Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Com heu/vau trobar aquest fòrum?
+11
matrioshka
Bea
Sigrid
Susanna81
Anna&Abril
Gemma
Montse-72
Anna72
Crislady
kukies
aiguaclara
15 participantes
Pàgina 1 de 1
Doncs això, podeu anar dient /explicant com heu/vau donar amb aquet fòrum, per Sant Google?, per cercar i cercar informacío de reproducció assistida? per qué algú us n'ha parlat... per el que sigui.
He activat enquesta 14-3-2011. Es pot escollir més d'una opció.
He activat enquesta 14-3-2011. Es pot escollir més d'una opció.
Editat per darrera vegada per aguaclara_74 el Dl 14 Mar 2011 - 10:00, editat 3 cops en total (Razón : Enquesta)
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Re: Com heu/vau trobar aquest fòrum?
A veure... fent una mica de memòria crec que vaig trobar aquest fòrum a través d'un altre fòrum el de SocPetit. Després vaig anar a parar a un grup de google i, d'allà a aquest fantàstic fòrum. La veritat es que ajuda molt saber que hi ha altres dones que han passat o estan passant pel mateix procés que tu vols començar. És un suport moral i anímic molt important, sobretot quan tens dubtes o estas de baixon.
Gràcies per tot noies!!!
Susana, 33, Vic, tornant a començar
Gràcies per tot noies!!!
Susana, 33, Vic, tornant a començar
kukies-
Nombre de missatges : 152
Ubicació : Vic
A mi m'ho van recomanar dues noies membres d'aqui (la Chus i la Nuria)... ving de Masola.org
Editat per darrera vegada per Crislady el Dt 15 Mar 2011 - 14:42, editat 3 cops en total
Doncs jo us vaig trobar a masola.org.
M'ha agradat l'esperit del forum, divers, positiu, recolçador,....
Anna
M'ha agradat l'esperit del forum, divers, positiu, recolçador,....
Anna
Anna72-
Nombre de missatges : 115
Ubicació : Barcelona
Jo també us vaig conèixer a través de masola.org, en un missatge. I estic contenta, perque és una web genial, molt completa.
Montse :*)
Montse :*)
Montse-72-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 87
Pujo el tema, que sou moltes les noves que esteu entrant al fòrum i estaria bé saber com ens vareu trobar.
Xafarderia al poder... però amb fins estadístics .
Xafarderia al poder... però amb fins estadístics .
aiguaclaraMamistradora
-
Molt be Lidia...ahí...controlando.....!!! jejejeje
Wuapaaaaa!!
Gemma
Gemma-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 375
Jo.... a veure... com vaig arribar a aquest fòrum??? jejeje
És broma... vaig arribar perquè una noia molt maca es va fotre la currada de preparar aquesta web
A més, veníem d'una altra web a la que no ens deixaven parlar en català... manda güebs!!
Pos eso! Que aquí estem tot i que desapareguem de tant en tant per raons tècniques!!
petonets!
És broma... vaig arribar perquè una noia molt maca es va fotre la currada de preparar aquesta web
A més, veníem d'una altra web a la que no ens deixaven parlar en català... manda güebs!!
Pos eso! Que aquí estem tot i que desapareguem de tant en tant per raons tècniques!!
petonets!
Anna&Abril-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 271
He activat enquesta. Es pot escollir més d'una opció.
aiguaclaraMamistradora
-
He buscat al Google "ser mare soltera" i la primera pàgina era el fòrum "SócPetit", on l'aguaclara posava l'adreça d'aquest fòrum i... directa cap aquí! I m'agrada molt, la veritat!
Susanna
Susanna
Susanna81-
Nombre de missatges : 45
Ubicació : L'Escala
Hola noies!
Doncs jo he preguntat a una companya de feina, perquè m'aconsegueix sobre aquest tema i he arribat fins aqui amb la decisiò de ser aviat mare.
Sigrid-
Nombre de missatges : 7
A mi me lo recomendó Crislady, compañera de esta aventura desde hace mucho tiempo jajajaja
Bea-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
Doncs jo us vaig trobar a través de masola, en algun lloc es parlava d'aquest fòrum. Fa moooolt temps que us vaig seguint i finalment m'he decidit a registrar-m'hi!
matrioshka-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 36
Hola a tots!
Antes de nada pedir disculpas porque esta tableta ha decidido boicotearme la selección del idioma, así que otro día, delante del pc ya me lanzaré a escribir en catalán.
He encontrado este foro a través del blog de Crislady (desde aquí aprovecho para darle las gracias y la enhorabuena).
Hace unos cuantos años (10 aprox.) que me planteo lo de ser madre soltera y ahora me vuelve a picar el gusanillo. (Las presentaciones las dejo para la sección oportuna) así que llevo días buscando por internet y cotilleando. Así es como encontré "el chupete real" y, tras leérmelo de cabo a rabo, salté a este foro. Tras varios días cotilleando en el anonimato he creído que era justo registrarme y dar la cara.
Sin embargo, antes de nada quiero darnos las gracias por toda la información y el cariño que transmitís.
Antes de nada pedir disculpas porque esta tableta ha decidido boicotearme la selección del idioma, así que otro día, delante del pc ya me lanzaré a escribir en catalán.
He encontrado este foro a través del blog de Crislady (desde aquí aprovecho para darle las gracias y la enhorabuena).
Hace unos cuantos años (10 aprox.) que me planteo lo de ser madre soltera y ahora me vuelve a picar el gusanillo. (Las presentaciones las dejo para la sección oportuna) así que llevo días buscando por internet y cotilleando. Así es como encontré "el chupete real" y, tras leérmelo de cabo a rabo, salté a este foro. Tras varios días cotilleando en el anonimato he creído que era justo registrarme y dar la cara.
Sin embargo, antes de nada quiero darnos las gracias por toda la información y el cariño que transmitís.
Mia81-
Nombre de missatges : 34
Hola! Per fi us he trobat!
Hola! jo com vosaltres he decidit posar fil a l'agulla i ser mare soleta!
Em dic Eva i ara per fi ja he engegat el procés!!! Estic super contenta, però és clar amb força dubtes.
Estic esperant el resultat d'una analítica per decidir mètode i començar tractament!
Gràcies per estar per aquí! Espero que ens coneixem aviat.
Eva.
Em dic Eva i ara per fi ja he engegat el procés!!! Estic super contenta, però és clar amb força dubtes.
Estic esperant el resultat d'una analítica per decidir mètode i començar tractament!
Gràcies per estar per aquí! Espero que ens coneixem aviat.
Eva.
BlancaoMiquel2014-
Nombre de missatges : 6
Hola,
Dons jo us he trovat a traves de Google, aquest any si tot va be, intentare quedar-me embarac,ada via FIV. Jo visc a Qatar sense parella, i encara que tinc molts amics amb fills, son la families biparentals. Tot i que moltes de les preguntes que em faig ell m'ajuden i em mostren el seu suport, trovo a faltar les experiencies de les mares solteres.
M'ha agradat la presentacio de la web i m'he decidit a registrar-me
Aquesta setmana estic a Barcelona i tinc varies cites informatives en 3 cliniques..
Dons ara em toca llegir el vostres comentaris i fer les preguntes que comencin a venir.
Espero que sigui un plaer ...
Dons jo us he trovat a traves de Google, aquest any si tot va be, intentare quedar-me embarac,ada via FIV. Jo visc a Qatar sense parella, i encara que tinc molts amics amb fills, son la families biparentals. Tot i que moltes de les preguntes que em faig ell m'ajuden i em mostren el seu suport, trovo a faltar les experiencies de les mares solteres.
M'ha agradat la presentacio de la web i m'he decidit a registrar-me
Aquesta setmana estic a Barcelona i tinc varies cites informatives en 3 cliniques..
Dons ara em toca llegir el vostres comentaris i fer les preguntes que comencin a venir.
Espero que sigui un plaer ...
silviaoc-
Nombre de missatges : 1
Per casualitat
Viamuy-
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum: