Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Com pujar un fitxer adjunt
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Com pujar un fitxer adjunt
Hola super-Lidia,
L'anna morgan ha fet la pregunta a la part d'ajudes, però poso la pregunta aquí perquè quedi per la posteritat, per si altres noies tenen el mateix dubte.
Mil gràcies per contestar-nos i ajudar-nos a anar descobrint les mils de coses que ara podem fer i que no podíem :-)
alba i pau, 29 setmanes, bcn
L'anna morgan ha fet la pregunta a la part d'ajudes, però poso la pregunta aquí perquè quedi per la posteritat, per si altres noies tenen el mateix dubte.
Mil gràcies per contestar-nos i ajudar-nos a anar descobrint les mils de coses que ara podem fer i que no podíem :-)
alba i pau, 29 setmanes, bcn
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Re: Com pujar un fitxer adjunt
Hola noies.
Sento dir-vos que no es pot adjuntar cap fitxer en els missatges. Ara bé, si que es poden fer visualitzacions d'arxius i crec es interessant.
Consta en crear un codi de fòrum tipus signatura, però aquet cop es en visió flash. Per crear aquet codi s'ha de pujar el fitxer que volem exposar / visualitzar en una pàgina d'allotjament d'arxius que generi aquets codis. Un cop tenim el codi en BBCode, el posem clicant a la icona que hi ha a les opcions d'edició de missatge.
Poso un enllaç de la pàgina d'assistència gratuïta del fòrum (en castellà) on explica molt detalladament com fer-ho. Sempre fent servir la opció en BBCode.
Cliqueu aquí Mostrar archivos en post.
Espero sigui una bona utilitat.
Administradora
Sento dir-vos que no es pot adjuntar cap fitxer en els missatges. Ara bé, si que es poden fer visualitzacions d'arxius i crec es interessant.
Consta en crear un codi de fòrum tipus signatura, però aquet cop es en visió flash. Per crear aquet codi s'ha de pujar el fitxer que volem exposar / visualitzar en una pàgina d'allotjament d'arxius que generi aquets codis. Un cop tenim el codi en BBCode, el posem clicant a la icona que hi ha a les opcions d'edició de missatge.
Poso un enllaç de la pàgina d'assistència gratuïta del fòrum (en castellà) on explica molt detalladament com fer-ho. Sempre fent servir la opció en BBCode.
Cliqueu aquí Mostrar archivos en post.
Espero sigui una bona utilitat.
Administradora
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Fàcil, fàcil, no m'ho sembla, però en fi, ho aconseguiré!!
Petons,
Anna, 34 emb. 22+5 (Eloi i Carla)
Petons,
Anna, 34 emb. 22+5 (Eloi i Carla)
morgan-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 685
Ubicació : Barcelona
Una altra opció
Noies,
hi ha una altra opció. Google té una eina que es diu Googledocs. Ja tenim un usuari del fòrum pel tema de les fotos, pel que el mateix usuari pot utilitzar-se per aquesta altra eina.
Aquí es poden publicar arxius en diferents formats i es poden modificar... com quan fem llistaes de kkds o similar.
Si em dieu que us sembla bé aquesta idea, faig una miniguia d'ús per a que ho pogueu fer servir totes.
Petonets!!
hi ha una altra opció. Google té una eina que es diu Googledocs. Ja tenim un usuari del fòrum pel tema de les fotos, pel que el mateix usuari pot utilitzar-se per aquesta altra eina.
Aquí es poden publicar arxius en diferents formats i es poden modificar... com quan fem llistaes de kkds o similar.
Si em dieu que us sembla bé aquesta idea, faig una miniguia d'ús per a que ho pogueu fer servir totes.
Petonets!!
Anna&Abril-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 271
A mi em sembla una gran idea lo del googledocs. Jo ho faig servir per alguns documents meus que vull accedir-hi des de qualsevol ordinador, i em va molt bé i ho trobo molt fàcil.
Gràcies Anna!
Petons,
Anna, 34 Bcn, emb. 23+4 (Eloi i Carla)
Gràcies Anna!
Petons,
Anna, 34 Bcn, emb. 23+4 (Eloi i Carla)
morgan-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 685
Bona alternativa, si si.
A la trobada en vam parlar del googledocs.
Lídia i Bernat
A la trobada en vam parlar del googledocs.
Lídia i Bernat
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum