Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 
ada_bcn
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 
Crislady
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 
Júlia
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 
morgan
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 
Dana
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 
Ester
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 
Sara
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 
Bego
Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_lcap1Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Bar210Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Equitat de les famílies monoparentals a les escoles

3 participantes

Ir abajo

Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Empty Equitat de les famílies monoparentals a les escoles

Missatge por nara Dt 3 Abr 2018 - 14:41

Hola noies,

Fa molt temps que no entrava al fòrum, i veig que potser ja no està actiu...

Bé, si algú ho veu, i em vol explicar la seva experiència o opinió respecte al tema que us plantejo, ho agrairé molt.

El meu fill ja està a P4, i a l'escola que va estic lluitant perquè les famílies monoparentals tinguem els mateixos "drets" que la resta de famílies. M'explico, resulta que quan s'ha de votar algun tema a l'escola, les votacions acostumen a ser per persones inscrites al cens escolar, normalment pare i mare de l'infant, i jo demano que sigui una votació per família, o per infant si hi ha germans, perquè les opinions de les famílies amb un únic progenitor es veuen menys representades. Ja sé que en casos de famílies amb dos progenitors les opinions poden ser diverses i votar cadascú una cosa, però tenen dos vots i nosaltres només un.

Em demanen que presenti experiències d'altres escoles per agilitzar l'acord que ha de prendre el Consell Escolar, i aquí la meva demanda d'ajuda, que qui millor que vosaltres pot haver-ho viscut en pròpia pell. Alguna us hi heu trobat? És una lluita inútil?

Moltes gràcies!

Una abraçada,

Nara
nara
nara

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 7

Virgo Rata
Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 11/12/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Empty Re: Equitat de les famílies monoparentals a les escoles

Missatge por Gemmam Dt 1 Maig 2018 - 12:41

Jo encara no m hi he trobat, que el meu fill va a la guarde, però em sembla molt logica la teva queixa...

Sent from Topic'it App
Gemmam
Gemmam

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 22/10/2016

Tornar a dalt Ir abajo

Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Empty VOTACIONS AMPA

Missatge por SAIBEL Dj 3 Maig 2018 - 12:33

Hola NARA,He consultat la web de la FAPAC ( escrigué:FaPaC som la federació d'AMPA de Catalunya) i tenen el mateix criteri que la teva escola, aixo no ajuda gaire ...  :-((http://www.fapac.cat/faq-page#t169n4979Personalment, al cole de la meva filla es fa UN VOT PER FAMILIA...pero veig que cada AMPA te els seus reglaments.Hauries de buscar normatives d'escoles publiques que optin per la opcio VOT PER FAMILIA, INDEPENDENT DEL NOMBRE DE FILLSEt paso un enllaç de la Comunitat Valenciana que te reconegues les FM desde 2013, on diu:
"cada padre, madre o tutor legal del alumno debe emitir un solo voto, excepto en las familias monoparentales, que deben emitir dos votos"http://www.fampa-valencia.org/es/informem-families-sobre-proces-votacio-jornada-escolar/Et passo altres exemples del'altra opcio de  UN VOT PER FAMILIA:http://www.ampafernandezmoratin.com/2016/09/convocatoria-de-asamblea-general-ordinaria-y-proceso-de-elecciones/
"Podrán votar y ser electas todas las personas que sean socias del AMPA y estén al corriente del pago de la cuota  (los socios son las familias, por lo que sólo podrá votar un miembro, padre o madre, por familia).naraHola noies,

Fa molt temps que no entrava al fòrum, i veig que potser ja no està actiu...

Bé, si algú ho veu, i em vol explicar la seva experiència o opinió respecte al tema que us plantejo, ho agrairé molt.

El meu fill ja està a P4, i a l'escola que va estic lluitant perquè les famílies monoparentals tinguem els mateixos "drets" que la resta de famílies. M'explico, resulta que quan s'ha de votar algun tema a l'escola, les votacions acostumen a ser per persones inscrites al cens escolar, normalment pare i mare de l'infant, i jo demano qsigui una votació per família, o per infant si hi ha germans, perquè les opinions de les famílies amb un únic progenitor es veuen menys representades. Ja sé que en casos de famílies amb dos progenitors les opinions poden ser diverses i votar cadascú una cosa, però tenen dos vots i nosaltres només un.

Em demanen que presenti experiències d'altres escoles per agilitzar l'acord que ha de prendre el Consell Escolar, i aquí la meva demanda d'ajuda, que qui millor que vosaltres pot haver-ho viscut en pròpia pell. Alguna us hi heu trobat? És una lluita inútil?

Moltes gràcies!

Una abraçada,

Nara
SAIBEL
SAIBEL

DKV Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 21/02/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Empty Re: Equitat de les famílies monoparentals a les escoles

Missatge por SAIBEL Dj 3 Maig 2018 - 12:43

Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Captur10
SAIBEL
SAIBEL

DKV Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 21/02/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Equitat de les famílies monoparentals a les escoles Empty Re: Equitat de les famílies monoparentals a les escoles

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum