Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 
ada_bcn
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 
Crislady
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 
Júlia
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 
morgan
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 
Dana
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 
Ester
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 
Sara
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 
Bego
Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_lcap1Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Bar210Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

+2
Júlia
bruma
6 participantes

Ir abajo

Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Empty Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

Missatge por bruma Ds 1 Maig 2010 - 12:47

Hola. Avui m'he inscrit en el vostre fòrum. He trobat aquesta página per casualitat, i trobo que està molt bé que existeixi un lloc així per poder compartir experiències.
Estic de 28 setmanes i porto bessonada, nen i nena. Vaig fer-me una fecundació in vitro, així que està clar que seré mare soltera per elecció. Porto un bon embaràs, segueixo treballant amb normalitat, encara que la panxa ja em comença a pesar una mica, i, sobretot, estic molt il.lusionada. Tinc unes ganes bojes de veure als meus nens. De moment disfruto dels moviments i patades a la panxa, ja que tenen una activitat enorme, no sé si tots es mouen tant com els meus, però no paren. Ja tinc els noms decidits, es diràn Nina i Pol.
Una abraçada a totes.
avatar
bruma

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Empty Re: Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

Missatge por Júlia Ds 1 Maig 2010 - 14:47

Benvinguda, Bruma.

En el grup tenim unes quantes parelles de bessons, la majoria nen i nena, com els teus. I tot i que no conta, jo en sóc, de bessona amb un germà, i és una experiència que a mi sempre m'ha agradat.

L'Anna, que segur que t'escriu et porta només un mes de ventatge així que tindreu temes per comentar!!

Disfruta de l'embaràs, que és una època preciosa i curtíssima, que els teus nens ja arribaran quan els toqui

Petons.

Júlia 37 + Roger 20m, BCN
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Empty Re: Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

Missatge por Bego Ds 1 Maig 2010 - 15:52

hola, benvinguda, espero q et trobis molt bé amb nosaltres i t'apuntis a les kedades... enhorabona pel teu embaràs. jo tinc bessons de 6 mesos, nen i nena, hi ha l'anna embarassada, i l'avelina i la natàlia q ja els tenen... , i ara la eva q s'acaba de quedar de 2. l'experiència és 10 sobre 10, ja ho veuràs. espero q el q et queda d'embaràs ho portis bé, ara comença el més durillo. doncs això, benvinguda.

bego, aitor i clàudia 6 mesos
Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Empty Re: Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

Missatge por lajefadelaironia Ds 1 Maig 2010 - 18:19

Hola Bruma,

Primer benvinguts a tots 3 al foro! Esperem que us hi trobeu a gust i sobretot que tu trobis suport i respostes de les altres mamis en situacions semblants. Aquí Super-bego es l'experta en com portar uns bessons amb anims i bon humor, jeje. L'anna segur que estarà contenta de tenir una altra mami de bessons tan propera en el temps per compartir experiències.
Ja som 2 nens més a la generació 2010 :-) Espero poder-te conèixer a la següent kdd, que aquest adel maig ho veig complicat!
petonarros a tots 3,
alba i pau 17 dies junts
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Empty Re: Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

Missatge por aiguaclara Dg 2 Maig 2010 - 12:02

Hola bruma, pirmer de tot et dono la benvinguda.

Moltes felicitats per el teu embaràs doble. he lleguit que et vas quedar a la primera de FIV, que bé. et pots apuntar a la llista de "Les primeres" al forum [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Com ja t'han dit, ja tenim unes quantes de mares amb bessonada. Segur que podreu parlar de moltes coses. I es clar, amb la resta de mares i futures mares.

Si vols, tenim una trobada d'aquí a poc, passat per el fòrum [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] i fes un cop d'ull...

Un abrassada i ens lleguim.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Empty Re: Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

Missatge por morgan Dg 2 Maig 2010 - 13:04

Hola Bruma! Felicitats pel teu embaraç múltiple i benvinguda al grup!
Jo sóc aquesta Anna que comenten, i efectivament estic encantada de tenir una altra noia embaraçada de bessons i tant propera amb el temps, jo demà estaré de 34 setmanes. Porto un nen i una nena, quan ens hi posem... fem la feina ben feta!!
Espero veure't en alguna kedada, tot i que per part meva serà després de l'estiu, ara em toca fer molta bondat. Estic en repos per risc de part prematur, però ja només em queda un mes per donar a llum i tinc esperances de que sigui a la data estipulada.
La Bego, és efectivament, la super-Bego, ens dona molts bons consells i anima molt veure lo bé que se'n surt. És un bon exemple a seguir. També cal dir que té uns fills que són un encant, els hi deu venir de família!!
Ja no m'allargo més.
Molts petons,
Anna, 34 Bcn, emb. 33+7 (Eloi i Carla)
morgan
morgan

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 685
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 48
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Empty Re: Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

Missatge por Bego Dg 2 Maig 2010 - 21:41

Jolín, gràcies Anna per aquests piropos... però no, no n'hi ha per tant, crec q la gràcia de tot és organitzar-se i mantenir la calma, plorar, ploren com tots els nens i nenes. Crec que els meus bebitos són bastant tranquils, i de mica en mica, entendre el que necessiten també m'ajuda, a mesura que passen les setmanes, i els mesos, van desapareixent les inseguretats. Ara bé, només tenen 6 mesos, veure'm més endevant, quan comencin a desplaçar-se, ai mare!!! Anna, tinc moltes ganes de compartir amb tu històries de bessons, ens ajudarem, segur, amb les altres també, of course (com diu la Gemma)

Bruma, si no estàs de repós i et ve de gust, ens trobem aquest diumenge, mira l'apartat de trobades per saber detalls.

Bego, Aitor i Clàudia
Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Empty Re: Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

Missatge por bruma Dt 4 Maig 2010 - 14:29

Hola!! Primer de tot, gràcies pel la benvinguda que m'heu donat.
Sí que hi ha mares solteres amb bessons, no m'ho imaginava pas!! Pensava que era una cosa bastant rara! També veig per aquí molt bon humor, cosa que s'agraeix, ja que la gent en general, quan saben que estic embarassada de dos, m' acostumen a dir "que no et passi res", o " aprofita a dormir que després ja no podràs, uf, amb dos!!", i coses per l'estil que no animen gaire.
Els consells de la super Bego m'aniràn de conya, sóc totalment novata en això de ser mare, i veig que ja te sis mesos d'experiència.
Per cert, es veuen uns nens molt macos.

I Anna, també estic encantada de tenir algú tant proper a mi en el temps d'embaràs, em sap greu que hagis de fer repós absolut, deu de ser un avorriment, però tot sigui pels teus nenes.
Una abraçada a totes i tots.
avatar
bruma

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me. Empty Re: Hola, sóc nova i m'agradaria presentar-me.

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum