Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 29 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 29 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Consentiments i altres documents
Pàgina 1 de 1
Consentiments i altres documents
A la web de La Societat Espanyola de Fertilitat he trobat molta legislació sobre la reproducció assistida i també els documents que ens fan signar quan comencem el tractament. Jo vaig passar per IAD, m'imagino que per FIV la documentació s'amplia pel que veig en aquesta web, però ho desconec.
Poso els següents enllaços:
Consentiment que signem les dones: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Consentiment que sigen els donants: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
La llei de reproducció assistida: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tot ho trobareu a la web de la Societat Espanyola de Fertilitat: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] però com us dic és molt molt àmplia i és fàcil perdre's.
Espero que sigui d'utilitat per totes.
Bego
Poso els següents enllaços:
Consentiment que signem les dones: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Consentiment que sigen els donants: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
La llei de reproducció assistida: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tot ho trobareu a la web de la Societat Espanyola de Fertilitat: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] però com us dic és molt molt àmplia i és fàcil perdre's.
Espero que sigui d'utilitat per totes.
Bego
Bego-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 519
Ubicació : BCN
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum