Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 
ada_bcn
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 
Crislady
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 
Júlia
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 
morgan
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 
Dana
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 
Ester
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 
Sara
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 
Bego
Una més de vosaltres Vote_lcap1Una més de vosaltres Bar210Una més de vosaltres Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Una més de vosaltres

+3
NuriaPAU
Elisalsa
MartaColl
7 participantes

Ir abajo

Una més de vosaltres Empty Una més de vosaltres

Missatge por MartaColl Dc 15 Jun 2011 - 3:16

Hola a totes,

Una amiga em va recomanar el vostre foro,i porto un parell de dies rellegint-me el vostres missatges i, ostres....totes heu tingut i teniu els mateixos pensaments que jo...!!! porto un any donant-li voltes al fet de ser mare, i m’he posat com a màxim aquest any (en tinc 42). De vegades penso que el fet de pensar-m’ho tant ja és la resposta, però d’altres penso que és simplement la por que tinc.

No em fa por no sortir-me’n, ni el tema econòmic (per sort tinc una bona feina). És el simple fet d’estar sola. Sóc infermera i treballo en el torn de nit....i no hi han guardaries obertes a aquestes hores....i què faig amb la criatura quan torni a treballar..?? podeu pensar en que demani un canvi de torn, però això no es possible. La sort que tinc es que els meus germans s’han ofert a ajudar-me en tot, però tampoc els vull esclavitzar. Amb els meus pares no vull comptar-hi. Vull que tan sols facin d’avis. Tot just s’acaben de jubilar, han estat molt malalts tots dos, i ara els hi toca viure la seva vida.

No tenia cap intenció d’enrotllar-me massa però....!!

Una altre cosa us volia demanar....tot i ser infermera, el tema de la fecundació no sé com va. Algú em pot dir quin, cóm, on i per quan (€...).

Gràcies noies, i felicitats a totes per ser tan valentes...
MartaColl
MartaColl

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Acuario Mono
Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Una més de vosaltres Empty Re: Una més de vosaltres

Missatge por Elisalsa Dc 15 Jun 2011 - 8:13

Bon dia i benvinguda,

Sobre el tema de la feina i com t'ho montaràs, crec que al final sempre es troba la manera.

Sobre el tema de la fecundació, jo penso que el millor per començar és ferte unes proves de fertilitat. Sempre et donen una idea de com estàs en aquest tema, ja que a partir dels 35 la fertilitat comença a baixar molt.
A partir d'aquí, és ja pendre una decisió sobre si anar a inseminació, in vitro,....

Molta sort.

Elisana i Mila (40 a - 15 m, caminant)
Elisalsa
Elisalsa

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 233
Fecha de inscripción : 09/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Una més de vosaltres Empty Re: Una més de vosaltres

Missatge por NuriaPAU Dc 15 Jun 2011 - 8:39

Hola, el tema de la feina ( i si és de nit) és més problemàtic però vaja com diu l'Elisana segur que es pot arreglar.
El que si et recomanaria es que no perdis molt el temps perquè tot i que en aquest foro la majoria som "granadetes" la fecunditat baixa de forma considerable.
Jo el que faria ja es demanar cita amb una ginecòloga (pots mirar el post de centres) i començar ja.
Benvinguda i ànims..

Petonets

Núria i PAU
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Una més de vosaltres Empty Re: Una més de vosaltres

Missatge por Anna&Abril Dc 15 Jun 2011 - 9:42

Hola Marta,

benvinguda al fòrum. Sobre els dubtes mèdics, tens alguns fils que parlen de clíniques i tractaments. Allà podràs trobar força informació, però si tot i així tns més dubtes, tu pregunta.

Del tema de la feina, és una qüestió personal i de com et pots organitzar.

L'última vegada que vaig opinar sobre el tema feina em vaig ficar en un jardí... Very Happy Així que només et puc dir que ningú millor que tu per saber els "ais" i els "uis" de la teva situació.

Petonets
avatar
Anna&Abril

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Libra Cerdo
Nombre de missatges : 271
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 52
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Una més de vosaltres Empty Re: Una més de vosaltres

Missatge por lajefadelaironia Dc 15 Jun 2011 - 20:54

Hola Marta,

Encara que l'anna es posi "modosita" opinant (jaja) sí que es veritat que les decisions logístiques de com s¡ho monta cadascuna son molt personals. En funció del suport que tinguis. Quan prens aquesta decisió has d'acceptar tota l'ajuda que hi ha disponible: jo tiro de la veina del costat a les nits i bastant d'avis a les tardes.
Sobre el procediment, passa't per la part del foro de tractaments que estan la mar de ben explicats.
Si em permets la recomanació, amb la teva edat, fes-te les proves el mes aviat possible per saber quin cami has de triar i quanta pressa tens.
Molt benvinguda!!!
alba 35 i pau 14m
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Una més de vosaltres Empty Re: Una més de vosaltres

Missatge por aiguaclara Dc 15 Jun 2011 - 22:06

Hola Marta.

La teva amiga ha fet molt bé Wink.

Benvinguda!!!

El tema logística nocturna la veritat es que ha de ser bona. Poder el que t'aniria bé seria tenir una Ouper d'aquestes, surt força bé econòmicament, en el fòrum hi ha que saben com funciona. Alternar les teves nits laborals i les teves hores de son amb les seves hores d'estudi.
Es qüestió de mirar i veure quines possibilitats hi ha que et vinguin bé, doncs com ja t'han dit, es un tema molt personal.

El que em sorprèn es el tema de no poder canviar d'horari, es que ets interina o es per qüestió de sou?

Per els procediments o tractaments pots trobar força informació per aquí, a Tractaments o preguntant al fòrum corresponent el que creguis pots necessitar saber i no has trobat resposta.

Esperem et trobis a gust entre nosaltres.

Molta sort!!!
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Una més de vosaltres Empty Re: Una més de vosaltres

Missatge por MartaColl Dl 20 Jun 2011 - 4:45

Gràcies a totes pel vostre suport i per la gran benvinguda al vostre fòrum.
Ja he començat a moure’m per ser mare el més aviat que es pugui, una ja té una edat.

Us aniré informant, i si m’ho permeteu....a mida que vagi passant les diferents fases, us aniré bombardejant amb tots els meus dubtes i pors.

De nou, gràcies, i fins ben aviat.
MartaColl
MartaColl

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Acuario Mono
Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Una més de vosaltres Empty Re: Una més de vosaltres

Missatge por Ester Dc 22 Jun 2011 - 23:14

Marta molt benvinguda

Només dir-te una mica el que han dit les companyes.
si vols ser mare, mou-te rapidet perquè el temps passa volant i accepta tota l'ajuda que et donin.
Un petó molt fort i que et vagi tot molt bé. Ja ens aniràs informant.
Ester
Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
Nombre de missatges : 667
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

Una més de vosaltres Empty Re: Una més de vosaltres

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum