Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 18 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 18 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
HOSPITAL DEL MAR
3 participantes
Pàgina 1 de 1
HOSPITAL DEL MAR
Hola sóc Marta Jo vaig comença el tractament a la clínica privada van ser 2 intens i vaig fer un descans en tot això tinc uns amics que estaven fen un tractament de fertilització a l'hospital del mar i van veurà algunes noies que no tenien parella. Li van preguntar el doctor CHECA, cap d'infertilitat i reproduccions que si qualsevol podia accedir a fer el tractament o solament les parelles. La seva resposta va ser que si la persona pertanyi a l'hospital del mar tenia dret. Que li comentes a la meva doctora de capçalera o al ginecòleg que amb derivessin a l'hospital el mar i així va ser. En van cridar amb uns 15 dies i vaig començar de nou amb ells el tractament i mira al a tercera es va aconseguir. Ara no sé com estarà la cosa estan fen moltes retallades. Quan sàpiga alguna cosa mes us ho comentaré.
Marta cardiel-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 29
Re: HOSPITAL DEL MAR
Doncs moltes felicitats!! i que bé, a sobre gratis!! m'alegro molt.
Benvinguda per aquí.
Anna, Eloi i Carla 15 mesos (i no dormo, grrrrrrr)
Benvinguda per aquí.
Anna, Eloi i Carla 15 mesos (i no dormo, grrrrrrr)
morgan-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 685
Ubicació : Barcelona
Hola Marta,
Son molt bones noticies. Ets la primera persona que coneixem que ha aconseguit fer-ho sola i gratis. Hi havia una altra noia que ho va intentar a l'hospital del mar recentment i li van denegar. Que raro, no? Potser es per les retallades famoses? Copio la info al post de clíniques.
GRACIES
alba 35 i pau 17m
Son molt bones noticies. Ets la primera persona que coneixem que ha aconseguit fer-ho sola i gratis. Hi havia una altra noia que ho va intentar a l'hospital del mar recentment i li van denegar. Que raro, no? Potser es per les retallades famoses? Copio la info al post de clíniques.
GRACIES
alba 35 i pau 17m
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
També té a veure l'edat jo vaig entrar pels pèls a partir dels 40 crec que ja no ho fan. o com dius las malaïdes retallades.quan sàpiga alguna cosa més ja us ho comunicare.
Marta cardiel-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 29
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum