Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 33 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 33 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Cost adopció Vote_lcap1Cost adopció Bar210Cost adopció Vote_rcap1 
lajefadelaironia
ada_bcn
Crislady
Júlia
morgan
Dana
Ester
Sara
Bego

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

Cost adopció

2 participantes

Cost adopció Empty Cost adopció

Missatge por ada_bcn Dv 4 Gen 2013 - 18:40

No sé quan pot costar un tractament de reproducció asistida, m'han dit que uns 1300 si és una inseminació artificial amb donant, incloent la medicació, això imagino que per tractament... Suposo que si has d'anar a una invitro o ovodonació deu ser bastant més car i si no funciona al a primera o segona encara més... Et puc dir que la meva adopció no va costar aìxò ni de lluny.

El procés d'adopció nacional és completament gratuït i , ara s'han allargat els temps, quan jo vaig començar les asignacions es donaven als 3 anys de la solicitut, no és gaire.

En el cas d'internacional la valoració en si, curs + entreviste d'idoneitat, costava uns 900euros. La resta de la adopció en el meu cas va ser gratuïta, execpte 17 euros de tases al pais i les traduccions jurades que van ser 450euros en total, cap altre cost pq les legalitzacions totes són gratuïtes (excepte el colegi de metges que són 6 euros) i en el meu cas no hi havia ni advocat ni res, la demanda d'adopció la vaig escriure ja mateixa, no vaig necessitar ni procurador.

Clar a això has de sumar viatges i hotel i tal... Si el meu procés hagués anat bé, que no va anar, pensoq ue tot hagués sigut uns 3000euros amb viatges i tot plegat. De totes formes,com he dit un procés d'adopció nacional és completament gratuït.

Nomé sho dic a nivell informatiu...
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

Cost adopció Empty Re: Cost adopció

Missatge por Júlia Dl 7 Gen 2013 - 0:02

He separat de la presentació la teva valoració sobre el cost de les adopcions. Crec que és més fàcil trobar-ho així.
Júlia
Júlia

Mamimodera

Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ada_bcn Dl 7 Gen 2013 - 16:51

Bé, una adopció, igual m'imaginoq eu un procés de reproducció asistida, pot costar mé so menys... depen.

Si és nacional és gratuït.

Internacional depen... si tries un país on hi ha 3 viatges obligatoris i cada viatge costa 3000-4000euros per persona o més, docns és evident que et costarà més uqe un país on tinguis un sol viatge, més curt i més barato... Si tries un país on el procé sno és gratuït et costarà més que en un altre que és gratuït, si tens la opció de protocolo públic o ECai i tries la Ecai segurametn sigui més car... Depen molt.

En el meu cas, el de la primera adopció, a més existia un ajut per adopció internacional que vaig cobrar després de tornar a casa, uns 6 mesos després, de 2300euros. No l'han tornat a convocar, jo crec uqe vaig ser de la última tanda de familie suq eho vaig cobrar, però en el futur no se sap si el poden tornar a convocar.
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt