Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 
ada_bcn
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 
Crislady
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 
Júlia
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 
morgan
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 
Dana
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 
Ester
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 
Sara
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 
Bego
Jo també em vull presentar! Vote_lcap1Jo també em vull presentar! Bar210Jo també em vull presentar! Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Jo també em vull presentar!

+2
Bego
Antonia78
6 participantes

Ir abajo

Jo també em vull presentar! Empty Jo també em vull presentar!

Missatge por Antonia78 Dl 15 Nov 2010 - 10:34

Hola a totes,

Em dic Antònia, tinc 32, visc a Barcelona i seré mare soltera pel febrer del 2011. La veritat és que potser la història no és exactament com moltes de vosaltres, perquè tot i que ha estat una decisió presa per voluntat pròpia, han estat les circumstàncies que m'han portat a decidir de tirar endavant tot això jo sola. M'explico.

Jo tenia una parella i el fill que espero és buscat. Però als pocs mesos d'embaràs em vaig assebentar que m'havia enganyat en temes molt i molt greus i que realment no era qui m'havia dit que era. De fet, em vaig adonar que no el coneixia ni sabia res de la seva vida de veritat. M'havia ben enredat el tio! Era un personatge que estava ficat en una pila de merders... Molt fort tot plegat i molt feixuga tota la història. Així que després de donar-li moltes voltes vaig decidir tirar endavant jo sola. I així ho estic fent.

Ara estic molt contenta d'haver pres aquesta decisió, perquè ell no era una bona persona i no es mereix ni conèixer el meu nen. No el necessitem per res. I per lo vist, li dóna ben igual, perquè va marxar i ja no he tornat a saber res. Però millor, perquè estic molt més tranquil.la que abans. A vegades, quan no em trobo bé, o quan el meu nen es belluga molt i molt, si que és veritat que em sento una mica sola i m'agradaria compartir-ho amb algú, però no m'importa. Tinc moltes ganes de tenir aquest nen, i ara mateix és el més important en la meva vida.

Potser la història explicada així no sembla per tant, però ha estat un via crucis fins poder treure'm de sobre un personatge com aquest. Ho he passat fatal, amb tantes mentides i tants enganys i jo embarassada... Ho he explicat breument perquè així sabeu en quina situació he decidit ser mare soltera.

A partir d'ara, m'agradaria anar compartint molts dubtes que em van sorgint amb totes vosaltres, sobretot les que ja són mares solteres. Estic contenta d'haver trobat aquest lloc, gràcies a la Susana de vic (kukies) em sembla recordar....

Molts petons a totes, ànims i ens anem llegint!
Antonia78
Antonia78

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 14/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Jo també em vull presentar! Empty Re: Jo també em vull presentar!

Missatge por Antonia78 Dl 15 Nov 2010 - 10:41

Eo, em deixava un detall important. Tot això m'ha passat una mica per tonta, per confiar cegament en les persones i creure'm el que em diuen d'entrada. He de dir que quan em vaig quedar embarassada encara no feia ni 6 mesos que l'havia conegut... Suposo que això també aclara una mica el per què de tot plegat...
Antonia78
Antonia78

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 14/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Jo també em vull presentar! Empty Re: Jo també em vull presentar!

Missatge por Bego Dl 15 Nov 2010 - 10:48

Benvinguda al foro i enhorabona pel teu embaràs. Espero que aviat oblidis del tot els mals moments que has passat (segur que en uns mesos quedarà ben enrera en la teva memòria). Encara que per elecció, passar pel dol de "la pèrdua de la parella" no és fàcil, i més durant un embaràs, m'imagino que ho has passat bastant malament, però de sobte, quan siguis mare, tot s'esfumarà

Tot i que en aquest foro som majoritàriament mares per tractament, tenim molts punt en comú. No estem soles, simplement no tenim parella.

Bego, mare de l'Aitor i de la Clàudia de 12 mesos.
Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Jo també em vull presentar! Empty Re: Jo també em vull presentar!

Missatge por kukies Dl 15 Nov 2010 - 18:53

Hola Antònia!!
quina il·lusió llegir-te per aquí. Ja veig que m'has fet cas i t'ha apuntat a aquest fòrum. Ja veuràs com t'hi sentiràs molt bé.

Si necessites res, ja ho saps. De moment, ànims!
Ens anirem trobant per aquí.

Susana, 33, Vic, 1m
kukies
kukies

DKV Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Pez Serpiente
Nombre de missatges : 152
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 47
Ubicació : Vic

Tornar a dalt Ir abajo

Jo també em vull presentar! Empty Re: Jo també em vull presentar!

Missatge por lajefadelaironia Dl 15 Nov 2010 - 21:09

Hola Antonia

Benvinguda al foro. No ets l'única que no és mare per tractament de reproducció assistida, tot i que en som majoria. Com diu la Bego aquí ens anem explicant les històries i els dubtes que són els mateixos. Es important sentir-se tranquila i decidida amb la decisió, Ja veuràs que aquest nen et treurà totes les penes!!

Ja ens explicaràs com et va.
alba i pau, 7 mesos
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Jo també em vull presentar! Empty Re: Jo també em vull presentar!

Missatge por NuriaPAU Dl 15 Nov 2010 - 21:27

Benvinguda al forum , ja veuras que aqui el qe fem és ajudar.nos i desfogar-nos , un petó molt fort , per tu i el teu petit (es nen o nena)

Núria i PAU
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Jo també em vull presentar! Empty Re: Jo també em vull presentar!

Missatge por aiguaclara Dl 15 Nov 2010 - 21:52

Hola Antònia.

Benvinguda i arribes amb la feina feta. Està molt bé. Enhorabona!!

Imagino que si, que hauràs passat moments molt dolents, deu ser dur el que t'ha passat, però dintre de tot el mal tens un bé impossible de mesurar, el teu nen, que de segur et farà sentir la dona i mare mes feliç del mon.

Esperem que ens vaguis explicant com evoluciona l'embaràs i ens expliquis les teves emocions al fòrum de "Estic embarassada" i si a sobre t'animes a venir a una trobada, estarà d'allò mes tenir una embarassada mes entre nosaltres.

Molts petons.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Jo també em vull presentar! Empty Re: Jo també em vull presentar!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum