Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 
ada_bcn
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 
Crislady
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 
Júlia
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 
morgan
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 
Dana
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 
Ester
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 
Sara
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 
Bego
Em presento - Página 2 Vote_lcap1Em presento - Página 2 Bar210Em presento - Página 2 Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Em presento

+8
Bea
aiguaclara
Mima
bcnselegnA
Lauris@
merce
Maduixa
papallona73
12 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Em presento - Página 2 Empty Em presento

Missatge por papallona73 Dj 28 Jun 2012 - 13:54

Recuerdo del primer mensaje :

Abans de tot, estic encantada d'haver trobat aquest foro, ja que veig que no sóc la única que té la inquietut de ser mare sense la necessitat de tenir una parella.

Jo també he conegut vàries persones al llarg de la meva vida, amb unes he cuallat més que amb altres, però el cas és que em planto amb 39 tacos acabats de fer, i quasibé sense adornar-me'n. Algun dia putser en tingui ganes de tenir parella, o putser conegui algú que me'n faci venir, però el que ja fa temps que ansio és ser mare.

Passa que mai és el moment oportú per posar-s'hi, i així m'he tirat ja 4 o 5 anys, amb la por. La qüestió és que surto al carrer i només veig cotxets de bebè. Fa un parell d'anys tenia visita a una clínica per fer proves i la vaig anul.lar. També em vaig informar per adopcións, però no em va acabar de fer el pes per les pegues que posen.

Total, que actualment la meva situació és la següent: Visc amb la meva mare des de fa 3 anys, perque em necessitava, té una minusvalia. Es vidua i sóc filla única. Sempre he treballat, amb contractacions més llargues o més curtes, però la qüestió és que ara em trobo fent de cuidadora de la meva mare, la qual cosa em deixa poc marge horari per anar a treballar fora, i poques ganes de fer-ho, ja que m'imagino d'aquí 10 o més anys sense ella i sense haver pogut fer realitat el meu somni.

Diguem que el problema és que no tinc una feina estable, avui si i demà no, i demà passat pot ser que l'hagi de deixar per dedicar-me exclusivament a la meva mare.

Aish... no sé que pensareu, putser sóc molt patidora, o per altra banda direu que on vaig a plantejar-me la maternitat amb la meva situació!!. El cas és que sento que la vida se'm escapa i no li planto cara.

UNA ABRAÇADA A TOTES!!
papallona73
papallona73

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

León Búfalo
Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50

Tornar a dalt Ir abajo


Em presento - Página 2 Empty Re: Em presento

Missatge por Crislady Ds 29 Set 2012 - 21:52

MUcha suerte Paqui!!!!!! Adelante!!!!! Wink
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum