Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Ja soc Mameta!!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Ja soc Mameta!!
Nenes,
Ja soc Mameta al foro!!
He arribat als 100 missatges i tinc el grandiós honor de passar a formar part del segon esglaó de la píramide.
Però resulta que lo de "mameta" no m'agrada gaire així que estic barrinant.... si esborro alguns dels posts que he escrit i baixo de 100... tornaré a ser "mami"?
Per sort a l'Abril li és ben bé igual quants missatges li escric i per a ella son la mama, la mami i la mamita depenent de com li vingui bé.
Perdoneu la ironia, però és que això d'haver de posar etiquetes per a tot no em mola gens!
Apa, petonets!
Ja soc Mameta al foro!!
He arribat als 100 missatges i tinc el grandiós honor de passar a formar part del segon esglaó de la píramide.
Però resulta que lo de "mameta" no m'agrada gaire així que estic barrinant.... si esborro alguns dels posts que he escrit i baixo de 100... tornaré a ser "mami"?
Per sort a l'Abril li és ben bé igual quants missatges li escric i per a ella son la mama, la mami i la mamita depenent de com li vingui bé.
Perdoneu la ironia, però és que això d'haver de posar etiquetes per a tot no em mola gens!
Apa, petonets!
Anna&Abril-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 271
Ubicació : Barcelona
Re: Ja soc Mameta!!
Hi estic d'acord, Anna, temps enrere ja ho vam comentar, pero sembla q aq entorn funciona aixi, nu se...
Tambe vam proposar altres denominacions, pero sembla q no quedaven ben graduades (tot i q tampoc entenc la gradacio entre mami, mameta i marona, p ex).
Per una altra banda, no em semblen malament els xumets q es van encenent a mesura q avances (no n'hi ha prou amb aixo x veure el "nivell" q tenim a la "partida"??).
Tambe vam proposar altres denominacions, pero sembla q no quedaven ben graduades (tot i q tampoc entenc la gradacio entre mami, mameta i marona, p ex).
Per una altra banda, no em semblen malament els xumets q es van encenent a mesura q avances (no n'hi ha prou amb aixo x veure el "nivell" q tenim a la "partida"??).
fontgroga-
Nº tractaments : 11
Nombre de missatges : 268
Anna, ho dire una i mil vegades... no em barrufen les etiquetes!
Yuclare-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 377
Jo la veritat es que ni m'hi fixo..de fet això dels xumets ni ho havia mirat..
a mi tampoc em van les etiquetes...no entenc quina funció ténen, perquè si no en tenen perquè les posem??
Petonets
Nuria i pAU
a mi tampoc em van les etiquetes...no entenc quina funció ténen, perquè si no en tenen perquè les posem??
Petonets
Nuria i pAU
NuriaPAU-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 730
Donçs jo segueixo sense veure cap foto i aixó dels xumets...vamos...ni idea del que es...no ho he vist mai..
Totalment d´acord amb l´Anna, el rotllo tú ets aixó , i tú alló altre no em mola gens....les etiquetes no van gaire amb mi....potser tenen una funció important a l´hora de participar al foro? ni idea...pero si es poguès treure, sota el meu punt de vista, millor q millor.
Petons!!
Gemma i Jana ( 38 + casi...)
Gemma-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 375
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum