Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 32 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 32 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
ICSI
+2
suskenya
Crislady
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: ICSI
Doncs, a veure si et serveix això, jajaja, es que potser no m'explico molt bé. En la fiv, et fan la punció per extreure els òvuls, els porten al laboratori i els posen en el platet, just després deixen anar els espermatozous i alé, fiesta, a ver quien se lia con quien. jajaja. I l'icsi, és per quan hi ha algun tipus d'infertilitat en els espermatozous. O sigui, que els deixen en el platet, hi ha festa però no es lien amb cap òvul, diguem que són tímids. Llavors apareix el senyor científic i agafa un espermatozou i l'introduix directament a un òvul, això és l'icsi. La fecundació no és produix de manera aleatòria sinó guiada, o sigui amb ajuda.
'eso' més o menys. Sento no sigui gaire científica l'explicació, jejeje!
Sus.
'eso' més o menys. Sento no sigui gaire científica l'explicació, jejeje!
Sus.
suskenya-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 355
jajaja que bona explicació....
moltes gràcies suskenya!!!
suposo que la ICSI deu ser per parelles, en principi el nostre donant deu tenir el esperma bó, es aixi???
petons...
moltes gràcies suskenya!!!
suposo que la ICSI deu ser per parelles, en principi el nostre donant deu tenir el esperma bó, es aixi???
petons...
En principi, però el ICSI també es fa si el òvul no vol participar a la fessta com diu la sus.
La sus ho a explicat mot bé!!! això es digne per uan explicació per infant
La sus ho a explicat mot bé!!! això es digne per uan explicació per infant
aiguaclaraMamistradora
-
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
jopetas!!!! espero que els meus ovuls tinguin molta festa!!! ja faré jo alguna coseta per que estiguin contents
Gracies per la info....
Gracies per la info....
Jajaja! Si, si, clar, com diu la Lidia quan els òvuls també són tímids també entra en acció el mediador-científic,jajaja!
LadyC, com dius, en els nostres casos els donants no tenen problemes. És per a casos de parella. Però en cas de que sigui l'òvul, t'informen i et diuen si ho vols fer. Ale, a espavilar als òvuls!! Jo als meus ja els porto a classes de ball sensuals i de seducció que vagin agafant ritme, jajaja.
Peto, Sus.
LadyC, com dius, en els nostres casos els donants no tenen problemes. És per a casos de parella. Però en cas de que sigui l'òvul, t'informen i et diuen si ho vols fer. Ale, a espavilar als òvuls!! Jo als meus ja els porto a classes de ball sensuals i de seducció que vagin agafant ritme, jajaja.
Peto, Sus.
suskenya-
Nombre de missatges : 355
Molt ben explicat!!!
I jo et recomano , si es el cas, una copeta de orujo pá los óvulos más cortadillos!!!!
(és broma...)
I jo et recomano , si es el cas, una copeta de orujo pá los óvulos más cortadillos!!!!
(és broma...)
Yuclare-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 377
Sus, una super bona explicació!! jo tampoc sabia que era i ho has aclarit de maravella!!
Petonets,
Anna, 35 Bcn, Eloi i Carla 3 mesos i mig
Petonets,
Anna, 35 Bcn, Eloi i Carla 3 mesos i mig
morgan-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 685
Ubicació : Barcelona
jo tampoc , sabia q era l'ICSI, amb la bona explicació d la Susanna, no crec q se m'oblidi, m'ha ha quedat bastant clar.
Al menys, no serà el nostre cas. Molt ingeniós, Sus.
Carmen
Al menys, no serà el nostre cas. Molt ingeniós, Sus.
Carmen
tiariis-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 43
Ubicació : Cornellà de Llobregat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum