però nens segur que en volia tenir. I als 35 m'hi vaig posar i ara tinc un nen de quasi 5 anys i un altres d'any i mig. Ara mateix és cansat pe`ro és molt bonic.
Benvinguda al foro on esperem poder-te ajudar.
Déu n'hi do lo jove que vas pensar en fer el procés. Jo ho tenia clar des dels 18 anys que marit no sabia si l'acabaria trobant, però nens segur que en volia tenir. I als 35 m'hi vaig posar i ara tinc un nen de quasi 5 anys i un altres d'any i mig. Ara mateix és cansat pe`ro és molt bonic.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Re: Hola
Molt Benvinguda al foro!
Com la Júlia, jo també ho tenia clar crec que des de sempre, que lo de l'amor de parella no m'anava massa bé, però que això no seria motiu per no ser mare. M'hi vaig posar als 32, esprem que el teu camí sigui curtet i aviat tinguis el teu peque en braços! Ja ens aniràs explicant
alba 37 i PAU 3a
Com la Júlia, jo també ho tenia clar crec que des de sempre, que lo de l'amor de parella no m'anava massa bé, però que això no seria motiu per no ser mare. M'hi vaig posar als 32, esprem que el teu camí sigui curtet i aviat tinguis el teu peque en braços! Ja ens aniràs explicant
alba 37 i PAU 3a
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum