Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Rangs de participació
+9
Dana
piedralunar
NuriaPAU
morgan
Anna&Abril
lajefadelaironia
fontgroga
Yuclare
aiguaclara
13 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Com trobeu els rangs?
Rangs de participació
Recuerdo del primer mensaje :
A continuació podreu veure els rangs de participació del fòrum que s'han creat. L'ordre es descendent.
Els rangs mesuren el grau de participació una membre, quant mes participi, adquirirà un major rang i serà automàticament, així doncs els rangs van canviant en ordre ascendent. Els rang de moderació i administració son assignats en reunió de grup (trobada), sent així el rang Mare marona el mes alt en funcionalitat automàtica.
* Mamistradora (Administradora)
Aquet rang pertany a la membre aguaclara_74
* Mamimodera (Moderadora)
Aquet rang pertany a les membres ...
* Super mami (Moderadora segón grau)
* Super marona, (Qui ha publicat mes de 1000 missatges)
* Mare marona, (Qui ha publicat mes de 800 missatges)
* Marona (Qui ha publicat mes de 500 missatges)
* Mareta (Qui ha publicat mes de 300 missatges)
* Mami (Nova membre o ha publicat menys de 300 missatges)
Administradora
A continuació podreu veure els rangs de participació del fòrum que s'han creat. L'ordre es descendent.
Els rangs mesuren el grau de participació una membre, quant mes participi, adquirirà un major rang i serà automàticament, així doncs els rangs van canviant en ordre ascendent. Els rang de moderació i administració son assignats en reunió de grup (trobada), sent així el rang Mare marona el mes alt en funcionalitat automàtica.
* Mamistradora (Administradora)
Aquet rang pertany a la membre aguaclara_74
* Mamimodera (Moderadora)
Aquet rang pertany a les membres ...
* Super mami (Moderadora segón grau)
* Super marona, (Qui ha publicat mes de 1000 missatges)
* Mare marona, (Qui ha publicat mes de 800 missatges)
* Marona (Qui ha publicat mes de 500 missatges)
* Mareta (Qui ha publicat mes de 300 missatges)
* Mami (Nova membre o ha publicat menys de 300 missatges)
Administradora
Editat per darrera vegada per aguaclara_74 el Ds 23 Abr 2011 - 5:30, editat 4 cops en total
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Re: Rangs de participació
Contesto a:
1. Per saber el nivell d'us.
2. No ens aporten res a nivell particular.
3. No es indispensable.
Anna&Abril escrigué:Bé, veig que no m'explico quan ho poso en format prosa... així que passo directament a preguntar:
1. De què serveix tenir rangs al nostre foro? (No en general als foros del món).
2. Què ens aporten els rangs?
3. És indispensable etiquetar-nos?
Gràcies d'avançada per contestar aquestes preguntes.
1. Per saber el nivell d'us.
2. No ens aporten res a nivell particular.
3. No es indispensable.
aiguaclaraMamistradora
-
anna,
Aqui reportarndose la segona admin. Les preguntes tecniques crec que ja te les ha contestat la lidia, no son necessaris i tal com gestionem el foro no son de super utilitat.
Estic d'acord amb vosaltres sobre el tema "mamis, etc" però crec que els colors son alguna cosa neutral i et tiro dues coses que a nosaltres ens van be:
1. quan veiem gent que puja molt ràpid de nivell o que estan més implicades, crec que seria bo compartir part de la tasca d'administració. els rangs son una manera senzilla de tenir-ho controlat
2- Cada 6 mesos /1 any fem "neteja" d'usuaries que no han escrit mai i que no han entrat mai (previo aviso a las mismas), també es una manera de veure facilment a les inactives (evident que hi ha altres maneres)
Que si voleu treu-re'ls, esto es un foro democràtic... Lidia, li posem una votació popular?
Aqui reportarndose la segona admin. Les preguntes tecniques crec que ja te les ha contestat la lidia, no son necessaris i tal com gestionem el foro no son de super utilitat.
Estic d'acord amb vosaltres sobre el tema "mamis, etc" però crec que els colors son alguna cosa neutral i et tiro dues coses que a nosaltres ens van be:
1. quan veiem gent que puja molt ràpid de nivell o que estan més implicades, crec que seria bo compartir part de la tasca d'administració. els rangs son una manera senzilla de tenir-ho controlat
2- Cada 6 mesos /1 any fem "neteja" d'usuaries que no han escrit mai i que no han entrat mai (previo aviso a las mismas), també es una manera de veure facilment a les inactives (evident que hi ha altres maneres)
Que si voleu treu-re'ls, esto es un foro democràtic... Lidia, li posem una votació popular?
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Ostres , abans de res una consulta: si mentres estas escrivint un missatge alguna altra envia el seu sempre és perd pel camí i fot molta ràbia, ara mateix m'ha passat amb l'ALba. Tenia el missatge escrit , l'envio i zas desapareix... Crec que a més d'una ens ha passat alguna vegada,´es pot mirar de solventar?
Per altra banda i centrant-me en el tema del fil, ja tenim les respostes de l'administradores i crec que és el moment de decidir que fem. Ës pot ser votació, d'una forma àgil ?
I com a curiositat m'he adonat de dos cosetes, la primera que sota el rang de cada noia surt el signe del zodiac i un animaló (culturilla xina??jeje) i la segona que a les maministradora i la mamimodera no els hi surten els xumets... ains...
Petons
Anna & Gemma
Per altra banda i centrant-me en el tema del fil, ja tenim les respostes de l'administradores i crec que és el moment de decidir que fem. Ës pot ser votació, d'una forma àgil ?
I com a curiositat m'he adonat de dos cosetes, la primera que sota el rang de cada noia surt el signe del zodiac i un animaló (culturilla xina??jeje) i la segona que a les maministradora i la mamimodera no els hi surten els xumets... ains...
Petons
Anna & Gemma
Yuclare-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 377
He activat enquesta.
aiguaclaraMamistradora
-
Bones...
Disculpeu..que sóc molt nova per aquí..
Jo anava a parlar de colors també... és fàcil, simple i no té connotàcions.
petons
Carme
Disculpeu..que sóc molt nova per aquí..
Jo anava a parlar de colors també... és fàcil, simple i no té connotàcions.
petons
Carme
Sara-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 204
Hola,
A mi m'és indiferent si hi ha rangs o no, però el nom de cada rang és difícil d'escollir ja que a cada una ens agradarà un o un altre nom. HI ha qui vol que els seus fills li diguin mami, i hi ha qui vol que li diguin mare, o pel nom de pila (com van decidir els meus pares amb mi!), hi ha gustos per tot.
Així que són millors els colors, són més neutres.
Marta
A mi m'és indiferent si hi ha rangs o no, però el nom de cada rang és difícil d'escollir ja que a cada una ens agradarà un o un altre nom. HI ha qui vol que els seus fills li diguin mami, i hi ha qui vol que li diguin mare, o pel nom de pila (com van decidir els meus pares amb mi!), hi ha gustos per tot.
Així que són millors els colors, són més neutres.
Marta
Marta18-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 16
Com podreu veure, les mami, mareta, marona i companyia ja no he son, en el seu lloc hi havia vocals.
Ara ja no hi ha rangs al fòrum.
Ara ja no hi ha rangs al fòrum.
aiguaclaraMamistradora
-
Mmmmmh... si havia vist les vocals però avui no les veig, no hi són, jejeje! Qui se les ha menjat?? nyam!
suskenya-
Nombre de missatges : 355
Les votacions se les han menjat. He donat per definitiu el tema.
He obert tema amb una altre enquesta, però per error l'he esborrat. En tot cas, com hi havia que no estava d'acord, volia esborrar l'enquesta i donar el tema per tancat eliminant els rangs.
He obert tema amb una altre enquesta, però per error l'he esborrat. En tot cas, com hi havia que no estava d'acord, volia esborrar l'enquesta i donar el tema per tancat eliminant els rangs.
aiguaclaraMamistradora
-
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum