Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 35 el Dl 9 Mar 2015 - 11:33
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara

lajefadelaironia

ada_bcn

Crislady

Júlia

morgan

Dana

Ester

Sara

Bego

Los posteadores más activos del mes

Em presento

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Em presento

Missatge por papallona73 el Dj 28 Jun 2012 - 13:54

Abans de tot, estic encantada d'haver trobat aquest foro, ja que veig que no sóc la única que té la inquietut de ser mare sense la necessitat de tenir una parella.

Jo també he conegut vàries persones al llarg de la meva vida, amb unes he cuallat més que amb altres, però el cas és que em planto amb 39 tacos acabats de fer, i quasibé sense adornar-me'n. Algun dia putser en tingui ganes de tenir parella, o putser conegui algú que me'n faci venir, però el que ja fa temps que ansio és ser mare.

Passa que mai és el moment oportú per posar-s'hi, i així m'he tirat ja 4 o 5 anys, amb la por. La qüestió és que surto al carrer i només veig cotxets de bebè. Fa un parell d'anys tenia visita a una clínica per fer proves i la vaig anul.lar. També em vaig informar per adopcións, però no em va acabar de fer el pes per les pegues que posen.

Total, que actualment la meva situació és la següent: Visc amb la meva mare des de fa 3 anys, perque em necessitava, té una minusvalia. Es vidua i sóc filla única. Sempre he treballat, amb contractacions més llargues o més curtes, però la qüestió és que ara em trobo fent de cuidadora de la meva mare, la qual cosa em deixa poc marge horari per anar a treballar fora, i poques ganes de fer-ho, ja que m'imagino d'aquí 10 o més anys sense ella i sense haver pogut fer realitat el meu somni.

Diguem que el problema és que no tinc una feina estable, avui si i demà no, i demà passat pot ser que l'hagi de deixar per dedicar-me exclusivament a la meva mare.

Aish... no sé que pensareu, putser sóc molt patidora, o per altra banda direu que on vaig a plantejar-me la maternitat amb la meva situació!!. El cas és que sento que la vida se'm escapa i no li planto cara.

UNA ABRAÇADA A TOTES!!

papallona73

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

León Búfalo
Nombre de missatges : 36

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Em presento

Missatge por Maduixa el Dj 28 Jun 2012 - 15:01

Hola papallona!

Benvinguda al foro i enhorabona si la teva decissió ja és ferma! Ets una valenta més (com jo vaig titular la meva presentació).

Entenc perfectament les teves pors perquè a totes ens passa però si hem de trobar l'época perfecte ... potser haurem d'esperar molt o potser ni tan sols arribi. Veritablement la teva situació és una mica complicada però alhora motivadora. Creus que no li farà gràcia a la teva mami tenir un net??? segur que un bebe omplirà la vostra llar de riatlles i de joia i els petits problemes diaris acabaran sent "res" en comparació a l'amor que us donarà.

La feina? bé, és cert que tal i com estan les coses avui dia és molt important tenir certa estabilitat, qui té feina té un regal (toco fusta)!!!! Però davant l'incertesa econòmica i les previsions, tampoc ningú ens pot garantir que la tindrem en uns messos quan el bebe arribi. Però també pot passar tot el contrari, que et posis ara a perseguir el teu somni i que t'arribi una feineta estable. Qui ho sap???

La qüestió és que mai és el moment perfecte i quan ja tenim una edat "madureta" no ens podem esperar gaire, al menys per les primeres técniques IAD i FIV. Per la OVO suposso que encara tenim una mica més de temps.

Bé, no m'enrotllo més. Si vols conéixe'm una mica pots entrar al meu darrer fil sota "En procés" amb el tema "aquest cop sortirà.

Ja ens explicaràs quin centre has escollit i que t'han dit. Aquí ens tenim per ajudar-nos.

Una abraçada i ÀNIMS!!!!

Maduixa

Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por merce el Dj 28 Jun 2012 - 16:56

Hola Papallona!
Totes aquestes pors sòn normals. De fet, és normal tenir-les ja que lògicament volem que no els hi falti de res als nostres fills.
De moment estic segura que en aquest foro trobaràs recolzament, informació (la informació és poder i estalvi!) i tota la ajuda que set pugui donar.

Pensa que les situacions sempre varien, i més en aquesta vida. Només hem d'intentar seguir els nostres instints, i anar fent camí.

Molts ànims i aquí ens tens Smile

Mercè

merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 283
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ el Dj 28 Jun 2012 - 18:28

Hola papallona,
Benvinguda!

Es comprensible que tinguis pors, i d'altres q t'aniran sorgint.
La situacio familiar es un tema molt personal, pero si alguna cosa he apres aquest 4 ultims anys ( per situacions dificils i complicades que he viscut ) es que la vida es viure avui! Dema ja veurem.. Si que s'ha de preveure una mica, pero tampoc capficar-t'he massa, perque realment dema no sabem que passara. Tot canvia en segons, per topic que soni, jo si ho crec perque m'he trobat en situacions que han canviat en un no res!
Tu millor que ningu saps les teves possibilitats, pero voler es poder!! I no s'han de deixar passar certes oportunitats.
I com et diu la Maduixan mai trobem el moment adequat.
Decideixis el que decideixis que sigui el que tu realment vols.
Ja ens aniras explicant, i anim que de tot es surt.
Laura.

Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por bcnselegnA el Dj 28 Jun 2012 - 21:31

Hola Papallona,

que tinguis dubtes i pors no és dolent, et fa conscient dels teus desitjos i demostra que ets una persona prou responsable com per afrontar una decisió tan important. Encara que la teva situació no sigui l'ideal suposo que t'ho planteges per què veus que és possible dintre de la teva circunstancia...nomès puc dir-te que si és així no ho dubtis i ho intentis, ara el temps es or...però això només és la meva opinió...

Esperem saber de tu, si podem ajudar-te per aquí hi serem...

Un petonàs guapa!

Ángeles

bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por papallona73 el Dj 28 Jun 2012 - 22:11

Gràcies a totes per la magnífica rebuda!!!

No sé perque pensava que m'aconsellarieu que ho deixés córrer, sóc una cobarda. Però me'n alegro que no hagi estat així, les vostres respostes m'han donat seguretat.

Maduixa, tens tota la rao, aquesta casa necessita rialles i corredisses.... tot i que ja tenim un quissu que crec deu ser hiperactiu.

Suposo que també us pregunteu si em podria cuidar de la criatura degut a l'estat de salut de la meva mare, crec que encara li faria alguna papilla i tot, però el que no podria és tenir-ne cura més enllà d'això. Això tenint en compte que no empitjorés amb l'edat, però de moment va fent i és bo que ho faci, però amb mi al costat... enteneu?

Per fer el tractament i comprar els primers bolquers tinc algun estalvi, però el que em resultaria un problema fora estar molt temps després de tenir la criatura sense trobar feina. Més endavant intentaria convinar-me amb algú la cura de la meva mare i el/la que vingui, i l'ideal seria haver tornat a trobar feina.

En fi, ja veieu que tinc els plans mig pensats... però qualsevol imprevist els pot engegar a norris i, llavors hauré d'improvitzar amb un bombo o amb un crio als braços. Que pessimista que sóc, carai!!

Doncs, respecte a la clínica (ui que ràpid que vaig), havia pensat en CIRH, canviant-me de mútua. I el que em faré, doncs el que em diguin jeje

No em puc creure que estigui parlant de veritat!!!!

Gracies per llegir-me i pels ànimsss

papallona73

León Búfalo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mima el Dv 29 Jun 2012 - 12:19

Hola Papallona,

Bienvenida!! Yo soy Mónica, mamá de Lucía de 16 meses.

Por lo que cuentas, es cierto que tu situación no es la más adecuada para plantearse la maternidad en solitario, pero tampoco es desesperada, dices que tienes ahorros, y también creo que un nieto llenará a tu madre de alegría.

Como te han dicho, nadie tiene seguridad hoy en día, el pais está como está, y son riesgos que hay que correr. Sé que hay alguna mami del foro en el paro, y aún así están contentas de ser mamis. Lo único que no perdona es la edad, aunque si decidieras OVO o ADE podrías esperar unos años todavía.

Creo que has tomado una gran decisión, el paso más importante está dado, así que a por ello.

Encontrarás el apoyo que necesites en el foro.

Mónica y Lucía

Mima

Axa Fecundació In Vitro

León Gallo
Nombre de missatges : 244

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por papallona73 el Dv 29 Jun 2012 - 17:06

Hola a totes una altra vegada!!

M'ha passat una cosa, ho he comentat a la meva mare i no ho veu bé. Tinc un disgust de cal deu!. Està clar que amb quasi 40 anys ningú m'ha de dir el que i el que no puc fer, però amb aquest plan no fora just per cap criatura venir al mon.

De fet ella és la única persona que m'ho vol treure del cap, ja que fa temps que vàries persones, sense saber que jo tenia aquesta necessitat, m'animaven a fer-ho.

El que m'argumenta és que no tinc feina, i quan en tinc em diu que la perdré... en fi, suposo que no ha de ser.

MOLTS ANIMS A TOTES!!!

papallona73

León Búfalo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por merce el Dv 29 Jun 2012 - 17:24

Hola Papallona
És cert que l'opinió de te mare és important i segurament vol el millor per tu, però com ja ben dius, aquesta decisió és totalment teva.

Ella ja ha tingut els seus fills i ha conseguit la seva meta com a mare.

Penso que tu, també tens dret a ser-ho si així ho sents i ho vols. De totes maneres, en cas de que decideixis tirar endavant i un cop l'hagis tingut, estic segura que te mare estarà més feliç que un xinxu.

Petons i sort amb la decisió que acabis prenent.

Mercè

merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 283
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ el Dv 29 Jun 2012 - 18:18

Hola papallona,
Estic d'acord amb el que et diu la Merce, es una decisio nomes teva. Suposo que la teva situacio no es facil pel que expliques. Pero pensa que el temps passa i que has de pensar una miqueta en tu i el que tu vols. Per la teva mare has fet, fas i faras el que calgui, pero pensa que on queden els teus deitjos i les teves metes com a dona??
La veritat es que es complicat i cada persona es un mon.
Pensa que igual poc a poc ho veu d'un altre manera, intenta parlar-li, fer-li entendre com et sents tu i el que vols, potser amb el temps ho acabara entenent i com diu la Merce despres estara encantada!
Anims!
Laura

Lauris@

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara el Dv 29 Jun 2012 - 19:16

Hola papallona.

Primer de tot, tot i ser tema de presentació, està sent en mes força un tema de decisió i per tant l'he mogut al subfòrum Ruminat.

I entenc molt bé la teva situació, es molt difícil lluitar contra la teva pròpia naturalesa, doncs veus molts pals a les rodes per tirar endavant la teva necessitat d'evolucionar com a dona i com a persona.
Jo, ara, per decidir-me a ser mare de nou, m'he vist molt afectada per les pors.

La mercè t'ho a dit molt clar.

La teva mare sap que et necessita i portar un bebè al mon requereix atenció, per tant no podràs estar tant per ella. No dic que sigui egoista, però veu perillar la seva relativa estabilitat. Crec que per part seva, dir-te que no tens feina i que quant en trobis una, la perdràs, es de ser negatiu i papallona, vola, vola i sigues positiva, si us plau, que aquesta papallona sigui lliure i es vegi en les seves ales el poder de la primavera. M'ha sortit de dins...

La decisió ha de ser teva, tot i que, el pensar de les mares en afecti de ven a prop. Paeix el seu parè i en uns dies veuràs com tot ho veus d'una altre manera i la gerra d'aigua freda ja no farà tant d'efecte.

Pert cert, jo també soc d'assistència i he anat a Cirh sense cap conveni entre les dues parts. Mira a veure que et convé mes, jo no vaig canviar per el tema control embaràs i part, que per assistència vaig poder fer-ho on jo volia. Si això a tu et dona el mateix, econòmicament et pots estalviar algun calerons si et canvies. Si no ho has fet, llegeix el subfòrum Clíniques (està en aquest apartat de Vull ser mare), tens molta informació.

El Bernat es el nen mes guapo del veïnat
El blog de la meva goteta
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Estiu 12 - En procés per segon embaràs i així ampliar família. Molt il·lusionada.
Tardor 12 - Procés interrompent sense data d'inici...

Administradora

Llegiu-vos les [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] del fòrum.

aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mima el Dv 29 Jun 2012 - 19:38

Hola papallona,

No contar con el apoyo de la familia es complicado, pero te aseguro que no eres la primera, y cuando hay embarazo son los primeros en alegrarse.

No conozco a tu madre, pero opino como Lidia, debe pensar que si hay un bebé, estarás menos por ella, y ella te necesita. Yo en cambio opino que un bebé le hará muy bien, desconociendo las condiciones en la que se encuentra tu madre, pero recuerdo los últimos años de mi abuela con mi sobrina, y era lo único que le hacía sonreír.

Como te han dicho, la decisión es tuya, es tu vida y es importante que tomes la decisión escuchando tu corazón, sin dejares influenciar por los demás. Estoy segura de que harás lo que más te convenga.

Mónica y Lucía

Mima

Axa Fecundació In Vitro

León Gallo
Nombre de missatges : 244

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara el Dv 29 Jun 2012 - 19:44

Ah, una altre cosa.

Benvinguda!!!!!

No ets una boixa, ho som moltes, si es que ens hem de dir així. No ets rara, només ets una dona que vol ser mare, com tantes altres.

I per suposat, no et direm que no ho facis, que tiris enrere aquesta idea i saps perquè no? per què estem encantades de ser mares, tot i el canvi de vida que suposa.

Ànims i cap endavant.

El Bernat es el nen mes guapo del veïnat
El blog de la meva goteta
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Estiu 12 - En procés per segon embaràs i així ampliar família. Molt il·lusionada.
Tardor 12 - Procés interrompent sense data d'inici...

Administradora

Llegiu-vos les [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] del fòrum.

aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por papallona73 el Dg 1 Jul 2012 - 1:47

Gràcies pels comentaris,

Estic rumiant....faig balanç de tot. El tema de la feina, podria anar tirant de substitucions mentre no em sortís res més estable. Putser encara és bo començar-ho així tranquila, perque la meva professió és força estressant.

La meva mare té por també, però jo crec que aniria entrant, tot i que ara no és capaç de coprendre'm o no ho vol demostrar. Que si hauré d'anar sola a parir, que si qui m'hi portarà... etc..

Llegeixo les vostres històries, i m'animen a prendre la decissió correcta, perque ja sé quina és, el que em falta és la valentia que espero agafar.

Jo personalment veig molts aventatges de tenir un xic sola avui dia, sobretot perque en cas de separació no anirà com una pilota, i per desgràcia n'he vist casos que si em passessin a mi no sé pas si els portaria gaire bé.

Espero sortir aviat d'aquesta espiral de pensaments i posar-me mans a l'obra.

Ja us informaré!!! i gràcies... VALENTES.

papallona73

León Búfalo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bea el Dg 1 Jul 2012 - 2:28

No tienes porque dar a luz sola si no quieres, siempre puedes entrar con cualquier amig@ o familiar. También existen las doulas, mujeres que te acompañan durante el embaraxo, parto y postparto.

Respecto a tu madre, se acabará haciendo a la idea, y si no, tú por lo menos tendrás a tu peque.

Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por papallona73 el Dt 3 Jul 2012 - 12:35

Gracias Bea por la información. De todas formas son los miedos de ella..., (yo tengo mas pero no se lo digo) Rolling Eyes .

Creo que ya estoy en ello, con Cirh. Ahora estoy mirando mutuas ya que con la que tengo no te bonifican nada. Me han dicho precio con Sanitas (500 MAS donante), también estoy valorando por Adeslas que por lo que he leido me saldría mas a cuenta, con las dos puedo ir al centro medico que me atiende hasta ahora.
Por cierto, mamá convencida...

papallona73

León Búfalo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ el Dt 3 Jul 2012 - 22:45

Hola papallona,

Veig que has decidit seguir endavant! me'n alegro molt. Wink

Laura.

Lauris@

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Dana el Dc 4 Jul 2012 - 22:35

Hola y bienvenida al foro.

De lo que he leído de otras historias (relación con la familia) - a veces la primera reacción no es la deseada por nosotras (ven las complicaciones) pero luego pueden ir haciéndose con la idea, y luego cuando llegue el nieto, es la alegría de los abuelos...
(confieso que mis padres no me pusieron ninguna pega...)

Por el tema parir sola - ya te han dicho - si así lo decides, pues bien, pero hay opciones (amigas, doulas etc) - a mi me vino muy bien tener a una prima conmigo.... puede ser largo y tener a alguien de compañía, y como no, explicar tu caso si hace falta cuando tú no puedes (ai me llega otra contracción fuerte .... ) y llega el cambio de torno de comadronas..... y para sacarte la foto con tu hijo/a en brazos por primera vez :-)

Muchos ánimos!
Dana (46) y Danita (3 años 8 meses)

Dana

Nombre de missatges : 744
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por papallona73 el Dj 5 Jul 2012 - 13:08

Hola de nou,

Ja tinc hora!! jajaja. Laughing

La veritat és que des de que he pres aquesta decissió, m'he tret un pes de sobre (encara que soni extrany..).

Vaig per Cirh i, com que de ASC no em deixen esborrar fins a finals d'any, no em canvio de mutua de moment. Encara que si després em canvio em faré de SANITAS: ells m'han fet el volant per la primera visita i faré els tractaments amb ells,,, tot això sense que m'hagi de fer sòcia de la mútua. Ja m'havien parlat molt bé de Sanitas, i respecte ASC l'aprofitaré per fer-me les proves i seguiment...

Una altra cosa, avui m'ha vingut la regla. Això vol dir que hauré d'esperar 2 regles pel que us he llegit, abans del tractament que em diguin de fer al cirh...? o puc avançar alguna prova? La 1a visita la tinc la setmana vinent.

UNA ABRAÇADA A TOTES!!!

papallona73

León Búfalo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ el Dj 5 Jul 2012 - 17:22

Hola papallona!
Veig que ja has decidit seguir endavant! Enhorabona!!
De mutues no se.. Jo no en tinc.
De les proves, suposo pel que he anat llegint, que a totes ens han anat demanant el mateix. La histero segurament estaras a temps de fer-la aquest cicle si tot just avui comences cicle. La demanen entre el 7 i 10 dia. Pero jo esperaria a la 1a visita que t'expliquin be i ells ja et donaran pautes a seguir. Hi han moltes noies del Cirh, jo no vaig alla. Potser elles et podran dir alguna cosa mes.
Les analitiques jo me les fare al proper cicle, el dia 3 o 4 del cicle com em van dir.
Que tinguis molta sort! I ja ens aniras explicant.
Laura.

Lauris@

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por papallona73 el Dj 5 Jul 2012 - 18:42

Tens tota la raó Lauris@, putser m'he embalat massa...

Es que ara resulta que qui ho sap del meu voltant, em recolza, i això em dona molta seguretat i ganes de començar el procés. Ja em diran a la 1a consulta el que he de fer.

Papallona Papallones

papallona73

León Búfalo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por papallona73 el Dt 28 Ago 2012 - 22:02

Hola de nou a totes!

Estic per aquí i us llegeixo quasibé a diari... però fins ara només he fet que rumiar Very Happy ....

fins ara! Palmes

Ara sí, ja crec que estic a punt per començar. Ja no hi pensaré més, la decissió està presa i només cal posar-se en marxa.

Ah! i sabeu com sé que estic preparada??.. doncs perque quan ara em pregunten COM ANIRÉ A L'HOSPITAL A L'HORA DE PARIR???? jo contesto: EN BICICLETA!

Ja us diré com va la cosa.

papallona73

León Búfalo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Júlia el Dc 29 Ago 2012 - 0:38

Amb el segon a mi m'hi van portar els veins, a parir. Hi ha solucions per tot si et pregunten. Molt be la teva resposta.

Endavant!

Júlia 44 + Roger 8 + Oriol quasi 5, BCN

1a IAD sense estimulacio oct'07: negativa
2a IAD sense estimulacio nov'07: positiva -> Roger 9/8/8

1a IAD sense estimulacio jul'10: bioquimic
2a IAD sense estimulacio oct'10: negativa
3a IAD sense estimulacio nov'10: bioquimic
4a IAD sense estimulacio + heparina gen'11: negativa
1a FIV + heparina mar'11: positiva -> Oriol 23/12/11

Júlia

Mamimodera

Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Crislady el Dc 29 Ago 2012 - 8:46

Encantada!!! Soy Cris y embarazada de 5 meses de una princesita Smile

A los 39 despues de terminar con una relación me lancé con el tema de la maternidad en solitario. He tardado entre 'pitos y flautas' 2 años y medio en conseguir mi deseo. Actualmente tengo 41 y medio Wink

Esta claro que si quieres tener hijos con tus ovulos, debes hacerlo ya. Si quieres esperar un poquito mas podras optar por Ovodonación, tal y como te ha comentado Monica.

El tema de la familia tiene solucion, yo estaba como tu, mis padres no aceptaban que yo tuviera un hijo sola, y cuando lo comentaba en casa se liaba una buena!!! Asi que deje de hablar del tema y me lance yo sola, lo hice yo todo sola hasta conseguirlo. Cuando me quedé embarazada se lo dije primero a mi madre (la cual ya se lo imaginaba-conexion madre e hija), a mi padre se lo dije a los 3 meses, no dijo palabra, bueno si, solo dijo: 'lo que faltaba'. Cuando le enseñe la eco de su nieta se le saltaron las lagrimas...Estuvo unos dias sin hablarme, pero poco a poco lo ha ido asimilando, y ya esta mirando carritos jeje

Con eso te quiero decir que los padres siempre quieren lo mejor para sus hijos, mis padres tienen miedo de que no pueda llevarlo bien sola, es normal y los entiendo. Pero ahora los veo contentos, mi madre se impacienta diciendome que a los 7 meses tengo que tenerlo todo preparado jeje

MUCHA FUERTA Y ADELANTE!!! Wink

Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por paqui_libertad el Dc 29 Ago 2012 - 14:42

De verdad que leo vuestras historias y cada vez estoy más feliz y decidida de lo que quiero hacer, es impresionante ....que ganicas tengo de poder tener a mi bebé pronto en brazos..espero darle una buena vida...

paqui_libertad

Medifiatc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Virgo Gato
Nombre de missatges : 230
Ubicació : El Prat de Llobregat

http://mamiensolitario.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado Hoy a las 20:46

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo