Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 35 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 35 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Prenent una decisió
+3
Mima
lel
Bea
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Prenent una decisió
Hola a totes!
Em dic Lurdes, tot i que tothom em diu Lu, tinc 39 anys i estic pensant
en ser mare. Tot i creure que ho tinc molt clar, tinc moltes pors i això
em fa estar un dia il·lusionada i dos súper espantada! Una muntanya
russa vaja! Fa uns dies que vaig entrar a aquest fòrum i us he estat
llegint, i la veritat és que consola molt veure que totes tenim els
nostres dubtes i que no sòc l'ùnica que té pors. Avui és el primer dia
que m'he decidit a presentar-me perquè crec que sou de gran ajuda!
Encara no tinc res decidit, una amiga meva ha tingut bessonada a travès
de l'institut Marquès. No sè si vosaltres teniu bones experiències en
aquesta clínica. He demanat una primera visita, però per internet, i
encara no m'han dit res. Agafar el telèfon i trucar directament em fa
posar el cor a cent per hora! és normal això??????
Tinc la sort que a casa, tant els meus pares com els meus dos germans em
recolzen al 100% i això fa que la decisió sigui molt més fàcil, però a
la vegada molt atavaladora, ja que s'han bolcat en això quan encara no
tinc ni una primera visita, i a més, la intenció seria fer el primer
intent cap al juny-juliol (tenint en compte que totes les proves surten
bé i ho puc tirar endevant, que encara tampoc ho sé!), i per tant, vec
que queda encara molt temps i no em vull agobiar pensant en el tema, tot
i que és inevitable....
Els meus amics més propers tambè m'animen a fer-ho, per tant penso que
és una sort tenir el recolzament de la gent que més m'estimo.
Sè que estic molt dubtosa, però tambè sé que ho tiraré endevant, ara és
el moment i penso que si no ho faig m'empenediré tota la vida!
No tinc ni idea de com funciona això de les clíniques i de les mùtues.
Jo fa tres anys que estic a Barcelona i tinc seguretat social. Ara estic
mirant de fer-me de l'Assistència Sanitària col·legial (perquè a casa
és la ùnica que coneixem), però no sé si tot això (o alguna cosa) entra
per mùtua, suposo que ells mateixos ja t'informen. Em podeu informar una mica?
Bé noies, us dono les gràcies per avançat nomès pel fet de tenir aquest
fòrum i donar-nos l'oportunitat de conèixer experiències i animar-nos a
les que estem encara tant dubtoses i amb pors.
Ja us explicaré...
Lu
Em dic Lurdes, tot i que tothom em diu Lu, tinc 39 anys i estic pensant
en ser mare. Tot i creure que ho tinc molt clar, tinc moltes pors i això
em fa estar un dia il·lusionada i dos súper espantada! Una muntanya
russa vaja! Fa uns dies que vaig entrar a aquest fòrum i us he estat
llegint, i la veritat és que consola molt veure que totes tenim els
nostres dubtes i que no sòc l'ùnica que té pors. Avui és el primer dia
que m'he decidit a presentar-me perquè crec que sou de gran ajuda!
Encara no tinc res decidit, una amiga meva ha tingut bessonada a travès
de l'institut Marquès. No sè si vosaltres teniu bones experiències en
aquesta clínica. He demanat una primera visita, però per internet, i
encara no m'han dit res. Agafar el telèfon i trucar directament em fa
posar el cor a cent per hora! és normal això??????
Tinc la sort que a casa, tant els meus pares com els meus dos germans em
recolzen al 100% i això fa que la decisió sigui molt més fàcil, però a
la vegada molt atavaladora, ja que s'han bolcat en això quan encara no
tinc ni una primera visita, i a més, la intenció seria fer el primer
intent cap al juny-juliol (tenint en compte que totes les proves surten
bé i ho puc tirar endevant, que encara tampoc ho sé!), i per tant, vec
que queda encara molt temps i no em vull agobiar pensant en el tema, tot
i que és inevitable....
Els meus amics més propers tambè m'animen a fer-ho, per tant penso que
és una sort tenir el recolzament de la gent que més m'estimo.
Sè que estic molt dubtosa, però tambè sé que ho tiraré endevant, ara és
el moment i penso que si no ho faig m'empenediré tota la vida!
No tinc ni idea de com funciona això de les clíniques i de les mùtues.
Jo fa tres anys que estic a Barcelona i tinc seguretat social. Ara estic
mirant de fer-me de l'Assistència Sanitària col·legial (perquè a casa
és la ùnica que coneixem), però no sé si tot això (o alguna cosa) entra
per mùtua, suposo que ells mateixos ja t'informen. Em podeu informar una mica?
Bé noies, us dono les gràcies per avançat nomès pel fet de tenir aquest
fòrum i donar-nos l'oportunitat de conèixer experiències i animar-nos a
les que estem encara tant dubtoses i amb pors.
Ja us explicaré...
Lu
Editat per darrera vegada per Lu el Dl 7 Gen 2013 - 10:16, editat 1 cop en total
Invitado- Invitat
Re: Prenent una decisió
Hola Lu!
Bienvenida al foro! Yo soy Bea, mamá de Pablo... y para que veas que los miedos son solo eso, y hay que intentar dejarlos atrás... ¡¡este año voy a por el segundo!! (Y sí, estoy "cagadica" y llena de miedos y dudas... pero ya me pasó con el primero, y nunca me he arrepentido de mi decisión)
Antes de mirar mútua, fíjate en los periodos de carencia y las clínicas donde te hacen descuentos.
Esto te lo explicarán mejor las mamis que hayan hecho tratamiento (yo soy de método divertido), pero creo que las pruebas si que te las cubren (si no, puedes optar por hacerlas por la S.S), pero los tratamientos no (solo te hacen un % de descuento)
Bienvenida al foro! Yo soy Bea, mamá de Pablo... y para que veas que los miedos son solo eso, y hay que intentar dejarlos atrás... ¡¡este año voy a por el segundo!! (Y sí, estoy "cagadica" y llena de miedos y dudas... pero ya me pasó con el primero, y nunca me he arrepentido de mi decisión)
Antes de mirar mútua, fíjate en los periodos de carencia y las clínicas donde te hacen descuentos.
Esto te lo explicarán mejor las mamis que hayan hecho tratamiento (yo soy de método divertido), pero creo que las pruebas si que te las cubren (si no, puedes optar por hacerlas por la S.S), pero los tratamientos no (solo te hacen un % de descuento)
Bea-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
Benvinguda Lu,
jo també sóc de les "noves" porto uns mesos pensant en tot el procès i cap a la primavera-estiu ja m'hi poso amb el tema, ara ja ho tinc clar, però també he tingut molts dubtes i pors, bé de fet, crec que no en deixaré de tenir, jeje. Però les ganes de ser mare poden amb tot això i més!
Si tens recolçament això de ben segur que et dóna forces per seguir endavant.
El tema clíniques a mi m'ha ajudat molt llegir aquest foro i els missatges de les noies.
Molts ànims i endavant!
Lel
jo també sóc de les "noves" porto uns mesos pensant en tot el procès i cap a la primavera-estiu ja m'hi poso amb el tema, ara ja ho tinc clar, però també he tingut molts dubtes i pors, bé de fet, crec que no en deixaré de tenir, jeje. Però les ganes de ser mare poden amb tot això i més!
Si tens recolçament això de ben segur que et dóna forces per seguir endavant.
El tema clíniques a mi m'ha ajudat molt llegir aquest foro i els missatges de les noies.
Molts ànims i endavant!
Lel
lel-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 86
Moltes gràcies Bea i Lel
Llegir-vos ajuda a pensar i a decidir-te més, veure els vostres casos anima molt.
Encara estic buscant mùtua i clínica. Em vaig decantar per la clínica marquès, perquè una amiga hi havia anat, però ara estic mirant de tirar-ho endevant per la clínica Eugin. Se'm fa pesat tot això! Però bé, espero, com a mínim, poder tenir hora per una primera visita pel febrer.
Jo no tinc ginecòloga fixa. Em dóna la sensació que és millor que a travès de la mùtua vagi a la ginecòloga i ella m'orienti. A travès d'una cosina sè que l'assistència sanitària tè una ginecòloga (la Dra Marimon) que treballa a la clínica Eugin, aixì que crec que demanarè hora per ella i que m'ajudi a iniciar el procès.
Bé, ja veieu que encara està tot per posar-hi fil i agulla! A veure si aquesta setmana aconsegueixo tenir hora pel febrer i aixì, com a mínim, fins el dia de visita no hi haig de donar mès tombs!
Gràcies de nou i ja us explicarè
Llegir-vos ajuda a pensar i a decidir-te més, veure els vostres casos anima molt.
Encara estic buscant mùtua i clínica. Em vaig decantar per la clínica marquès, perquè una amiga hi havia anat, però ara estic mirant de tirar-ho endevant per la clínica Eugin. Se'm fa pesat tot això! Però bé, espero, com a mínim, poder tenir hora per una primera visita pel febrer.
Jo no tinc ginecòloga fixa. Em dóna la sensació que és millor que a travès de la mùtua vagi a la ginecòloga i ella m'orienti. A travès d'una cosina sè que l'assistència sanitària tè una ginecòloga (la Dra Marimon) que treballa a la clínica Eugin, aixì que crec que demanarè hora per ella i que m'ajudi a iniciar el procès.
Bé, ja veieu que encara està tot per posar-hi fil i agulla! A veure si aquesta setmana aconsegueixo tenir hora pel febrer i aixì, com a mínim, fins el dia de visita no hi haig de donar mès tombs!
Gràcies de nou i ja us explicarè
Invitado- Invitat
Hola Lurdes,
Yo soy Mónica, mamá de Lucía (Lu también). Hay un apartado de clínicas dónde podrás encontrar información de los tratamientos y su precio.
Las dudas y miedos que tienes, son normales, todas hemos pasado por ello, así que pregunta lo que quieras que intentaremos resolver tus dudas.
Mónica y Lucía (22 meses)
Yo soy Mónica, mamá de Lucía (Lu también). Hay un apartado de clínicas dónde podrás encontrar información de los tratamientos y su precio.
Las dudas y miedos que tienes, son normales, todas hemos pasado por ello, así que pregunta lo que quieras que intentaremos resolver tus dudas.
Mónica y Lucía (22 meses)
Mima-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 244
Hola Lu.
Benvinguda al fòrum. Espero que es trobis a gust entre nosaltres.
Poder ara ja ho saps, però assistència no cobreix cap tractament de reproducció assistida. Un altre cosa son les proves, que aquí si que hi ha margue de maniobra. A Eugin hi ha com una especie de tracte o maniobra per fer passar controls per mútua, o al menys temps enrere.
La veritat es que per a moltes la decisió a sigut un pas "difícil", però assumible tenint tant clar que ser mare es prioritari.
I si, es una sort que a casa estiguin amb tu, es molt bo, es porta molt millor, mes tranquil·la, mes segura, que realment es molt important.
Benvinguda al fòrum. Espero que es trobis a gust entre nosaltres.
Poder ara ja ho saps, però assistència no cobreix cap tractament de reproducció assistida. Un altre cosa son les proves, que aquí si que hi ha margue de maniobra. A Eugin hi ha com una especie de tracte o maniobra per fer passar controls per mútua, o al menys temps enrere.
La veritat es que per a moltes la decisió a sigut un pas "difícil", però assumible tenint tant clar que ser mare es prioritari.
I si, es una sort que a casa estiguin amb tu, es molt bo, es porta molt millor, mes tranquil·la, mes segura, que realment es molt important.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Hola Lu,
Benvinguda al forum!
Tranquila q les pors com.ja t'han.dit son normals... a cada pas en desapareixen i apareixen de noves pors. Però si ho tens clar les superaràs.
Ànims i molta sort en el camí que comences.
Una abraçada.
Benvinguda al forum!
Tranquila q les pors com.ja t'han.dit son normals... a cada pas en desapareixen i apareixen de noves pors. Però si ho tens clar les superaràs.
Ànims i molta sort en el camí que comences.
Una abraçada.
Lauris@-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 282
Moltes gràcies per aquesta rebuda!
Dir-vos que desprès de donar-hi tombs, buscar clíniques, mùtues...etc, factor que em feia retardar iniciar el procès per pors i dubtes, pensar "uf, ja trucaré demà", he tirat pel dret! Directe a una ginecòloga (perquè fa poquet que estic a catalunya i no en tinc cap) de la clínica Eugin. Així que de moment ja tinc hora per principis de febrer! Estic contenta perquè tenint això ja m'he calmat una miqueta, molt miqueta perquè continuo estant una mica "acollonida". Suposo que és el que dius Lauris, fas un pas i et marxen unes pors i te'n vénen unes altres!! bé, ara a desconectar una mica fins al febrer, em va el cap a cent per hora així que m'anirà molt bé, pensar-hi però sense agobiar-me!
Gràcies Aguaclara per explicar-me lo de la mùtua. Vaig estar mirant i ja vaig veure que assistència sanitària no tenia res amb inseminaciò. La ginecologa que aniré és de l'assitència i està dins la clínica Eugin, suposo que ella m'expliacarà si hi ha alguna cosa que pugui entrar per mùtua. Jo m'he agobiat molt mirant i remirant, i com ja us he dit, a casa meva em recolzen i com han vist que no sabia ni per on començar m'han dit que el recolzament economic tambè el tinc i que no m'ho miri tant! Així que és per això que al final he optat per fer-ho així. Ja us donaré informació per si pot servir a alguna noia més.
Gràcies noies per tot, la veritat és que sou un bon recolzament!
Lu
Dir-vos que desprès de donar-hi tombs, buscar clíniques, mùtues...etc, factor que em feia retardar iniciar el procès per pors i dubtes, pensar "uf, ja trucaré demà", he tirat pel dret! Directe a una ginecòloga (perquè fa poquet que estic a catalunya i no en tinc cap) de la clínica Eugin. Així que de moment ja tinc hora per principis de febrer! Estic contenta perquè tenint això ja m'he calmat una miqueta, molt miqueta perquè continuo estant una mica "acollonida". Suposo que és el que dius Lauris, fas un pas i et marxen unes pors i te'n vénen unes altres!! bé, ara a desconectar una mica fins al febrer, em va el cap a cent per hora així que m'anirà molt bé, pensar-hi però sense agobiar-me!
Gràcies Aguaclara per explicar-me lo de la mùtua. Vaig estar mirant i ja vaig veure que assistència sanitària no tenia res amb inseminaciò. La ginecologa que aniré és de l'assitència i està dins la clínica Eugin, suposo que ella m'expliacarà si hi ha alguna cosa que pugui entrar per mùtua. Jo m'he agobiat molt mirant i remirant, i com ja us he dit, a casa meva em recolzen i com han vist que no sabia ni per on començar m'han dit que el recolzament economic tambè el tinc i que no m'ho miri tant! Així que és per això que al final he optat per fer-ho així. Ja us donaré informació per si pot servir a alguna noia més.
Gràcies noies per tot, la veritat és que sou un bon recolzament!
Lu
Invitado- Invitat
Benvinguda Lu,
Espero que aconsegueixis el teu embaràs i comencis el teu somni molt aviat, jo estic en el segon procés de inseminació i contenta, espero que sigui la definitiva.
Pors és normal tenir-hi però ja veuràs que de mica en mica tot pasa a ser un segon plànol i estàs tota posada en aconseguir el teu somni...
Petonets
Espero que aconsegueixis el teu embaràs i comencis el teu somni molt aviat, jo estic en el segon procés de inseminació i contenta, espero que sigui la definitiva.
Pors és normal tenir-hi però ja veuràs que de mica en mica tot pasa a ser un segon plànol i estàs tota posada en aconseguir el teu somni...
Petonets
Moltes gràcies Paqui
A principis de febrer ja començo a posar fil a l'agulla! Passa ràpid, tot i que l'espera es fa llarga i dóna per pensar molt. Però ara porto uns dies més calmada, penso que fins que no comenci tot no cal que m'atavali, així que ès el que estic intentant.
Molta sort tu tambè, a veure si és la definitiva!!!!!!
Un abraçada!
A principis de febrer ja començo a posar fil a l'agulla! Passa ràpid, tot i que l'espera es fa llarga i dóna per pensar molt. Però ara porto uns dies més calmada, penso que fins que no comenci tot no cal que m'atavali, així que ès el que estic intentant.
Molta sort tu tambè, a veure si és la definitiva!!!!!!
Un abraçada!
Invitado- Invitat
Hola Lu ,benvinguda.
Jo també sóc nova i crec que som de la mateixa edad 39!!.El que passa jo ja ho tinc una mica més lligat ...
Si et puc ajudar jo sóc de ADESLAS i vaig al CIRH .La doctora que em porta es la doctora Karina Lattes , agradable però va per feina.Jo durant tot l'any passat vaig anar fent les proves i decidint que feia amb tema relació ...però ara ja està decidit...
Et fan pagar la primera visita però desprès fins el dia de la inseminació res.
La inseminació val 500 euros si ets de adeslas i la medicació aprox uns 300, jo avui mateix he comprat la medicació i si tot va bé a primers mitjans de febrer provo sort...He tingut molst dubtes que encara tinc però tinc molts amics i amigues que em recolzen i la família també.
Si et puc anar ajudant m'ho dius et diré tots els passos que he anat fent!!
ànimus!!!
Jo també sóc nova i crec que som de la mateixa edad 39!!.El que passa jo ja ho tinc una mica més lligat ...
Si et puc ajudar jo sóc de ADESLAS i vaig al CIRH .La doctora que em porta es la doctora Karina Lattes , agradable però va per feina.Jo durant tot l'any passat vaig anar fent les proves i decidint que feia amb tema relació ...però ara ja està decidit...
Et fan pagar la primera visita però desprès fins el dia de la inseminació res.
La inseminació val 500 euros si ets de adeslas i la medicació aprox uns 300, jo avui mateix he comprat la medicació i si tot va bé a primers mitjans de febrer provo sort...He tingut molst dubtes que encara tinc però tinc molts amics i amigues que em recolzen i la família també.
Si et puc anar ajudant m'ho dius et diré tots els passos que he anat fent!!
ànimus!!!
TITA-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 39
Hola Tita,
gràcies per la informaciò, però ja tinc hora el 11 de febrer per fer la primera visita a la clínica Eugin. En principi volia fer la visita i anar fent les proves poc a poc i cap al juny intentar fer el tractament que els metges creguin que és més convenient per a mi, però ara ja no ho tinc tant clar....l'espera es fa molt llarga i sembla que a mesura que passen els dies surten més dubtes fins arribar al punt que hi ha dies que dius que no, que és una bojeria. Aixì que crec que tal qual em facin les proves no m'esperaré, és absurd ja que tampoc sé si em quedarè a la primera, i sabent l'edat i que tampoc és tant fàcil, no em vull esperar. Les pors i els dubtes els tindrè sempre, aixì que... perquè allargar-ho més?
Ara porto uns dies que intento no pensar-hi gaire, ha estat tot com una bojeria des de que vaig decidir que sí que ho volia tirar endevant. A partir de l'11 de febrer hi tornarè!
A veure a tu com et va!! Ja aniré seguint els teus passos! molta sort!
gràcies per la informaciò, però ja tinc hora el 11 de febrer per fer la primera visita a la clínica Eugin. En principi volia fer la visita i anar fent les proves poc a poc i cap al juny intentar fer el tractament que els metges creguin que és més convenient per a mi, però ara ja no ho tinc tant clar....l'espera es fa molt llarga i sembla que a mesura que passen els dies surten més dubtes fins arribar al punt que hi ha dies que dius que no, que és una bojeria. Aixì que crec que tal qual em facin les proves no m'esperaré, és absurd ja que tampoc sé si em quedarè a la primera, i sabent l'edat i que tampoc és tant fàcil, no em vull esperar. Les pors i els dubtes els tindrè sempre, aixì que... perquè allargar-ho més?
Ara porto uns dies que intento no pensar-hi gaire, ha estat tot com una bojeria des de que vaig decidir que sí que ho volia tirar endevant. A partir de l'11 de febrer hi tornarè!
A veure a tu com et va!! Ja aniré seguint els teus passos! molta sort!
Invitado- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum