Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 
ada_bcn
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 
Crislady
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 
Júlia
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 
morgan
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 
Dana
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 
Ester
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 
Sara
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 
Bego
Hola, soy nueva Vote_lcap1Hola, soy nueva Bar210Hola, soy nueva Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Hola, soy nueva

+3
Júlia
morgan
Lauris@
7 participantes

Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Hola, soy nueva

Missatge por Lauris@ Dt 12 Jun 2012 - 22:28

Hola a todas,

Soy nueva aquí... Buscando por internet encontré vuestra página y me parece interesante y que puede ayudarme en este momento.Tomé la decisión de ser mami soltera, después de tiempo teniendo claro que con o sin pareja quería ser madre. Y como podési suponer en el tema sentmental me ha ido mal.. mejor no recordar ciertas cosas.. ya habrá tiempo.

Tengo miedos, dudas... pero por lo que he ido leyendo veo que no soy la única, y supongo que es normal al tomar una decisión tan importante como está.

El 21 de este mes tengo la 1 visita y estoy muuuy nerviosa...es ya la semana que viene. Me dijeron que ya me harían un par de pruebas ese mismo día yluego me mandarían las analíticas y otras... no se muy bien.. tengo miles de preguntas para ese día..

ando un poco perdida en el foro, es la primera vez que escribo. Me gustaria hablar con vosotras de vuestras experiencias, de cuanto tiempo os ha llevado el tratamiendo para la IAD.. si alguna ha ido a fecunmed... buffff miles de cosas...

Un saludo a todas.
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por morgan Dt 12 Jun 2012 - 23:08

Hola Lauris, benvinguda.
Espero k trobis tota la informacio, per aqui n'hi ha moltissima.
Jo vaig començar als 34 anys, al cirh. Les analitiques van sortir amb la Fsh massa alta i x tant poca capacitat ovarica. Pero vaig respondee be a la medicacio Fostipur i em vaug quedar embarassada les dues vegades. El primer embaras no va seguir i el segon si. Vaig inseminar-me amb tres folicles i tinc ara bessons. Es sense dubte el millor k m'ha passat. Vaig de cul i força cansada pero bo tornaria enrera.
Et desitjo molta sort i x aqui ens trobaras.

Anna, Eloi i carla, 2 anys
morgan
morgan

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 685
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 48
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por Lauris@ Dt 12 Jun 2012 - 23:14

Hola Morgan,

Gràcies per la rebuda !

Si ja veig que hi ha molta informació, i em va molt bé la veritat llegir-la, ja que aquests díes, conforme s'apropa el dia, em posso nerviosa. Suposo que es el normal.

Enhorbona pels teus bessons ! son preciosos!!!

Espero que tot vaigi bé. Aniré escribint a on toqui.. m'haig d'habituar al foro, jejeje ra vaig una mica perduda encara.

Gràcies!

Laura
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por Júlia Dc 13 Jun 2012 - 0:14

Hola Lauris.

Jo sóc la Júlia i tinc dos nens, un de quasi 4 i un altre que no arriba als 6 mesos encara. Ja veus vaig repetir i no sóc l'única, que hi ha d'altres que em segeixen. Les pors, dubtes i els nervis que comnetes els hem passat totes. No t'amoinis.

Sobre tractaments tens molta info a la secció En tractament. I qualsevol cosa que necessitis preguntar dispara, que aquí som.

Júlia 39 + Roger 3,8 + Oriol 5,5m, BCN
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por Mima Dc 13 Jun 2012 - 10:02

Hola Lauris,

Bienvenida! Yo soy Mónica, mamá de Lucía (casi 16 meses)

Como te han dicho Anna y Júlia en el foro encontrarás mucha información, sólo tienes que investigar, y si tienes dudas que no encuentras, pregunta. Yo nunca me he hecho IAD, me hice FIV, pero las demás te ayudarán.

En cuanto a las dudas y miedos de la maternidad en solitario, son normales, creo que todas hemos pasado por eso, pero ya nos ves, felices por nuestra decisión y algunas repitiendo.

Mónica y Lucía
Mima
Mima

Axa Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

León Gallo
Nombre de missatges : 244
Fecha de inscripción : 09/11/2011
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por lajefadelaironia Dc 13 Jun 2012 - 11:48

Lauris,

Tot el que ens expliques ho hem viscut en carn propia totes. Per aixo vam crear aquest espai, per ajudar-nos. compartir i veure que tot el que ens passa en "normal". totes tenim pors i dubtes i angoixes varies. Es part del proces. Aquí estem per ajudar-te.

Sobre la clínica, em sona el nom. Mira a l'apartat de clíniques si hi ha alguna referencia. Si no n'hi ha estarà bé que comparteixis la teva experiencia per les que vinguin darrera.

Pensa que has fet el mes complicat que es decidir i participar. al menys a partir d'aquest moment vas "acompanyada".

MOLT BENVINGUDA!

alba 36 i pau 24m
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por Lauris@ Dc 13 Jun 2012 - 13:53

Hola noies,

He escrit abans desde el móvil però veig que no s'ha enviat bé Sad

Gràcies a totes per la benvinguda !

Pel que veig es normal en totes les mateixes dubtes i pors al pendre aquesta decisió. Però anima molt veure que totes esteu molt contentes amb els vostres nens/es. Laughing

Em pasaré al apartat de tractaments i aniré explicant i preguntant jejeje.. perquè hi ha moments que em passa de tot pel cap.

La sort que tinc es que els meus pares i la meva germana estan 100% amb mi en aquesta decisió. Son els únics que ho saben. Ni amics/es.. ni feina.. no vull dir res perquè encara serà pitjor!

A la feina vull que siguin dels últims en enterar-se'n ! bufff... no crec que ho entenguin, però ja veure quan arribi el moment.

Gràcies altre cop a totes!

Ens anem veient per aquí.

Laura.
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por aiguaclara Ds 16 Jun 2012 - 18:53

Hola Lauris@.

Benvinguda!!!

Veig que finalment et vas poder registrar, ho celebro.

De preguntes i dubtes en tenim un munt, i aquí trobaràs moltes respostes i tranquil·litat llegint tot el que hem anat replegant...

Esperem et trobis com a casa i felicitats per la teva decisió, que veig tens coll a baix. No dubtis que et seguirem en el tractament, som unes tafaneres i de pas, fem companyia.

Molta sort en aquest procés, factor força important, junt amb la tranquil·litat, el oommmmmmmmm que diem per aquí.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por Lauris@ Dg 17 Jun 2012 - 1:04

Hola aguaclara,
Si ja veig que hi ha molta informacio.. Vaig llegint a estones per recopilar informacio.. El dijous tinc la 1 visita i tic nerviosa.
Si q es un decisio q tinc coll avall.. Fa molt temps q ho penso i les pors continuen, pero llegir-vos a vosaltres m'ajuda a que siguin pors mes febles i q suposo pasaran poc a poc. Es un proces que haig de passar.
De veritat us admiro a totes, per lluitar i aconseguir el desitg de ser mares! I les q encara no ho han aconseguit , ho faran segur!!!
Gracies per la rebuda! Ajuda molt llegir-vos i saber q el que ara veig com posibles problemes, realment no ho son i que tot es superable.

Laura.
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por bcnselegnA Dj 28 Jun 2012 - 21:45

Hola Laura,

me registré ayer (creo) así que en el foro llevo muy poquito, estaba leyendo por aquí y me quedé con ganas de saber cómo fue tu primera visita (igual lo has posteado en otro sitio, si es así perdona...)

Yo empezaré el primer tratamiento para IAD en unos 10 días, mi próximo paso importante es comenzar con la medicación, las tan comentadas banderillas, pero la verdad que me apetece mucho hacer todo lo que sea necesario para conseguir mi gran deseo. En mi caso mi familia también me apoya, igual que los amigos/as que lo saben, en el trabajo no lo he dicho pero sé que no tendré problema alguno, pero prefiero guardarlo en privado hasta que no sea una realidad.

Espero que la visita fuese bien, cualquier duda si puedo ayudarte aquí estoy, esa fase la tengo reciente ;-)

Besos

Ángeles
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por Lauris@ Dj 28 Jun 2012 - 21:51

Hola Angeles,

Si está posteado en procesos/tratamientos.La viisita fue muy bien! me encanto la Dra. y como me explico todo.

A mi aun me quedan las analíticas ahora en julio , vacaciones agosto y en setiembre si todo sale bien 1ª IAD, que en principio me dijeron sin medicación por ser muy regular y tener muy buena reserva ovárica.

Tranquila por las "banderillas", como tu dices, las ganas de conseguir tu meta te lo pondrán más fácil. Wink Ya nos irás contando.

Un abrazo.

Laura
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, soy nueva Empty Re: Hola, soy nueva

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum