Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Nova i embarassada
+4
NuriaPAU
aiguaclara
Anna&Abril
maesfa
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Nova i embarassada
Hola, sóc nova aqui, acabo d'entrar, i be, volia dir-vos que estic embarassada de 13 setmanes, sola i una mica acollonida, desprès de tants intents ara he aconseguit el que volia, i tinc un vèrtig............. pero estic TAN FELIÇ... be, com he dit sóc nova aqui, no en tinc ni idea com funciona, pero crec que es un bon lloc per sentir-nos acompanyades en aquest magnific cami...
Fins aviat!!!!!
Fins aviat!!!!!
maesfa-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 2
Re: Nova i embarassada
Hola Maesfa! Benvinguda i enhorabona per l'embaràs!
Crec que el millor és que llegeixis les [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]. Allà trobaràs la informació sobre com funciona tot això.
Pots obrir el teu propi fil a l'apartat [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] perquè així no barrejem el teu procés i les teves felicitacions amb les d'altres noies.
Si tens dubtes o necessites ajuda, xiula!
Crec que el millor és que llegeixis les [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]. Allà trobaràs la informació sobre com funciona tot això.
Pots obrir el teu propi fil a l'apartat [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] perquè així no barrejem el teu procés i les teves felicitacions amb les d'altres noies.
Si tens dubtes o necessites ajuda, xiula!
Anna&Abril-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 271
Ubicació : Barcelona
Hola maesfa.
Benvinguda i felicitats per el teu embaràs!! ja ens explicaràs mes coses, que volem saber-ho tot o quasi tot.
He mogut el missatge que havies publicat en un tema obert a un tema nou, al fòrum General, que es on ens presentem.
Atent al que et diu l'Anna. Si vols, a part de les benvingudes que rebràs i ser aquest el teu primer tema, podràs obrir un tema nou a Estic embarassada.
Espero puguis sentir-te a gust per aquí.
Petons
Benvinguda i felicitats per el teu embaràs!! ja ens explicaràs mes coses, que volem saber-ho tot o quasi tot.
He mogut el missatge que havies publicat en un tema obert a un tema nou, al fòrum General, que es on ens presentem.
Atent al que et diu l'Anna. Si vols, a part de les benvingudes que rebràs i ser aquest el teu primer tema, podràs obrir un tema nou a Estic embarassada.
Espero puguis sentir-te a gust per aquí.
Petons
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Mil gracies noies, em sembla genial. Em sap greu haber-me afegit al tema que ja estava obert!!! pero de tot es va aprenent.
Doncs ara, Feliç del llarg camí i amb ganes de compartir amb totes vosaltres. Ara em poso a llegir les normes del forum, i a experimentar una mica per aqui dins. Fins aviat.
Marta
Doncs ara, Feliç del llarg camí i amb ganes de compartir amb totes vosaltres. Ara em poso a llegir les normes del forum, i a experimentar una mica per aqui dins. Fins aviat.
Marta
maesfa-
Nombre de missatges : 2
Benvinguda Marta al nostre cada vegada més gran grup..Jo sóc la Núria i mare d'en PAU (piruletes (...vaig quedar-me a la 2IA...
Un petó
Nuria i PAU (42 i 2 anys)
Un petó
Nuria i PAU (42 i 2 anys)
NuriaPAU-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 730
Molt benvinguda i enhorabona!!! Més encara si dius q has hagut de fer molts intents. Ens explicaràs quan puguis el teu procés?
Molts petons
Molts petons
piedralunar-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 656
Ubicació : barcelona
Hola, Maesfa!
Benvinguda i felicitats!!!
Susanna, 29 anys, rumiant
Benvinguda i felicitats!!!
Susanna, 29 anys, rumiant
Susanna81-
Nombre de missatges : 45
Ubicació : L'Escala
Hola Marta
Felicitats pel teu embaràs i benvinguda al nostre foro. Espero que et trobis a gust.
petonets
Felicitats pel teu embaràs i benvinguda al nostre foro. Espero que et trobis a gust.
petonets
Ester-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 667
Benvinguda i felicitats!!
Benvinguda i enhorabona!!!
Una abraçada.
maesfa escrigué:Hola, sóc nova aqui, acabo d'entrar, i be, volia dir-vos que estic embarassada de 13 setmanes, sola i una mica acollonida, desprès de tants intents ara he aconseguit el que volia, i tinc un vèrtig............. pero estic TAN FELIÇ... be, com he dit sóc nova aqui, no en tinc ni idea com funciona, pero crec que es un bon lloc per sentir-nos acompanyades en aquest magnific cami...
Fins aviat!!!!!
martbcn-
Nombre de missatges : 11
Ubicació : Barcelona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum