Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Anunci La Mataró de TV3 2010
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Anunci La Mataró de TV3 2010
Cada cop que el veig, m'entre un no se qué que m'emociono, no ho puc evitar.
Això es un pare coratge i no la Esteban.
Em fa l'efecte que aquest any també hi portaré el meu granet de sorra a La Marató.
Anunci La Marató 2010
Això es un pare coratge i no la Esteban.
Em fa l'efecte que aquest any també hi portaré el meu granet de sorra a La Marató.
Anunci La Marató 2010
Editat per darrera vegada per aguaclara_74 el Dl 22 Nov 2010 - 23:50, editat 1 cop en total
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Re: Anunci La Mataró de TV3 2010
què maco ehhh!!!
Lluna-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 150
Jo cada cop que el veig ploro, i això que hauria d'estar acostumada però mira, darrera de la cara (seria, de rancia o de mala llet, jajja) que porto em tremola tot el cos quan veig coses així. aishhh!! i a la feina tres quarts del mateix, sensiblonaaa.....
suskenya-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 355
Jodeeeerrrrr!!! ja l´havía vist aquesta historia fa temps per internet...el video q jo vaig veure duraba com uns 5 minuts, era al.lucinant i vaig plorar com una madalena durant mitja hora.....i ara l´obro aqui a la feina i m´he posat a plorar....aixó s´avisa home!!!!!
Jo crec q no hi ha res que no pugui fer el ser humà per algú a qui estima....la Iroman es de les proves esportivas mes duras que existeixen....us ho aseguro...i que aquest home la faci portant al seu fill, arretrant-lo amb una inflable al mar, amb la bici....es increible!!! em vaig quedar sense paraules llavors i ara igual.....
Jo crec q no hi ha res que no pugui fer el ser humà per algú a qui estima....la Iroman es de les proves esportivas mes duras que existeixen....us ho aseguro...i que aquest home la faci portant al seu fill, arretrant-lo amb una inflable al mar, amb la bici....es increible!!! em vaig quedar sense paraules llavors i ara igual.....
Gemma-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 375
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum