Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 
lajefadelaironia
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 
ada_bcn
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 
Crislady
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 
Júlia
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 
morgan
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 
Dana
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 
Ester
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 
Sara
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 
Bego
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_lcap1MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Bar210MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

+3
nuvib
onlysita
airam75
7 participantes

Ir abajo

MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Empty MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

Missatge por airam75 Dl 19 Gen 2015 - 14:02

Hola a totes. Em presento, em dic Maria i sóc nova al fòrum. Fa dies que estic pensant amb la possibilitat de ser mare en solitari. He trobat aquesta pàgina i m'ha anat molt bé per aclarir dubtes, per trobar altre veus semblants, inquietuds i il.lusions. Això ajuda i molt!! Felicitats i agraïments a les pioneres!
Tinc 39 anys.
Tot just estic començant el meu periode d'investigació i valoració, tot i que estic bastant decidida a fer el pas.
Gràcies a totes per ser-hi!
airam75
airam75

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 26/12/2014

Tornar a dalt Ir abajo

MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Empty Re: MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

Missatge por lajefadelaironia Dl 19 Gen 2015 - 16:21

Hola Maria,

sigues molt benvinguda! Sí que es cert que per Girona no tenim gaire gent. hi havia una noia, pero fa anys que no en sabem. 

espero que trobis tota la informació que necessitis per aquí, però el que no trobis, pregunta que entre totes intentarem ajudar-te!

alba 38 i pau 4,5a
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Empty Re: MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

Missatge por onlysita Dl 19 Gen 2015 - 17:18

Hola! 

La noia de girona, no sé si et refereixes a mi, ho vaig estar mirant i ho vaig deixar, però ara ja finalment el 26 tinc hora, he fet un post on explicava les diferents cliniques de Girona, i els preus, però qualsevol dubte no ho dubtis!
onlysita
onlysita

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Tornar a dalt Ir abajo

MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Empty Re: MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

Missatge por nuvib Dc 21 Gen 2015 - 20:57

Benvinguda Maria,
jo també tinc 39 anys i estic en procés, fins ara he fet dues IAD amb resultat negatiu ...
Ara mateix som unes quantes les que estem en procés, com molt bé dius aquí podràs resoldre dubtes i sobretot compartir inquietuds i il·lusions.
Ànims i endavant!
avatar
nuvib

Sanitas Adopció Embrions
Nº tractaments : 5

Escorpio Gato
Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 28/07/2014
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Empty Re: MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

Missatge por Judith75 Dg 25 Gen 2015 - 21:03

Benvinguda Maria!!
Som unes quantes en procés i d'aquesta edat, jo com tu, també del 75 ;-)
Ànims i endavant!!!
Judith
Judith75
Judith75

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 105
Fecha de inscripción : 24/05/2014
Ubicació : Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Empty Re: MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

Missatge por paulabutterfly Dt 27 Gen 2015 - 22:49

Hola Maria!
Jo sóc l'Eva i també estic en el procés. Just demà em faig l'última prova i si tot surt bé, cap a principis de març em faran la 1a IAD. Tinc ganes ja!!

Doncs bé et vull donar la benvinguda i dir-te que ja veuràs que aquest forum ajuda molt a les que comencem perquè al principi (al menys [url=#]perMARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Arrow-10x10[/url] a mi) era algo que em semblava molt llunyà i complex. Gràcies a les noies que hi ha per aquí, aquest somni de ser mare va agafant més [url=#]formaMARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Arrow-10x10[/url] i [url=#]cadaMARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Arrow-10x10[/url] cop és més i més real. T'animo a que preguntis tot allò que t'angoixi o et preocupi.
Una abraçada

Eva
Per cert, veig que aquí sou moltes del 75, algún problema amb el 76? jaajjaja
paulabutterfly
paulabutterfly

muface Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 25/11/2014

Tornar a dalt Ir abajo

MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Empty Re: MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

Missatge por lajefadelaironia Dc 28 Gen 2015 - 17:41

Eva, el 76 es el millor!! jajaja
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Empty Re: MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

Missatge por merce Dg 1 Feb 2015 - 21:40

Benvinguda Maria,
Ànims i molta sort en el procès! Per a qualsevol dubte ja saps.
Jo sòc també del 76, del millor! Razz

Mercè
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75) Empty Re: MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum