Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 28 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 28 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Banda Ampla, dijous
+7
lajefadelaironia
piedralunar
Gemma
Avelina
Ester
aiguaclara
suskenya
11 participantes
Pàgina 1 de 1
Banda Ampla, dijous
Bé, no sé si això va aquí. És només per informar-vos
El dijous al programa Banda Ampla a les 23:00 a Tv3 parlen de tenir fills o de no tenir-ne, i també de com es tenen els fills avui en dia, diferents mètodes naturals, ''artificials'', adoptats...
No sé ben bé de què parlaran com que és en plan debat però per si us interessa.
Petons,
Sus.
El dijous al programa Banda Ampla a les 23:00 a Tv3 parlen de tenir fills o de no tenir-ne, i també de com es tenen els fills avui en dia, diferents mètodes naturals, ''artificials'', adoptats...
No sé ben bé de què parlaran com que és en plan debat però per si us interessa.
Petons,
Sus.
suskenya-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 355
Re: Banda Ampla, dijous
Noies, ahir vaig veure aquest fil que tant bé has publicat sus i tant bé anat perquè em donés un rampell i truqués al programa per anar a parlar.
Tinc cadira a plató
Segur que en poso nerviosa, però re, que intentaré parlar amb normalitat. Em prendré una tila. Doneu-me empenta... i força.
El meu perfil de participant es d'una mare per decisió en solitari de 37 anys que administra un fòrum de mares en solitari que veu a tal lloc i te tal feina.
Tinc cadira a plató
Segur que en poso nerviosa, però re, que intentaré parlar amb normalitat. Em prendré una tila. Doneu-me empenta... i força.
El meu perfil de participant es d'una mare per decisió en solitari de 37 anys que administra un fòrum de mares en solitari que veu a tal lloc i te tal feina.
aiguaclaraMamistradora
-
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Molt bé Lídia! Endavant tu pots amb tots!!
Sus (6s)
Sus (6s)
suskenya-
Nombre de missatges : 355
Nena ja t'he escrit al Facebook però t'ho repeteixo. Segur que ho faràs molt bé. Tu pensa que ets el mirall de totes nosaltres i que t'estem donant forces. Jo veure el programa i t'enviaré la meva energia positiva perquè estiguis tranquil.la.
Un petó molt fort i ànims.
Un petó molt fort i ànims.
Ester-
Nombre de missatges : 667
Molta sort Lídia, ja veuràs com anirà molt bé¡¡¡¡
Avelina
Avelina
Avelina-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 70
Nena no ha sigut al Cuní xro esta de conyaaaaaaa!!!
Estic segura q ho faràs be, per aixó estic tranquila....ara agafa tú la tranquilitat q necesites i respira fons...parla sempre amb el cor i sigues tú, pensa en totes nosaltres que estarem enviant ommm ommmm desde el sofà de casa, akesta nit no m´ho perdo!
A por ellos oeeeeeee!!!
Gemma + tastuuuu
Gemma-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 375
Davant la tele seré jo també!
piedralunar-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 656
Ubicació : barcelona
En fi, no se com anirá, tinc cagarrines, jejeje.
En uns minuts vaig cap allà. us tindré a totes allà amb mi.
En uns minuts vaig cap allà. us tindré a totes allà amb mi.
aiguaclaraMamistradora
-
LIDIA!!!! QUE GUAY, molt ben fet!! Estarem totes veient-te. El pau torna a no dormir, asín que mira, ja tinc amb què entretenir-me, jajajaja.
ho faràs de CONYA!
alba 35 i pau quasi 14m, insomnes
ho faràs de CONYA!
alba 35 i pau quasi 14m, insomnes
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
fins i tot jo que no puc mai mirar la tele, avui fijo que si!!!
Gràcies per representar-nos, ho faràs super bé!!
Ja ens donaràs el teu feedback de l'experiència!!
Petonets,
Anna
Gràcies per representar-nos, ho faràs super bé!!
Ja ens donaràs el teu feedback de l'experiència!!
Petonets,
Anna
morgan-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 685
Ubicació : Barcelona
Lidia de moment t'estic veient però encara no has parlat. T'ho dic ara perquè d'aquí a mitja hora em donen de baixa internet i ja no podré dir-te res fins d'aqui a uns dies.
Estàs molt maca, però vinga animat i parlaaaaaaa
Petó
Estàs molt maca, però vinga animat i parlaaaaaaa
Petó
Ester-
Nombre de missatges : 667
El programa va estar bé! Em va fer il·lusió que sortissin dues mares en solitari! I aquell tio tan catastrofista... jeje, bueno em va fer riure perquè em va fer adonar-me que a vegades dramatitzem massa (però aquell home és un extrem!).
Susanna
Susanna
Susanna81-
Nombre de missatges : 45
Ubicació : L'Escala
Uff, que malament!
M'acabo de veure a través de la web de tv3.
He decidit no anar més a la tv. Per favor, si soc així a la vida, millor em repensi com soc i canviar. Sembla que tingués no se que a la boca. De fet, em feia un no se que veure'm. La meva mare ja m'ho va dir, que em va notar nerviosa, com a punt de plorar i si, se'm posa un nus a la gola i uff. Pensava posar-li al Bernat, però millor no, no sigui que es posi a plorar al veure'm.
En fi, un desastre. Em sento amb la obligació de demanar disculpes a les que vau intentar veure el programa quant no ho feu normalment i a totes vaja.
Jo ho vaig intentar.
P.D.: I està ven clar que el meu testimoni no va ser important, tot i que la meitat del públic sabia que jo era mare en solitari com ho era la Julie, amb qui per cert, no vam intercanviar una sola paraula ni abans ni després de plató.
Torno a dir, un desastre. Perquè seré així de tímida e insegura, casu en l'ollà.
M'acabo de veure a través de la web de tv3.
He decidit no anar més a la tv. Per favor, si soc així a la vida, millor em repensi com soc i canviar. Sembla que tingués no se que a la boca. De fet, em feia un no se que veure'm. La meva mare ja m'ho va dir, que em va notar nerviosa, com a punt de plorar i si, se'm posa un nus a la gola i uff. Pensava posar-li al Bernat, però millor no, no sigui que es posi a plorar al veure'm.
En fi, un desastre. Em sento amb la obligació de demanar disculpes a les que vau intentar veure el programa quant no ho feu normalment i a totes vaja.
Jo ho vaig intentar.
P.D.: I està ven clar que el meu testimoni no va ser important, tot i que la meitat del públic sabia que jo era mare en solitari com ho era la Julie, amb qui per cert, no vam intercanviar una sola paraula ni abans ni després de plató.
Torno a dir, un desastre. Perquè seré així de tímida e insegura, casu en l'ollà.
aiguaclaraMamistradora
-
Lídia, jo no et vaig veure, però em sembla que exageres, una sempre és més exigent amb una mateixa, i veure'ns, com que no estem acostumats, sempre ens sobta i generalment no ens agrada. No et martiritzis, segur que no ha vas fer malament. m?agradaria, veure't, quin minut surts? Ho saps? Ets molt valenta per haver anat, i això ja diu molt de tu.
M'ha sobtat que no parlessiu amb l'altra noia.
Bego i bessons 19 m
M'ha sobtat que no parlessiu amb l'altra noia.
Bego i bessons 19 m
Bego-
Nombre de missatges : 519
Ubicació : BCN
En el minut 1:16:42
Preparat...
Ah, vaig parlar perquè la Lídia em va venir a buscar, si no, poder no hagués obert boca...
I si, sobtant... segur que la vaig espantar...
Preparat...
Ah, vaig parlar perquè la Lídia em va venir a buscar, si no, poder no hagués obert boca...
I si, sobtant... segur que la vaig espantar...
aiguaclaraMamistradora
-
Veus, el que jo deia, que exageres, pots estar tranquil·la que ho has fet molt bé, has donat el testimoni, que era del que es tractava. És normal que no et vegis bé, mai ens veiem bé quan ens veiem en un video o ens escoltem la veu, pq no ho fem normalment. I la teva mare, doncs com que et coneix molt, va notar que estaves nerviosa. A més, segur que la majoria dels que van parlat ho estaven, és normal... Petonets
Bego
Bego
Bego-
Nombre de missatges : 519
Ubicació : BCN
Hola!
Jo em pensava que al final no et sentiria, però finalment va ser que sí, i molt bé. Es molt habitual veure'ns malament, els gestos, la veu... com que no ens veiem mai.. doncs sobta!! pero tu posa-li al Bernat que ja veuràs què contentent estarà de veure't a la tele!!
petonets,
Anna
Jo em pensava que al final no et sentiria, però finalment va ser que sí, i molt bé. Es molt habitual veure'ns malament, els gestos, la veu... com que no ens veiem mai.. doncs sobta!! pero tu posa-li al Bernat que ja veuràs què contentent estarà de veure't a la tele!!
petonets,
Anna
morgan-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 685
Ubicació : Barcelona
Lídia,
els nervis ens traicionen a totes! jo crec que ja vas ser prou valenta com per anar-hi!! Jo no m'ho hagués ni plantejat! Això de parlar en públic o davant de gent que no conec és horrible per mi. Em poso perfectament en la teva pell i entenc com et vas sentir.
Jo normalment no miro el programa, però aquest me'l vaig mirar fins al final. Va estar bé, però jo crec que es va parlar molt sobre l'adopció i els fills biològics, però no es va parlar tant de les mares/pares solters.
En fi, estigues tranquil·la que tothom va entendre el què vas dir i no estaves tant malament tenint en compte els nervis!!!
PTNS.
Susana, 34 i Pol 34+5
els nervis ens traicionen a totes! jo crec que ja vas ser prou valenta com per anar-hi!! Jo no m'ho hagués ni plantejat! Això de parlar en públic o davant de gent que no conec és horrible per mi. Em poso perfectament en la teva pell i entenc com et vas sentir.
Jo normalment no miro el programa, però aquest me'l vaig mirar fins al final. Va estar bé, però jo crec que es va parlar molt sobre l'adopció i els fills biològics, però no es va parlar tant de les mares/pares solters.
En fi, estigues tranquil·la que tothom va entendre el què vas dir i no estaves tant malament tenint en compte els nervis!!!
PTNS.
Susana, 34 i Pol 34+5
kukies-
Nombre de missatges : 152
Ubicació : Vic
Lídia,
Ei dona que parlar en públic no és gens fàcil, estaves nerviosa, però és normal, tranquil.la que no pasa res, per mi ja ets molt valenta d'atrevir-te a anar.
A més, dins del mateix tema es tractaven moltes coses i tampoc era qüestió de parlar per parlar.
Ánims que no pasa res¡¡¡
Una forta abraçada
Avelina
Ei dona que parlar en públic no és gens fàcil, estaves nerviosa, però és normal, tranquil.la que no pasa res, per mi ja ets molt valenta d'atrevir-te a anar.
A més, dins del mateix tema es tractaven moltes coses i tampoc era qüestió de parlar per parlar.
Ánims que no pasa res¡¡¡
Una forta abraçada
Avelina
Avelina-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 70
nenaa..mira q ets exageraaaa eh!!!... m´esperaba q estaríes molt més nerviosa...ho vas fer be, vas explicar la teva història i ja esta....con un par...!!
Molt be Lidia.
Petonarros!
Gemma-
Nombre de missatges : 375
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum