Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 
lajefadelaironia
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 
ada_bcn
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 
Crislady
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 
Júlia
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 
morgan
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 
Dana
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 
Ester
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 
Sara
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 
Bego
El parecido hij@/madre... Vote_lcap1El parecido hij@/madre... Bar210El parecido hij@/madre... Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


El parecido hij@/madre...

+7
Júlia
Dana
morgan
lajefadelaironia
kukies
Bego
Crislady
11 participantes

Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty El parecido hij@/madre...

Missatge por Crislady Dt 23 Nov 2010 - 14:49

Sabeis???
Muchos dias, pienso si algun dia tengo un hijo, como será...se parecerá mas a mi o al donante????
Dicen que los niños se parecen mas a las mamis y las niñas a los papis, no se si es una leyenda urbana, pero la verdad es que ahora me fijo mas en estas cosas, y me miro a todos los niños y me miro a sus respectivos padre jeje....y la verdad no es coincidencia, la gran mayoria de niñas se parecen a los padres!!!
Estoy mirando todas vuestras fotos del perfil, y la verdad, es curioso ver el gran parecido que tienen vuestros hijos con vosotras!!!!
Curioso....muy curioso y divertido Smile

Yo ya estoy deseando ver la carita del mio, y todavia estoy en tratamiento...

El otro dia estuve hablando con mi medico sobre el tema del donante, le dije:

-Mire doctor, ya se que no le puedo pedir un morenazo de ojos verdes, me han comentado que el candidato ha de ser que tenga las mismas caracteristicas fisicas a las mias....asi que le pido que tenga buen ojo!!! Yo quiero un donante que esté sanote y con muy buen humor!!!

El doctor se reia....y me dijo:

-No te preocupes Cristina, cuando vengas a hacerte el ultimo control, rellenaremos juntos un cuestionario para pedir un buen donante...

La verdad es que me hizo mucha gracia jeje

Y mi pregunta es: ¿Vosotras tambien rellenasteis algun cuestionario/hoja? O sencillamente anotaron vuestras caracteristicas y mandaron datos al banco de semen???

Besitos,
Cris






Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por Bego Dt 23 Nov 2010 - 14:56

Los niños se parecen a nosotras sencillamente porque no puedes ver si se parecen al donante. Además, lo importante es que tengan nuestra misma sonrisa. A mi me preguntaron por teléfono mis características físicas y arreando (un frustre ese día, ahora me da igual)

Suerte en tu camino
Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por kukies Dt 23 Nov 2010 - 18:51

A mi me preguntarón que caracteristicas queria que tuviera el donante, pero la verdad, no creo que se basen en eso, creo que se fijan más en las características físicas tuyas y ya está.

Lo que dice Bego tiene su lógica: cómo no sabemos qué aspecto tiene el donante, nuestros hijos siempre se parecerán más a nosotras!!

SUSANA
kukies
kukies

DKV Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Pez Serpiente
Nombre de missatges : 152
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 47
Ubicació : Vic

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por lajefadelaironia Dt 23 Nov 2010 - 21:42

Hola Cris,

El que diu la bego es totalment cert, però hi ha de tot al grup. Ja ho veruàs quan vinguis a una quedada. hi ha nanos que s'assemblen més a la mare i altres que menys, como la vida misma.
A mi em van demanar un foto de carnet per buscar un donant semblant, però no vaig omplir cap questionari. Em sembla que hi ha una mica de "criteri propi" en tot aquest tema....
ANIMS!
alba i pau, 7 mesos
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por morgan Dt 23 Nov 2010 - 22:03

Doncs ara que ho dius, l'Eloi diuen que s'assembla a mi, i avui he vist una foto de quan jo era petita i deu ni do la retirada a mi que té.
La Carla no té res meu físic, digue'm que s'assembla a la meva germana gran, jejeje! jo dic que ha sortit a la branca rossa de la familia, que és poqueta, pero hi ha, i com que no tinc l'aspecte del donant, pues ahí queda.
Jo no recordo, potser si vaig omplir un questionari, no estic segura. Sé que em van fer una foto i jo vaig demanar que fos alt.
Petons,
Anna, 35 Bcn, eloi i Carla 6 mesos
morgan
morgan

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 685
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 48
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por Dana Dt 23 Nov 2010 - 22:07

Hola gente,

Una bióloga me apuntó las características físicas (como parte del alta en el centro) - y también me preguntó por mis padres (estatura, físico general).
Pero nada de poder expresar preferencias ni nada por el estilo - ellos escojen para que se parezca a tí - por lo menos en el tema ojos/pelo / complexión.

Es cierto lo que dice la Bego - no tenemos referencia visual del donante y buscamos parecido en el espejo y en nuestros familiares (cuando sonríe, le veo mucho parecido a mi sobrina... )

Petons,
Dana


Editat per darrera vegada per Dana el Dc 8 Des 2010 - 22:19, editat 1 cop en total
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por Júlia Dt 23 Nov 2010 - 22:13

En el meu cas el Roger no crec que s'assembli a mi massa en les faccions. Sobretot si penso que els meus germans em diuen que té les mateixes bosses als ulls!!! Això sí que és específic!!! ;-D
Però té els meus peus i cames. El cabell també és meu i m'encanta quan em diuen que se m'assembla en el caràcter.

I què vols que et digui, que el donant ha d'estar cañón, perquè el Roger ha sortit guapíssim!!! ;-D

Jo vaig omplir un qüestionari de les meves característiques físiques. Si volia alguna cosa concreta (ulls clars, alçada, etc) em deixaven demanar-ho.

Júlia 38 + Roger 2a 3m, BCN
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por aiguaclara Dt 23 Nov 2010 - 22:29

Cristina, si que es verdad que muchos y muchas de nuestros hijos e hijas se parecen a su madre y claro, como no podemos comparar, pues en eso queda.

Desde luego que de momento no ha salido ninguno negro, que no es que esté en contra, pero eso, que están lejos de no parecerse y si no se parece, pues creo que es hasta más emotivo, como si se creara otro lazo, no el de una herencia genética, pero si otro, no se cual, pero un hijo o hija se acaba pareciendo a su madre en muchos aspectos...

A mi en la clínica me tomaron datos físicos, estatura, peso, me tomaron una foto y ya está, y lo vi perfecto, de echo, yo no esperaba ni foto... y mira, me ha salido un Lidio como dice mi hermana Shocked, y nada de formularios, yo escogí nada y tampoco pensaba en eso... Imagino que si no me hubiesen tomado datos físicos, hubiera dicho algo, o no, no sé.



aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por NuriaPAU Dc 24 Nov 2010 - 9:02

Hola, a mi em van fer una entrevista personal crec que era el jefe del Banc de Semen, i em van preguntar alçada, i color de cabell (clar perque vaig amb tinte Wink..jo penso que en PAU no s'assembla a mi però la gent diu que si...penso que s'assembla més a la meva mare i el meu germà (jo he sortit més a la branca del meu pare), de totes formes segur que a la llarga ens assemblem per els gestos això segur.....això si només m'agradaria que fós una mica més alt que jo Wink...i que tingués una mida de peu normal (cosa que ara mateix..no sé jo )

Petonets

Núria i PAU 42, i 22 mesos Barcelona
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por Crislady Dc 24 Nov 2010 - 9:19

jeje m'agraden les vostres opinions, siguin com siguin els nostres fills, que vinguin sanots....i siguin bons Wink
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por Gemma Dc 24 Nov 2010 - 12:00


Ejem ejem...com que jo si que conec al "donant"... jejejejeje... puc dir que em costa dir si la Jana s´asembla a ell....principalment pq tinc q fer grans esforços de memoria per recordar el seu careto ( es lo bueno q tienen los porritos...memoria selectiva....). La meva tieta fa 2 mesos va veure a la Jana, no l´havía vist desde q va neixer a la clínica, i nomès veurela va dir: Es igual q la Gemma quant era petita..... la veritat es que els seus ulls son els meus....pero sobretot el seu caràcter, i aixó m´encanta!!!....

I el més important es que les similituts es creen amb la convivència i amb els gestos com diu la Nuria....pero si el cabell, o la ungla del dit gros del peu es mes teva o del donant....crec q no importa gaire.....la salut i la felicitat...aixó si q es important!!!
Cris...q ja estas posada eh!!! anims wuapa!!!!

Gemma 37 + Jana demà 20m, RdBarà
Gemma
Gemma

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 375
Fecha de inscripción : 11/02/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por piedralunar Dj 25 Nov 2010 - 10:38

A mi em van fer com a la Dana: una auxiliar va apuntar en un full les meves característiques: color i tipus cabell, ulls... per buscar un donant el més semblant possible i q la nena tingués + possibilitats d´assemblar-se a la meva família. La gent diu q sí se m´assembla, en els ulls..., però jo veig q té moltes coses q no són ni meves ni de la meva família, però la veritat és q m´és ben bé igual
piedralunar
piedralunar

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Capricornio Mono
Nombre de missatges : 656
Fecha de inscripción : 10/02/2010
Edad : 55
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

El parecido hij@/madre... Empty Re: El parecido hij@/madre...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum