Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 30 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 30 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Lel- Ja tinc hora per la 1a visita Vote_lcap1Lel- Ja tinc hora per la 1a visita Bar210Lel- Ja tinc hora per la 1a visita Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Lel- Ja tinc hora per la 1a visita Vote_lcap1Lel- Ja tinc hora per la 1a visita Bar210Lel- Ja tinc hora per la 1a visita Vote_rcap1 
ada_bcn
Crislady
Júlia
morgan
Dana
Ester
Sara
Bego

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

Lel- Ja tinc hora per la 1a visita

4 participantes

Lel- Ja tinc hora per la 1a visita Empty Lel- Ja tinc hora per la 1a visita

Missatge por lel Dv 4 Gen 2013 - 17:12

Hola noies,
Ara feia molts dies que no escribia, però us anava llegint. I avui, per fi, he dedicat temps a llegir i a escriure en alguns dels últims missatges.

Com us vaig explicar fa temps, estic acabant uns estudis, i no volia fer cap pas fins ara al gener que sabria els resultats dels últims examens. Doncs bé, els resultats son bons, tots aprovat, així que ara només em queda el treball final, que acabaré al juny. Per aquest motiu he decidit començar una miqueta amb el procès...

Durant aquests mesos he anat pensant com, quan, i molts altres dubtes Wink
Finalment m'he decidit per RA i per la clínica CIRH, i he demanat hora per la primera visita: tinc hora el 17 de gener a les 19h, amb la dtra: Karina Lattes. He vist alguns missatges pel foro sobre la doctora, m'ha semblat que en general hi ha bones impressions tant la clínica com la doctora. Alguna impressió més?Wink

I bé...ara que tinc hora estic més nerviosa que mai i m'estan sortint tot de dubtes, suposo que pels mateixos nervis.

Un cop faci la visita tinc clar que vull començar cap a l'abril-juny (més o menys quan ja estigui acabant amb els estudis).

He volgut demanar hora per la primera visita ara al gener, perque ja tinc ganes de començar a tirar-ho endavant i així aclarir una miqueta més com va tot el procès, així podré fer les proves amb temps i a la primavera, si tot està correcte, començar amb les IADs.

A la propera trobada no puc venir, però espero poder a la següent i coneixeus!

Fins aviat!

Lel
(nerviosa...)
lel
lel

Axa Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Rata
Nombre de missatges : 86

Tornar a dalt Ir abajo

Lel- Ja tinc hora per la 1a visita Empty Re: Lel- Ja tinc hora per la 1a visita

Missatge por ganxeta Ds 5 Gen 2013 - 17:28

Lel,
Començar el procés té un punt de descobriment molt xul·lo, les preguntes que fas a la clínica, el procés de les proves, veure que comences un camí...
jo cada cop que anava fent un pas, em deia, un pas més... i ara ja em queda poc per prendre la decisió definitiva, uf!
una abraçada
ganxeta
ganxeta
ganxeta

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 19

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por paqui_libertad Dl 7 Gen 2013 - 9:37

Lel,
Jo també vaig al CIRH i la veritat no tinc queixa alguna, et tracten amb molt de carinyo, al menys és la meva impressió.
Jo ara al gener començo el proces per la segona IAD a veure si hi ha sort i espero que tu en tinguis molta!!!!...
Petons
Paqui
paqui_libertad
paqui_libertad

Medifiatc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Virgo Gato
Nombre de missatges : 230
Ubicació : El Prat de Llobregat

http://mamiensolitario.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por lel Dt 8 Gen 2013 - 21:33

Moltes gràcies Paqui i ganxeta!
I moltíssima sort per vosaltres també en el vostre procès!
Lel
lel
lel

Axa Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Rata
Nombre de missatges : 86

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ Dc 9 Gen 2013 - 23:04

Lel ,
molta sort a la 1 visita ! pregunta tots els dubtes que tinguis i tens temps per fer les proves que et demanin.. q seran per les que hem.passat quasi totes.

una abraçada.
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt