Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 33 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 33 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Com ens anomenen en la societat / tv
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Com ens anomenen en la societat / tv
Doncs això.
Com ens anomenen en la societat??
De moment a TV3 ens anomenen mares en solitari en diferents programes, noticies... per el que jo he vist/escoltat.
Em fa gracia quant ho escolto.
L'altre dia van parlar a les noticies sobre... ara no recordo... a si, de la donació d'esperma i van anomenar a les "mares en solitari".
Volsaltres teniu res a comentar? si us ha cridat l'atenció la manera en la qual es dirigeixen a nosaltres comentant qualsevol cosa?
Com ens anomenen en la societat??
De moment a TV3 ens anomenen mares en solitari en diferents programes, noticies... per el que jo he vist/escoltat.
Em fa gracia quant ho escolto.
L'altre dia van parlar a les noticies sobre... ara no recordo... a si, de la donació d'esperma i van anomenar a les "mares en solitari".
Volsaltres teniu res a comentar? si us ha cridat l'atenció la manera en la qual es dirigeixen a nosaltres comentant qualsevol cosa?
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Re: Com ens anomenen en la societat / tv
Si a T5 també van parlar de que ha aumentat el número de dones que es llencen a ser "mares en solitari" per diversos motius. A mi no sé que penseu però em sona millor que no el tipic "madres solteras" que no està tant acertat, perquè jo per exemple seré mare en solitari però no soltera, si de cas divorciada en solitari.... no sé si van per aquí els tiros!!!!...
Petonets
Petonets
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum