Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Una més...
+6
lajefadelaironia
Carolina
Ester
Júlia
aiguaclara
Fatima
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Una més...
Hola, només volia presentar-me (nos) en aquest for. Tinc una filla de quasi quatre anys que es diu Maria. En el meu cas no va haver cap tractament, sino que d'una manera molt natural, el pare biològic es va desentendre i jo vaig decidir atendre del tot. Tot i així mantenim (en la distància) una relació cordial.
La meva il·lusió de ser mare es va anteposar en aquell moment a tot i vaig decidir tirar-lo endavant. I aqui hi som. Feliç d'haver arribat.
Salut
Fàtima (40) i Maria (3a 11m)
La meva il·lusió de ser mare es va anteposar en aquell moment a tot i vaig decidir tirar-lo endavant. I aqui hi som. Feliç d'haver arribat.
Salut
Fàtima (40) i Maria (3a 11m)
Fatima-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 4
Ubicació : Sabadell
Re: Una més...
Hola Fàtima.
Benvinguda al fòrum!
Entenc que la teva filla viu amb tu i no te relació amb el pare biològic, com totes les que participem en aquest fòrum i ens veiem a les trobades.
Moltes felicitats, se us veu molt bé a la foto.
Esperem et trobis a gust entre nosaltres i puguem aprendre de tu, doncs ets, juntament amb algunes poques altres mares, de les mes veteranes.
Benvinguda al fòrum!
Entenc que la teva filla viu amb tu i no te relació amb el pare biològic, com totes les que participem en aquest fòrum i ens veiem a les trobades.
Moltes felicitats, se us veu molt bé a la foto.
Esperem et trobis a gust entre nosaltres i puguem aprendre de tu, doncs ets, juntament amb algunes poques altres mares, de les mes veteranes.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Acabo de llegir una resposta teva a un tema sobre el "papa" i m'ha quedat clar que tens el mateix perfil que nosaltres, o sigui les mateixes alegries i preocupacions.
Ens llegim i si tens, ganes, ens veiem i coneixem a una trobada...
Bona nit!!
Ens llegim i si tens, ganes, ens veiem i coneixem a una trobada...
Bona nit!!
aiguaclaraMamistradora
-
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Benvinguda, Fátima!!
El meu va fer 3 anys a l'agost i ara n'espero un altre per Nadal, així que tindré un canvi d'any entretingut.
Anima't a venir a alguna trobada i així el Roger no serà el nen més gran!! ;-D
Júlia 39 + Roger 3 + Oriol (29s), BCN
El meu va fer 3 anys a l'agost i ara n'espero un altre per Nadal, així que tindré un canvi d'any entretingut.
Anima't a venir a alguna trobada i així el Roger no serà el nen més gran!! ;-D
Júlia 39 + Roger 3 + Oriol (29s), BCN
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Benvinguda Fàtima.
Espero et trobis bé entre nosaltres. Jo tinc una nena que acava de fer 2 anys i es diu Ona.
Com t'han dit, anima't a venir a una trobada i així ho passareu bé.
petó
Espero et trobis bé entre nosaltres. Jo tinc una nena que acava de fer 2 anys i es diu Ona.
Com t'han dit, anima't a venir a una trobada i així ho passareu bé.
petó
Ester-
Nombre de missatges : 667
Benvinguda Fàtima,
jo estic embarassada de 20 setmanes i porto una nena. A més de a les trobades també pots venir a les sortides petardes (només per mares), el 26 de novembre fem una.
Molts petons
Carolina 35 + (20s)
jo estic embarassada de 20 setmanes i porto una nena. A més de a les trobades també pots venir a les sortides petardes (només per mares), el 26 de novembre fem una.
Molts petons
Carolina 35 + (20s)
Carolina-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 147
Ubicació : Cornellà de Llobregat
Hola fatima,
Molt benvinguda! La gemma estarà contenta de tenir companyia en el mètode "divertit" :-) i crec que a la Julia li farà ilu tenir un altra criatura gran i la seva mare per aquí.
Ja ens anirem coneixent, pero pel que necessitis, ja saps!
alba 35 i pau 18m
Molt benvinguda! La gemma estarà contenta de tenir companyia en el mètode "divertit" :-) i crec que a la Julia li farà ilu tenir un altra criatura gran i la seva mare per aquí.
Ja ens anirem coneixent, pero pel que necessitis, ja saps!
alba 35 i pau 18m
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Benvinguda Fàtima, jo sóc la Núria i tinc un nen de quasi 3 anyets (bé els fa el gener) que es diu PAU..intenta venir a alguna trobada ens ho passem super bé son unes dones fantàstiques (i els nens ni t'explico lo guapos i simpatics que son )
Petonets
Nuria
Petonets
Nuria
NuriaPAU-
Nombre de missatges : 730
Benvinguda Fátima,
Jo sóc la Silvia i tin un nen Hugo, que en un parell de mesos farà el 3 anyets (ay cóm passa el temps!!!) A veure si t'animes a apuntar-te a alguna trobada, ara en fem una a la Vall d'hebron, ja veuras què bé ens ho passem (grans i petits)
Ptnts
Silvia
Jo sóc la Silvia i tin un nen Hugo, que en un parell de mesos farà el 3 anyets (ay cóm passa el temps!!!) A veure si t'animes a apuntar-te a alguna trobada, ara en fem una a la Vall d'hebron, ja veuras què bé ens ho passem (grans i petits)
Ptnts
Silvia
Silvia&Hugo-
Nombre de missatges : 176
Hello Fatima,
Em dic Gemma i el meu trastu es diu Jana ( dos anys i mig ) i soc de mètode divertit com ho diem per aquí...jejejeje....de fet crec l´unica q segueix vivita i coleando pel foro, com diu l´Alba...ja tinc companya de fechorías!! jejejeje.....igualment noia...no em sento diferent ni res x l´estil...de fet ja estic acostumada a sentir parlar de IAD, FIV, medicacions i demes...ja veuras com acabas sent una experta tú i tot!!
Pos eso...benvinguda i espero ens coneixem aviat.
Petons!
Gemma i Jana ( no no i mes no...)
Gemma-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 375
Hola Fàtima, benvinguda al forum!
Estic segura que aquí et faràn sentir com una més, tot i que sòc de les noves, des del primer dia que vaig entrar, així ho vaig percebre.
Motls petons!
Mercè
Estic segura que aquí et faràn sentir com una més, tot i que sòc de les noves, des del primer dia que vaig entrar, així ho vaig percebre.
Motls petons!
Mercè
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum