Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 
ada_bcn
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 
Crislady
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 
Júlia
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 
morgan
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 
Dana
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 
Ester
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 
Sara
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 
Bego
Hola! Sóc Eva Vote_lcap1Hola! Sóc Eva Bar210Hola! Sóc Eva Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Hola! Sóc Eva

+3
Judith75
Luna
paulabutterfly
7 participantes

Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Hola! Sóc Eva

Missatge por paulabutterfly Dl 1 Des 2014 - 15:38

Hola a totes!

Primer de tot m'agradaria presentar-me. Em dic Eva, tinc 38 anys i per fi m'he decidit a donar aquest pas tan gran i tan important com és el de ser mare. Vaig tenir una relació molt llarga amb un noi (dels 18 als 32 anys) i m'he passat 6 anys soltera buscant l'home que havia de ser el pare dels meus fills (dit així sona fatal però me n'adono que és la realitat) Doncs bé, després de coneixences vàries i de passar per mans de varios energumens (pobres! jajja) he decidit que passo dels tios per a poder ser mare. M'ha costat temps entendre que el que jo m'havia imaginat sempre de cria (família tradicional,etc,etc) no podrà ser i que si vull fer una família, haurà de passar per les meves mans. Espero que encara estigui a temps!

Porto bastant temps llegint-vos i he de dir que aquest foro és sensacional! Ho teniu super ben montat i és d'una gran ajuda.

Bé, després de tot aquest rotllo us envio una salutació per a totes!

Imagino que les preguntes i les he de posar a un altre tema no? Espero em doneu un cop de mà perquè estic suuuuuper perduda!

Moltes gràcies

Eva
paulabutterfly
paulabutterfly

muface Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 25/11/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por Luna Dl 1 Des 2014 - 16:21

Hola Eva,

Benvinguda a aquesta gran familia que va creixent dia a dia! Primer de tot vull felicitar-te per la decissió pressa, ja has començat el particular i màgic camí de ser mare en solitari.

Bé, aquests ideals de súper familia feliç tothom els tenim crec jo, tot i que cada cop és més difícil el trobar qui mereixi la pena de veritat -tot i que en queda gent que la val i molt!-. Està bé que t'hagis pres el teu temps per entendre-ho i assimilar-ho.

No pateixis, en som cada cop més les dones independents que no renunciem al nostre somni ni necessitem ningú per fer-ho possible, sols a nosaltres mateixes, què hi valem molt!

Tranquila que en un tres i no res et faràs amb el funcionament del foro, està genial format i ordenat i molt ben especificat i classificat per temes de manera que és molt amè i sencill de trobar tot el què es precissa. A més tant les noies com les moderadores son encantadores, no tindràs pas cao problema que aquí estarem totes Per fer-te un cop de mà si ho precisses.

Doncs bé, de moment poc més puc dir-te, felicitats pel primer pas i molts ànims. Una salutació ^^

Luna
Luna
Luna

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 10/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por Judith75 Dl 1 Des 2014 - 20:43

Hola Eva, benvinguda!
Em dic Judith i fa poquet que estic per aquí, estic a la betaespera de la 3a IAD i força animada.

Mira...l'ideal de família que suposàvem que arribaria, ara ha canviat, i no és millor ni pitjor! és la opció que hem escollit i si estem segures de la decisió i tenim suport almenys emocional, al costat farà el camí més fàcil Smile

Suposo que a moltes ens ha passat això: poca sort amb els homes i el desig de ser mares sempre hi era...

Així que ja que podem i ho volem, aquí estem totes, animades a començar o continuar amb aquesta gran aventura!!

Llegir que hi ha noies en el mateix procés anima molt i si vas llegint embarassos positius encara més!!
Les "veteranes" i moderadores a la web també t'ajudaran molt tant a guiar-te per la web com en els seu consells!

Una abraçada.
Judith
Judith75
Judith75

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 105
Fecha de inscripción : 24/05/2014
Ubicació : Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por nuvib Dl 1 Des 2014 - 20:58

Hola Eva,
benvinguda i felicitats per la decisió presa.

Cada vegada som més les dones que, per motius diversos, prenem la decisió de ser mares soles. Llegir i compartir en aquest foro és genial, ens ajuda a aclarir dubtes (o veure que compartim els mateixos) i a sentir-nos acompanyades ... I animen molt les bones notícies!!!

Una forta abraçada
avatar
nuvib

Sanitas Adopció Embrions
Nº tractaments : 5

Escorpio Gato
Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 28/07/2014
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por paulabutterfly Dl 1 Des 2014 - 22:21

Moltes gràcies noies!!!

Doncs ara el proper pas per a mi és anar a la clinica a una 1a visita per tal de que m'informin bé de tot. Com que visc a Tortosa, aniré a ua clínica a Tarragona que pel que veig aquí, té bastantes bones referències. Es diu Embriogyn. La coneixeu?

I gràcies per les vostres paraules de benvinguda! La veritat és que estic una mica cagada perquè tot aquest món es super nou per a mi..

Eva
paulabutterfly
paulabutterfly

muface Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 25/11/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por Luna Dl 1 Des 2014 - 22:48

Ei Eva,

Respecte a la clínica no puc dir-te re perquè no la conec -sols d'oides-, tot i que de ben segur que més d'una noia de per ací que hi hagi estat pot dir-te alguna cosa sobre la mateixa.

No pateixis pas per això! Aquí per a totes és un món nou!! Per les veteranes també ho va ser i ara són les nostres millors conselleres!!
És normal que estiguis "cagada", i més si tot just acabes de pendre la decissió i estàs a punt de fer el primer pas. Pensa que totes hem passat per aquí, per tant, t'entenem bé. Però, si ho tens clar, veuràs com cada cop estaràs més segura i convençuda de la teva decissió.

Esperem que et sentis bé entre nosaltres, cada cop som més les dones que tirem endavant i fem realitat els nostres somnis per nosaltres mateixes!!

Una salutació
Luna
Luna

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 10/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por lajefadelaironia Dt 2 Des 2014 - 16:24

Hola Eva,

Aquí una de les "veteranes" i "moderadores" donant-te la benvinguda a la nostra petita però creixent familia! El que necessitis ho preguntes, però si portes un temps llegint-nos "en la sombra" ja saps com va: tu pregunta que per això estem! 
Esperem que tinguis un procés ben curtet i un embaràs moooolt tranquil :-)

De la zona de tarragona, així de memòria no recordo ningú que hagi anat a clíniques de la zona. tenim vàries mamis per la provincia però crec que són de clíniques de BCN. embryogym em sona, mira al fil de cliniques aviam si hi ha alguna cosa, i si ho després de la teva visita afegeix un aactualització perquè tenim preus i opinions poc actualitzades!

una abraçada gran!
alba 38 i pau 4,5a
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por paulabutterfly Dt 2 Des 2014 - 18:17

Moltes gràcies xiques!!!

És una meravella tenir'vos per aquí! Com dieu moltes, no te sents tan sola ni tan perduda. A ver com me sento després de la 1a visita a embriogyn. Tan pronte tingui info, la compartiré amb valtres!  De moment estic molt animada i la veritat que com he llegit a alguna de valtres, prendre esta decisió m'ha alliberat, m'he tret de damunt aquella pressió constant de sentir que el temps passava i no podia fer res. Però ara, sento que tinc el control de la meva vida. Ay mare! Això és normal o se me va la pinza?

Eva
paulabutterfly
paulabutterfly

muface Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 25/11/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por lajefadelaironia Dc 3 Des 2014 - 14:43

Totalment normal! disfruta dels darrers moment en que sents que tens el control de la teva vida, jajajaja (es conya). El moment de començar a fer algo es realment alliberador. 
Que vagi molt be!
alba 38 i pau 4,5
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por Reia Dc 3 Des 2014 - 19:29

Hola Eva,

jo també hem vaig trobar que allò de la "família tradicional" no m'arribava i que sempre m'arribava el mateix patró d'home... Tenia clar que podia ser mare soltera i després de rumiar-ho molt i molt i treure'm les pors, em vaig posar les piles. Les traves, avui dia, ens les posem nosaltres ja que socialment i amb les noves tècniques una pot ser mare sense que hi hagi la figura del pare. Molts poden ser pares biològics, però pares de sentiment... ben pocs (hi han, jo els he vist!!!!).

En fi, que hem surt la vena Razz. El què decideixis i quan ho decideixis, ben fet estarà.

Una abraçada.

Reia
Reia
Reia

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 1

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 166
Fecha de inscripción : 19/10/2012
Edad : 50

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por merce Dg 1 Feb 2015 - 21:54

Hola Eva
Benvinguda a la "familia"!!!

mercè
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por paulabutterfly Dt 3 Feb 2015 - 22:26

merce escrigué:Hola Eva
Benvinguda a la "familia"!!!

mercè
Moltes gràcies Mercè! I enhorabona Very Happy
paulabutterfly
paulabutterfly

muface Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 25/11/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Hola! Sóc Eva Empty Re: Hola! Sóc Eva

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum