Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 27 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 27 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
L'Aniol ja té 4 mesos!!
+3
Marpels
Dana
Judith75
7 participantes
Pàgina 1 de 1
L'Aniol ja té 4 mesos!!
Hola noies fa MOLT que no escric!! I l'Aniol ja ha fet 4 mesos!
El final del embaràs va anar molt bé i va néixer juste el dia que sortia de comptes amb un part vaginal ràpid però amb dilatació lenteta... Perfecte no podia ser jejeje
I ara doncs ja sabeu vida intensa però meravellosa, la lactància durilla al inici però ara gaudint-la molt!!
I gaudint cada dia de les seves novetats! Tot és nou i sorprenent per ell i fa que jo mateixa em meravelli de coses cotidianes... i de llums i colors que abans segurament ni prestava atenció☺️
M'he demanat un mes d'excedència així que no torno a treballar fins que fagi els 6M i si em caiguessin uns calerons del cel més temps em demanaria!!! Aixxx que ràpid passa!!
Bé res més que sóc MOLT FELIÇ!!!!i us vull agrair a totes les que vem compartir "penúries" i que em veu acompanyar i aconsellar quan intentava ser mare!!
Una abraçada i fins aviat!
Judith
El final del embaràs va anar molt bé i va néixer juste el dia que sortia de comptes amb un part vaginal ràpid però amb dilatació lenteta... Perfecte no podia ser jejeje
I ara doncs ja sabeu vida intensa però meravellosa, la lactància durilla al inici però ara gaudint-la molt!!
I gaudint cada dia de les seves novetats! Tot és nou i sorprenent per ell i fa que jo mateixa em meravelli de coses cotidianes... i de llums i colors que abans segurament ni prestava atenció☺️
M'he demanat un mes d'excedència així que no torno a treballar fins que fagi els 6M i si em caiguessin uns calerons del cel més temps em demanaria!!! Aixxx que ràpid passa!!
Bé res més que sóc MOLT FELIÇ!!!!i us vull agrair a totes les que vem compartir "penúries" i que em veu acompanyar i aconsellar quan intentava ser mare!!
Una abraçada i fins aviat!
Judith
Judith75-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 105
Ubicació : Terrassa
Re: L'Aniol ja té 4 mesos!!
Judith! Qué bien leerte!!! qué felicidad!! Me alegro que todo haya ido bien y que estés disfrutando de esta etapa!
Un fuerte abrazo a los dos!!
Dana (5) y Danita (7 ya)
Un fuerte abrazo a los dos!!
Dana (5) y Danita (7 ya)
Dana-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 746
Ubicació : BCN
Gracias Dana!!
Buenas vacaciones!
Judith
Buenas vacaciones!
Judith
Judith75-
Nombre de missatges : 105
Ubicació : Terrassa
Muchísimas felicidades!!! Disfruta mucho, mucho, mucho de tu peque que el tiempo pasa volando. Yo pensaba que no era para tanto y Pablo ya tiene 20 meses!!!! Y no sabes que rápido me ha pasado. Así que lo dicho, disfrútalo y achuchalo mucho. Un abrazo.
Marpels-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 46
Ubicació : Baix Llobregat
Moltes felicitats Judith, a disfrutar molt amb l'Aniol
maricler-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 48
Hola Judith!
Fantastic llegir-te tan feliç. Els primers mesos son intensos a tope. Disfruta'ls que com tu dius passen volant. Un dia mires i el teu enano té 6 anys i ni te n'has adonat! jaja!
Benvinguda de nou!
super abaraçada
alba 40 i pau 6a
Fantastic llegir-te tan feliç. Els primers mesos son intensos a tope. Disfruta'ls que com tu dius passen volant. Un dia mires i el teu enano té 6 anys i ni te n'has adonat! jaja!
Benvinguda de nou!
super abaraçada
alba 40 i pau 6a
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Ei Judith què bé!!!
Ara ho saps b lo intens q es viu tot, porto prous messos bastant "desconectada", tots els meus sentits són del meu bombonet!!!
Me'n alegro d'haver llegit això avui q he entrat un momentet!!! Gaudeix-ho molt, és el més meravellós del món sens dubte!!!
Luna&ninu, 13 messos d'amor i felicitat en estat pur..*
Ara ho saps b lo intens q es viu tot, porto prous messos bastant "desconectada", tots els meus sentits són del meu bombonet!!!
Me'n alegro d'haver llegit això avui q he entrat un momentet!!! Gaudeix-ho molt, és el més meravellós del món sens dubte!!!
Luna&ninu, 13 messos d'amor i felicitat en estat pur..*
Luna-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 202
Enhorabona Judith!
Quin nom més maco que has escollit. Com comenten les companyes, a gaudir a tope de cada moment , que ja ho fas i de manera molt intensa i especial.
Cada cop anirà a més, ja veuràs. Sobretot quan comencen a treure el seu caràcter tan petitons i a caminar!
Una abraçada a tots dos.
Quin nom més maco que has escollit. Com comenten les companyes, a gaudir a tope de cada moment , que ja ho fas i de manera molt intensa i especial.
Cada cop anirà a més, ja veuràs. Sobretot quan comencen a treure el seu caràcter tan petitons i a caminar!
Una abraçada a tots dos.
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum