Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Feta un embolic :S
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Feta un embolic :S
Hola a totes,
he estat un temps desconnectada del forum, ja que ho necessitava per recolocar coses del trencaclosques. He decidit que m'hi tiro però voldria que m'aconsellessiu, ja que tinc un embolic amb les clíniques, les asseguradores,... i vull començar però no sé per on. Hi ha finançament en alguna de les clíniques? És una de les preocupacions que tinc ja que no tinc recolzament econòmic familiar. Quina és la millor? Hi ha algun conveni com tenia anteriorment la CIRH amb adeslas per las no socies? Realment de què es tractava? M'agradaria poder començar al març.
Gràcies!
he estat un temps desconnectada del forum, ja que ho necessitava per recolocar coses del trencaclosques. He decidit que m'hi tiro però voldria que m'aconsellessiu, ja que tinc un embolic amb les clíniques, les asseguradores,... i vull començar però no sé per on. Hi ha finançament en alguna de les clíniques? És una de les preocupacions que tinc ja que no tinc recolzament econòmic familiar. Quina és la millor? Hi ha algun conveni com tenia anteriorment la CIRH amb adeslas per las no socies? Realment de què es tractava? M'agradaria poder començar al març.
Gràcies!
Reia-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 166
Re: Feta un embolic :S
Hola reia
Feste una llegida del fil de cliniques per ferte una idea dels preus. I els convenis. La mateixa clinica te diferents preus per diferents mutues.
Endavant amb aquesta decisio!!
Alba i pau en crisis dels 3 anys. Shi val tornarlo?
Feste una llegida del fil de cliniques per ferte una idea dels preus. I els convenis. La mateixa clinica te diferents preus per diferents mutues.
Endavant amb aquesta decisio!!
Alba i pau en crisis dels 3 anys. Shi val tornarlo?
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Hola guapa!
Benvinguda i endevant! Sort!
Muaks
Benvinguda i endevant! Sort!
Muaks
bcnselegnA-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 216
Ubicació : Barcelona
Hola Reia.
Et torno a donar la benvinguda doncs.
Com t'ha l'Alba, llegeix el fòrum de [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo], doncs hi ha molta informació i si vols preguntar res, fes-ho allà i segur que et traiem de dubtes.
De moment et dic que la clínica per golejada al fòrum es Cirh i no es la mes cara.
Et torno a donar la benvinguda doncs.
Com t'ha l'Alba, llegeix el fòrum de [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo], doncs hi ha molta informació i si vols preguntar res, fes-ho allà i segur que et traiem de dubtes.
De moment et dic que la clínica per golejada al fòrum es Cirh i no es la mes cara.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum