Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 
lajefadelaironia
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 
ada_bcn
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 
Crislady
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 
Júlia
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 
morgan
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 
Dana
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 
Ester
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 
Sara
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 
Bego
HOLA GUAPES!!! Vote_lcap1HOLA GUAPES!!! Bar210HOLA GUAPES!!! Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


HOLA GUAPES!!!

+5
Sara
bcnselegnA
Mamimood
Maduixa
maria73
9 participantes

Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty HOLA GUAPES!!!

Missatge por maria73 Dg 12 Ago 2012 - 20:02

Hola a totes!!

Em dic María, tinc 32 anys i és el primer cop que entro al foro. Me'l va recomanar BcnSelegna (ángeles en masola soy marialopez) i m´ha agradat molt ja que recomaneu clíniques de Barcelona i em va súper bé jejeje!! A part he llegit que feu quedades oi? A la pròxima m'apunto que jo no puc parlar gaire del procés amb el meu voltant.

Ahir vaig saber que el resultat de la meva primera IAD era negativa. Sabia que era molt difícil a la primera, però tenia esperançes... En fi, que avui el dia és bastant complicat.

El primer l'he fet a la Dexeus, i no estic gens contenta. He vist que moltes recomaneu CIRH, així que demà hi trucaré i em canviaré. Suposo que no em faran repetir les proves, realment són de fa un mes com a màxim, per tant, entenc que són vàlides.

La primera la vaig fer natural, sense medicació. Espero que ara no sigui així, i assegurar-me una mica més. Em dóna la sensació que la primera me l'han fet una mica a "voleo", no sé... A part, de no explicar-me absolutament res.

Si alguna té algun consell per la segona, li agrairia moltíssim!!!!!!!!!!!!!!



Molts petonets,



María
maria73
maria73

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 12/08/2012

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por Maduixa Dl 13 Ago 2012 - 12:33

Hola Maria,

Abans de tot, benvinguda al foro!

Jo sóc Maduixa i també sóc de les noves, tot i que el meu recorregut intentant ser mare ja és força llarg. He passat per 2 avortaments + 2 FIV's sense resultat i a finals de setembre em faré la 3ª FIV (alaterceravalavençuda!).

La veritat és que quedar-se embarassada a la 1ª IAD és una loteria, però no hi ha res impossible, de fet al foro hi ha gent que s'hi ha quedat, però no és el més normal. Entenc que ara estiguis una mica xafadeta però MOLTS ÀNIMS, ara toca preparar-te per la 2ª i segur que aquest cop t'anirà millor.

Jo volia dir-te que les 2 FIV's me les van fer a la TEKNON i tampoc te la racomano, no perquè no hagi funcionat sinó perquè el metge era més un comercial que no un professional! Em vaig sentir totalment timada i mooolt decebuda.

Després quan vaig decidir anar cap a la 3ª FIV vaig estar buscant alternatives i vaig mirar DEXEUS i IVI. A DEXEUS em vaig visitar amb el Dr. Coroleu i el vaig trobar molt professional, però després d'anar a IVI (Dr. Ballesteros - cap de l'equip), em vaig decidir sense dubtar per IVI. A IVI son molt professionals, molt ràpids, t'ho expliquen tot força bé i haig de dir que em trobo molt recolçada i molt positiva amb la clínica. Suposso que com que sabien el meu historial m'han volgut donar esperances i em tracten amb molt de carinyo. El Dr. Ballesteros és molt proper ..... el primer dia ja em va dir que el tractés de "tu".

Però si és cert que moltes noies del foro van al CIRH i no hi ha comentaris negatius, tret de petites experiències que poden passar a tot arreu.

No sé quins son els teus valors hormonals (FSH, antimulleriana) però suposso que te'ls han mirat. A vegades els metges es guien una mica per l'edat (que si és important) i no demanen aquestes proves fins més endavant. Jo personalment t'aconsellaria que li demanesis al metge la prescripció (és una simple analítica) per no perdre ni temps ni diners. Tan debó tot surti bé, però ..... i si no tens uns bons valors i t'estan fent IAD's només guiant-se per l'edat????

Aixxx quin rotllo t'acabo de donar! Ho sento, no volia allargar-me tant ...

Vinga molts ànims i espero que trobis la clínica que més confiança et doni.

Un abraçada,

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por Mamimood Dl 13 Ago 2012 - 21:55

Benvinguda Maria Smile

Jo tinc 35 anys i estic betaesperant la meva segona IAD.

Entenc perfectament com et sents, tot i saber que a la primera és molt dificil doncs si... Et deixa una mica xafada!
La segona IAD veuràs que és diferent, més tranquil.la, ja sabràs que ve dspres...

Per mi és molt important sentir-se a gust, jo vaig al CIrh i he fet tractament amb 2 metges diferents, amb els dos m'he sentit molt comoda i m'han resolt tots els dubtes. A més si tens mutua et surt molt bé de preu.

Ànims amb el segon intent i no deixis de venir a una quedada, les noies son molt maques i et sents molt recolzada!! Smile

Marta
Mamimood
Mamimood

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Sagitario Dragón
Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 06/03/2012
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por maria73 Dt 14 Ago 2012 - 9:42

Hola guapes!!!



Gràcies per aquests ànims, que realment aquests dies els necessito!!!

Maduixa jo també vaig començar a la Dexeus amb el doctor Coroleu, ja que m'havien recomanat visitar-me amb ell, i súper bé. Però és que em va visitar dos cops i mai més. Després em va agafar una metgessa, que en fi, casi que m'estalviaré els comentaris. Quan vaig començar amb les eco's del dia 10, va ser horroròs. No hi havia manera de que ovulés, i la doctora em va arribar a dir: ay chica qué ganas tengo de que ovules ya y terminar de una vez.... No sé, però obviament era l'últim comentari que esperava sentir, primer perquè no és una visita al dentista per fer-te una neteja bucal, i després perquè la broma em va costar 1.500 Euros, així que com a mínim espero una mica d'empatia.....

És un procès molt important i bastant duret, com perquè a sobre et facin sentir malament!!!

La setmana que ve visitaré Embriogyn i CIRH, i a veure per quina em decideixo. Al ser novatilla no sabia que l'elecció de la clínica era tan important, i ara, després de la primera, crec que és la decisió més important de tot el procès.

Ja us aniré explicant i a veure si per la tardor estem totes comprant roba d'embarassada!!!

Marta a quin dia estàs de la beta? molts ànims i molta sort!!!!! Per cert, lo de mamimood m'encanta jejeje!!

I per cert noies, a la trobada de setemebre ja us dic ara que m´hi apunto!!!!! Em fa molt ilu perquè mai he anat a una quedada d'aquestes!!



Molts petonets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maria73
maria73

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 12/08/2012

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por Mamimood Dt 14 Ago 2012 - 9:57

Hola Maria!

Beta el divendres 24... Ja queda menys Smile
gràcies!!!

Marta
Mamimood
Mamimood

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Sagitario Dragón
Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 06/03/2012
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por Maduixa Dt 14 Ago 2012 - 10:13

Hola Maria,

Però quin poc tacte que tenen alguns metges-metgesses!!! La veritat és que ells no li donen la importància que té i no empatitzen gens amb nosaltres. Ens tracten com "una més" i se'ls enfot la pasta que ens deixem ... ho veuen tan normal que fa molta ràbia!!!!

Però hem de pensar que quan tinguem al notre-s bebe-s als braços ja no ens recordarem dels diners que hem deixat pel camí .... I et parlo jo que la 3ª FIV+DPI em costa 10.200€ ..... si, si, has llegit bé 10.200€. Sense comptar les dues FIV anteriors ... buffff, tots els meus estalvis. Però estic convençuda que aquesta serà "alaterceravalavençuda".

Trobo molt bé que hagis demanat hora als 2 llocs, així pots comparar. Fes-te un llistadet amb preguntes pels 2 llocs i d'aquesta manera podràs comparar les explicacions, la resolució de dubtes ... i juntament amb el pressupost, escolleix la que més confiança et doni.

Doncs vinga molts ànims i ja ens aniràs explicant!

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por bcnselegnA Dt 14 Ago 2012 - 11:58

Hola María!

Què guai que t'hagis apuntat a la petarda, veuràs que és fantàstic trobar-te gent que té les mateixes preocupacions que tu i poder parlar obertament de tot...a més s'apren molt!!

Ja ens explicaràs quan tens les visites a les noves clíniques, quines son les teves sensacions i finalment la teva decisió... Aquí també pots explicar dubtes/pors, i encara que la resposta no sigui científica, segur que t'ajuda a veure diferents possibilitats i a plantejar-te noves preguntes...jaaajajaajjaa....

Potser el fòrum ara estigui una mica aturat, suposo que pel tema vacances no hi ha gaire moviment, però hi haurà i molt al setembre, crec que som 5 o 6 noies les que tenim la IAD per aquest mes!!! Els nostres babies tindran mooooolts amics del 2013!!! tongue

Un petonàs!
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por Sara Dt 14 Ago 2012 - 17:30

Hola noies!!

Me n'alegra molt llegir-vos tan animades..

Déu n'hi do la metgessa aquesta petarda!..no en tenen ni idea això està clar.. em recorda la meva primera visita al cirh que em va atendre un metge que em va preguntar si havia tingut algun avortament i al dir que sí i que no va ser espontani em va dir..i per què no vas aprofitar allà? és fort oi?..encara ho recordo..

Doncs jo també tinc moltes ganes de conèixer-vos...

L'any passat vaig anar a un dinar de noies totes en procés..jeje.. aleshores em faltaven les mamis... i ara al setembre depén del dia final triat potser seré fora de vacances..però si ja he tornat vinc segur..

Amb això que expliques del procès natural Maria.. suposo que cada noia t'explicarà en funció de la seva experiència...jo vaig fer dues IAD'S per cicle natural..bé..em van donar l'omifin que és com una mica d'empenta al final..medicació suau..però em vaig quedar també amb males sensacions després...perquè en una de les visites on la meva dra no va poder ser...la que em va atendre em va dir que per fer el cicle amb la medicació s'augmentava un 5% les probabilitats...no sé...que et quedes com dient..i aleshores per què no ho vam fer?..en fi..he de dir també que jo tinc una trompa obstruïda i el tema de la medicació era inventir en una loteria ja que medicar-se per després aturar l'iad també era una put.... cada cas.... tu fes i pregunta absolutament tot...i depenent del que el digui la dra/dr.que t'atengui fas amb el que tu et sentis més segura... i no marxis d'allà sense que estiguis convençuda...



vinga noies....una abraçada!! i molts ànims.que veig que no us falten..m'encanta!

Carme
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por Lauris@ Dv 17 Ago 2012 - 0:36

Benvinguda Maria!
Jo soc la Laura,porto uns dies dsconectda de tot,vaig agafar vacances i no he cnectat en ums dies.
Com et diuen les noies, tambe crec q es molt important el tracte q rebem dls doctots/es, es un proces on tot influeix i q tinguin tant poca delicadessa,com tu has explikat,em sembla alucinant i d poca professionalitat!
Jo faig la meva 1 IAD al setembre... en tinc moltes ganes¡!
Ja ens aniras explicant.
Laura.
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por Júlia Dl 20 Ago 2012 - 11:34

Hola Maria.

El tema clinica es important, si, pero tambe depen de quin metge t hi toqui. Pero el taranna general fara que el metges agafin una manera de fer semblant, suposo.

Jo vaig anar a l IVI amb la doctora Silvia Gonzalez per tots dos nens. El trate super proper i amb la informacio que volia. Car, no ho nego, pero en escollir no coneixia el CIRH i tampoc vaig comparar preus.

Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por bcnselegnA Dj 23 Ago 2012 - 10:02

Hola María, què tal?

Aquesta setmana tenies visites a les clíniques, no? Has anat? Espero que a alguna d´elles hagis sentit prou bé com per quedar-t´hi... Explica´ns!!!

Una abraçada!
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por aiguaclara Dc 17 Oct 2012 - 11:54

Hola Maria.

En el seu dia vaig llegir aquest fil, però no et vaig dir re.

Com ho tens ara??

Jo et resumeixo:
Dexeus no, la majoria han tingut males experiències.
Cirh si, la majoria sortim contentes. la relació tracte-preu es molt bona.

P.D.: Con a tasca de moderació he mogut aquest tema a Clíniques, doncs es el lloc adient envers el seu contingut.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por paqui_libertad Dc 17 Oct 2012 - 13:41

Hola Maria,
Llegint he trobat el teu missatge, jo sóc noveta noveta, estic amb les proves fetes i esperant resultats de a veure en quin ordre tinc les hormones..jajajaja..
Com vas? has trobat algun lloc que t'ompli? espero que aviat facis realitat el somni.
PEtons
Paqui
paqui_libertad
paqui_libertad

Medifiatc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Virgo Gato
Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 27/08/2012
Edad : 48
Ubicació : El Prat de Llobregat

http://mamiensolitario.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA GUAPES!!! Empty Re: HOLA GUAPES!!!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum