Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 28 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 28 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Destrucció esquimalitos. Problemes?
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Destrucció esquimalitos. Problemes?
Hola noies,
llegint tots els consentiments que hauríem de signar pel tema de la FIV, m'he trobat que ara la opció de destruir els embrions congelats sobrants ja no és tan fàcil. Cal que un metge alié al centre de fertilitat emeti un certificat indicant que no es aconsellable que la dona en qüestió torni a quedar-se embarassada.
Això vol dir que si tries aquesta opció i no trobes un metge que faci el paperet en qüestió, o has d'anar pagant per mantenir-los congelats fins que et facin el certificat de marres, o canviar d'opció a donació per a ús o per a investigació.
Algú s'ha trobat en el cas de voler-los destruir i no poder? Heu tingut que demanar el certificat?
Merci,
Anna&Abril
llegint tots els consentiments que hauríem de signar pel tema de la FIV, m'he trobat que ara la opció de destruir els embrions congelats sobrants ja no és tan fàcil. Cal que un metge alié al centre de fertilitat emeti un certificat indicant que no es aconsellable que la dona en qüestió torni a quedar-se embarassada.
Això vol dir que si tries aquesta opció i no trobes un metge que faci el paperet en qüestió, o has d'anar pagant per mantenir-los congelats fins que et facin el certificat de marres, o canviar d'opció a donació per a ús o per a investigació.
Algú s'ha trobat en el cas de voler-los destruir i no poder? Heu tingut que demanar el certificat?
Merci,
Anna&Abril
Anna&Abril-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 271
Ubicació : Barcelona
Re: Destrucció esquimalitos. Problemes?
Yo puse para investigación...aunque todavía los tengo congeladitos.
Aprovecho para preguntar a las que los tienen congelados todavía despues de tener a vuestro hijo, cuanto tiempo lleváis congelandolos? Se que en los tiempos que estamos es muy difícil tener un segundo hijo, a no ser que ganes un buen sueldo, la edad también influye. No os da penita deshacemos de ellos? A mi mucha!!! Soy consciente que no voy a poder tener otro hijo, y que tal vez no debería renovar la congelación de los que me quedan, pero es que me da pena!!!
Cual es vuestra opinión sobre esto?
Aprovecho para preguntar a las que los tienen congelados todavía despues de tener a vuestro hijo, cuanto tiempo lleváis congelandolos? Se que en los tiempos que estamos es muy difícil tener un segundo hijo, a no ser que ganes un buen sueldo, la edad también influye. No os da penita deshacemos de ellos? A mi mucha!!! Soy consciente que no voy a poder tener otro hijo, y que tal vez no debería renovar la congelación de los que me quedan, pero es que me da pena!!!
Cual es vuestra opinión sobre esto?
Jo, totes les vegades, vaig marcar l'opció de donar-los amb finalitats reproductives (si no els necessito jo abans, és clar).
Trobo que si jo, finalment, seré mare gràcies a donants, el més lògic és que contribueixi a ajudar altres dones o parelles.
Helena (40) + 2 bombonets (21,1 s)
Trobo que si jo, finalment, seré mare gràcies a donants, el més lògic és que contribueixi a ajudar altres dones o parelles.
Helena (40) + 2 bombonets (21,1 s)
fontgroga-
Nº tractaments : 11
Nombre de missatges : 268
Jo encara tinc 4 eskimalitos que espero fer servir i no recordo haver llegit res de tot aquest "protocol" per destruir-los, però clar , igual és que no m'ho he plantejat mai i llavors no he parat atenció.
Si que tinc clar que a les renovacions anual (quan et cobren els 500€ de manteniment) hi ha totes les opcions però no especifica res, unicament has de marcar la casella que vulguis en cas de no voler mantenir-los un any més.
Si que tinc clar que a les renovacions anual (quan et cobren els 500€ de manteniment) hi ha totes les opcions però no especifica res, unicament has de marcar la casella que vulguis en cas de no voler mantenir-los un any més.
Yuclare-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 377
Jo en tinc quatre de congelats i ja dos nens. Pero mentre m'ho pugui permetre i encara els pogues gestar anire mantenint-los. Mai se sap si et poden fer servei en causes extremes.
La meva idea es donar-los finalment per reproduccio pero crec que si ja tenies mes de 35 anys en el moment ja no es pot. Si no es pot realment m'ho haure de tornar a pensar.
La meva idea es donar-los finalment per reproduccio pero crec que si ja tenies mes de 35 anys en el moment ja no es pot. Si no es pot realment m'ho haure de tornar a pensar.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Julia, yo tambien los guardo hasta que pueda, por lo que pueda pasar (que Dios no quiera).
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum