Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 
ada_bcn
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 
Crislady
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 
Júlia
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 
morgan
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 
Dana
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 
Ester
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 
Sara
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 
Bego
Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_lcap1Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Bar210Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Deixar o no el Cirh... Desconfiant...

+3
Ester
Júlia
Sara
7 participantes

Ir abajo

Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Empty Deixar o no el Cirh... Desconfiant...

Missatge por Sara Dl 23 Gen 2012 - 12:09

Noies... torno a ser aquí amb el meu cacau... espero que em disculpeu...i gràcies...



El tema és que tinc un embolic considerable donat que en algun cas la clínica on vaig em fan desconfiar…

Per exemple l’última inseminació feta el fol.licle estava a 17 i ja em vam donar per punxar-me el que fa obrir l’òvul aquell dia…Quan em van inseminar no estava obert encara però la doctora em va dir que com que tenia unes 36 hores per fer efecte la medicació doncs que ja ho faria… i que de totes maneres la mostra de semen tenia unes 72 hores per arribar-hi…

L’última vegada que vaig anar… a part de tornar-me a dir que ella tiraria millor per la Fecundació em va dir que si decidia tornar a fer una inseminació aleshores sí que medicaríem per tenir més possibilitats… (la qual cosa em va ratllar una mica perquè ella sempre havia dit que millor que no per evitar una possible bessonada… i després t’adones que això ho pots arribar a triar…)..el cas és que al dir-me això em vaig ratllar una mica… També perquè com que tinc una amiga que fins que no va a estar de mida 20 el fol.licle no li van dir de fer la inse (a la Dexeus)…. Però la meva doctora devant de la pregunta a això em va dir..que quan m’havien dit d’inseminar-me jo estava a 17 i ja es diu que es pot fer a 17.5…i jo em pregunto…i per què no vam esperar a un dia més tard?... també quan van fer la inse…primer van introduir la mostra i després van fer l’eco..i va ser quan va veure que encara no estava obert..però que la medicació ja acabaria la seva feina… això em genera dubtes i desconfiança perquè penses…si s’obre de manera natural normalmente..i ara estem punxant per controlar-ho…perquè no ho hem anat fent de manera més controlada? Encara que m’haguessin fet anar tres dies seguits..



No sé…el cas és que hi ha hagut coses com les que explico que em fan estar en dubte i aleshores parlant amb la noia que té el fill d’inse de la dexeus em va dir el següent…



La veritat és que fer una primera visita a la Dexeus ja ho tenia mig decidit… la putada és que s’ha de pagar sí o sí, encara que portis proves, 160 €…. Perquè ells volen fer la seva eco… el cas és que ella em va dir que si això feia decidir-me per allà on anés que ho fés de manera més segura doncs que ben gastat estaria ja que has de confiar amb la gent que t’ho està fent..per molt que això sigui un súper negoci..

I per altra banda també em va dir..que anés al ginecòleg de la Seguretat Social..i amb l’excusa del tema trompa obstruïda a veure què em deia…

Em va dir que a veure…que tant si ho feia per la dexeus com si no…que la majoria dels protocols són aprox els mateixos..i que sí és veritat que en alguns casos pagues la marca..però que això ho havia de decidir jo mateixa…



(Clar.. la Dexeus cobra cada visita i cada prova que et fan…no sé aleshores si el fet de ser meticulós i que mirin moltes coses té només a veure amb les peles..o que també s’asseguren…jo crec que deu ser una mica de tot…)



El metge em va dir que si volia una segona opinió i una primera visita a un altre lloc no pagant..em va enviar a un altre centre que diu que la gent surt més o menys contenta i que no tindrà un preu tan elevat…ja veurem… el cas…és que vaig trucar i em van donar hora per al 25/1 dimecres. (es diu IMARA)



Total … que a la Dexeus tinc data per demà…dia 24/1… (putada… o la canvio…m’hagués anat millor que anés després de la clínica IMARA per decidir si la faig o no la visita…)



I per acabar la meva doctora…que si volia ja començar amb el tema de la Fecundació que no m’ho pensés gaire…i que aleshores hauria d’anar el 23 o el 25…



Tinc un embolic important…

Ja que esperar una altra opinió vol dir postposar-ho tot un mes…



Si decideixo esperar un altre mes alehores faria el següent…primer Imara…i depén com em quedi vaig o no a la Dexeus i ja prenc la decissió d’on fer-lo..
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Empty Re: Deixar o no el Cirh... Desconfiant...

Missatge por Júlia Dl 23 Gen 2012 - 13:59

Hola Sara.

El tema de la confiança en els metges és molt personal i a vegades es basa més en feeling. Però és primordial per estar tranquil.

El que et puc dir és que jo he fet 6 IADs en total (dues pel Roger amb un positiu i 4 amb l'Oriol amb 2 bioquímics) i en totes elles m'han fet esperar a que el fol·licle fos de 17mm i m'he punxat igual que tu. En cap ocasió m'han mirat per eco si ja havia eclosionat o no. I sempre m'ha dit que ho podia fer en un periode de 36h des de la punxada així que és possible que no hagi ovulat i tot vagi bé. EN RESUM, que tot el que t'han dit al CIRH és correcte i coincideix amb el que em van dir a mi a l'IVI.

Sobre la Dexeus i pagar o no un preu tancat, amb el Roger ho vaig fer per visita i amb l'Oriol amb preu tancat i m'era més econòmic el primer ja que en ser cicle natural no hi havia tants controls.

Decideix el que millor et faci sentir, que és el que realment importa, i el que hagis decidit segur que és la millor opció.

Júlia 39 + Roger 3 + Oriol 1m!!!, BCN
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Empty Re: Deixar o no el Cirh... Desconfiant...

Missatge por Ester Dl 23 Gen 2012 - 14:22

Hola Sara

Estic totalment d'acord amb la Júlia.

Potser ens pensem que com ens fan tants controls i és tot tant mil.limetricament estudiat, ens sortirà tot a la primera, però el % d'èxit en una inse és del 20%. Per tant hi ha un 80% de possibilitats que la cosa no rutlli a la primera i haguem de fer més intents.

Si tens algun dubte del que et diu la teva doctora diga-li sense por i haviam per on surt. Si t'has de quedar més tranquil.la, canvia de centre però per la meva experiència, (vaig canviar de l'IVI al CIRH) a tots els centres trobaràs coses bones i dolentes. L'important és que tu et sentis bé i tranquil.la.



Espero que et vagi tot bé.
Ester
Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
Nombre de missatges : 667
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Empty Re: Deixar o no el Cirh... Desconfiant...

Missatge por lajefadelaironia Dl 23 Gen 2012 - 14:26

Hola Sara,

Crec que el que t'ha dit la Julia resumeix el que et puc dir jo. Jo he anat al CIRH i el protocol es el mateix per totes i tenim bastantes criatures del CIRH. tot i que hi ha un factor confiança important. Has d'anar amb els menys dubtes possibles i si pagar la dexeus et fa sentir-te més confiada, es possible que ho portis millor.

També cal dir que les opinions sobre la Dexeus son dispars. Crec que hiha algun nen de Dexeus però també hi ha mares aquí i jo en conec de fora que han passat experiències denunciables i molt cares.

L'únic que et podem oferir es la nostra experiència, però es important que trobis un metge/clínica que et faci anar-hi amb sentiment positiu.

sort!!

alba 35 i pau 21m, no-no-no-no-no-nooooo
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Empty Re: Deixar o no el Cirh... Desconfiant...

Missatge por Mima Dl 23 Gen 2012 - 15:00

Hola Sara,

Yo no puedo opinar sobre IAD porque fui directa a FIV, así que te doy mi opinión de Dexeus, que es donde me he hecho las dos FIV.Si quieres sentirte apoyada y tratada con cariño, no es el lugar adecuado, excepto algún médico puntual.

No tienes un médico al que dirigirte en todo el proceso, cada control te lo hace el que está de guardia. Funcionan como una cadena de montaje donde cada uno hace exactamente lo que tiene que hacer.

Yo estoy contenta porque han sido dos de dos, pero he de reconocer que durante el tratamiento (sobre todo este segundo) me he sentido mal, y he pensado que eran unos bordes (perdón).

Si yo escogí Dexeus la primera vez fue porque era la única que conocía y no investigué más, la segunda vez repetí porque con Lucía me salió bien.

Si lo que buscas es comprensión y trato personal, Dexeus no es el sitio. Y esto lo digo habiéndo tenido positivos siempre, no sé como te dicen lo de los negativos.

Estoy con Júlia que los tratamientos deben ser prácticamente iguales en todas las clínicas. En cuanto a la eclosión, a mí no me hicieron eco, sólo un análisis de orina para ver si el ovitrelle había funcionado.

Así que como te han dicho, lo importante es que decidas qué necesitas tú durante el proceso, y la confianza en el equipo médico, y laboratorio si es FIV, es muy importante.

Besos,

Mónica y Lucía (11 meses)
Mima
Mima

Axa Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

León Gallo
Nombre de missatges : 244
Fecha de inscripción : 09/11/2011
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Empty Re: Deixar o no el Cirh... Desconfiant...

Missatge por Crislady Dc 25 Gen 2012 - 16:33

Consideran un tamaño bueno para pincharse el rompefolis entre 17 y 21 mm, pero eso no significa que el de 23 no sea bueno.

Yo de ti me esperaría y lo meditaria bien, da igual si dejas pasar un mes o dos, ya no va de eso, aunque los medicos metan prisa.

Yo antes de Cirh estuve en Quiron y creo que vayas donde vayas todas van a tener sus pros y sus contras. Yo a los de Quiron los vi muuuuuy estirados, y no se preocupan demasiado de como puedas sentirte emocionalmente, en Cirh no es que sean mimosos, pero vi un mejor acercamiento hacia la paciente, aunque creo que corren demasiado....

La verdad es que si estoy en Cirh es porque es para mi la mas economica, pero su pudiera permitirmelo iria a Institut Marques.

Tranquilidad Sara, tu haz lo que te venga mejor a ti, no a ellos. Y si no te convence el medico, cambia. como he hecho yo para mi futura segunda fiv.

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Empty Re: Deixar o no el Cirh... Desconfiant...

Missatge por Montse-72 Dv 27 Gen 2012 - 19:37

Jo crec que el millor és com et trobis tu pel que fa al tracte i a la sensació que et dóna el metge cada cop que vas. El protocol és més o menys igual a tots llocs i pel que he llegit a diferents missatges, el que diferencia a uns centres d'altres són petits detalls (a mi no em van fer cap eco per veure l'eclosió de l'òvul).

Si no recordo malament, crec que a alguna de les meves inses el folicle tindria tamany de 17 mm i amb aquesta mida ja vaig anar de cap a programar-me la inse.

De totes maneres, si no estàs segura i encara no has començat estàs a temps de buscar una segona opció. Això és un procés difícil i és preferible sentir-te el millor possible amb el centre i el metge escollits.

Montse:*)
Montse-72
Montse-72

Adeslas Adopció Embrions
Nº tractaments : 4

Capricornio Cerdo
Nombre de missatges : 87
Fecha de inscripción : 16/07/2010
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

Deixar o no el Cirh... Desconfiant... Empty Re: Deixar o no el Cirh... Desconfiant...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum