Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles
Hola noies,
Fa molt temps que no entrava al fòrum, i veig que potser ja no està actiu...
Bé, si algú ho veu, i em vol explicar la seva experiència o opinió respecte al tema que us plantejo, ho agrairé molt.
El meu fill ja està a P4, i a l'escola que va estic lluitant perquè les famílies monoparentals tinguem els mateixos "drets" que la resta de famílies. M'explico, resulta que quan s'ha de votar algun tema a l'escola, les votacions acostumen a ser per persones inscrites al cens escolar, normalment pare i mare de l'infant, i jo demano que sigui una votació per família, o per infant si hi ha germans, perquè les opinions de les famílies amb un únic progenitor es veuen menys representades. Ja sé que en casos de famílies amb dos progenitors les opinions poden ser diverses i votar cadascú una cosa, però tenen dos vots i nosaltres només un.
Em demanen que presenti experiències d'altres escoles per agilitzar l'acord que ha de prendre el Consell Escolar, i aquí la meva demanda d'ajuda, que qui millor que vosaltres pot haver-ho viscut en pròpia pell. Alguna us hi heu trobat? És una lluita inútil?
Moltes gràcies!
Una abraçada,
Nara
Bé, si algú ho veu, i em vol explicar la seva experiència o opinió respecte al tema que us plantejo, ho agrairé molt.
El meu fill ja està a P4, i a l'escola que va estic lluitant perquè les famílies monoparentals tinguem els mateixos "drets" que la resta de famílies. M'explico, resulta que quan s'ha de votar algun tema a l'escola, les votacions acostumen a ser per persones inscrites al cens escolar, normalment pare i mare de l'infant, i jo demano que sigui una votació per família, o per infant si hi ha germans, perquè les opinions de les famílies amb un únic progenitor es veuen menys representades. Ja sé que en casos de famílies amb dos progenitors les opinions poden ser diverses i votar cadascú una cosa, però tenen dos vots i nosaltres només un.
Em demanen que presenti experiències d'altres escoles per agilitzar l'acord que ha de prendre el Consell Escolar, i aquí la meva demanda d'ajuda, que qui millor que vosaltres pot haver-ho viscut en pròpia pell. Alguna us hi heu trobat? És una lluita inútil?
Moltes gràcies!
Una abraçada,
Nara
nara-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 205
Re: Equitat de les famílies monoparentals a les escoles
Jo encara no m hi he trobat, que el meu fill va a la guarde, però em sembla molt logica la teva queixa...
Sent from Topic'it App
Sent from Topic'it App
Gemmam-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 1
VOTACIONS AMPA
Hola NARA,He consultat la web de la FAPAC ( escrigué:FaPaC som la federació d'AMPA de Catalunya) i tenen el mateix criteri que la teva escola, aixo no ajuda gaire ... :-((http://www.fapac.cat/faq-page#t169n4979Personalment, al cole de la meva filla es fa UN VOT PER FAMILIA...pero veig que cada AMPA te els seus reglaments.Hauries de buscar normatives d'escoles publiques que optin per la opcio VOT PER FAMILIA, INDEPENDENT DEL NOMBRE DE FILLSEt paso un enllaç de la Comunitat Valenciana que te reconegues les FM desde 2013, on diu:
"cada padre, madre o tutor legal del alumno debe emitir un solo voto, excepto en las familias monoparentales, que deben emitir dos votos"http://www.fampa-valencia.org/es/informem-families-sobre-proces-votacio-jornada-escolar/Et passo altres exemples del'altra opcio de UN VOT PER FAMILIA:http://www.ampafernandezmoratin.com/2016/09/convocatoria-de-asamblea-general-ordinaria-y-proceso-de-elecciones/
"Podrán votar y ser electas todas las personas que sean socias del AMPA y estén al corriente del pago de la cuota (los socios son las familias, por lo que sólo podrá votar un miembro, padre o madre, por familia).naraHola noies,
El meu fill ja està a P4, i a l'escola que va estic lluitant perquè les famílies monoparentals tinguem els mateixos "drets" que la resta de famílies. M'explico, resulta que quan s'ha de votar algun tema a l'escola, les votacions acostumen a ser per persones inscrites al cens escolar, normalment pare i mare de l'infant, i jo demano qsigui una votació per família, o per infant si hi ha germans, perquè les opinions de les famílies amb un únic progenitor es veuen menys representades. Ja sé que en casos de famílies amb dos progenitors les opinions poden ser diverses i votar cadascú una cosa, però tenen dos vots i nosaltres només un.
Moltes gràcies!
Una abraçada,
Nara
SAIBEL-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 10
SAIBEL-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 10
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum