Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 59 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 59 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
NO SÉ QUÈ FER!!!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
NO SÉ QUÈ FER!!!!
Bona tarda companyes,
Em dic Marta, tinc 37 anys i sóc mestra. Adoro els nens/es i tinc moltes ganes de ser mare, però a la vegada moltes pors.
Fa mesos que dono voltes en ser mare soltera però tinc moltes pors. Segurament com totes al principi. (Pel què he anat llegint).
Tinc por de no trobar mai més una parella. Sóc Altament Sensible i no sé si podré jo sola. A casa meva em donen el 100% del seu suport. Sóc un mar de dubtes...
M'ha passat una cosa molt curiosa. Em va costar molt decidir-me i quan ho vaig fer, el meu cos va començar a reaccionar amb molts nervis, desànims i fins i tot ansietat. Ara mateix no sé què fer?
En Carles Parellada, mestra de pedagogia sistèmica,(no sé si el coneixeu o coneixeu la sistèmica?) m'ha recomenat fer una teràpia, per tal de fer un moviment en la meva vida i trobar parella.
Ja no sé a qui escoltar-me. Està clar que sóc jo que he de prendre la decisió però no sé per on començar.
Tinc totes les proves fetes i totes són correctes. Només he de trucar el meu primer dia de la regla i començar el procés.
Em podeu ajudar siusplau?
Gràcies pel fòrum...m'ha costat trobar-us però ja està.
Felicitats a totes les que sou mares!!!
Moltes gràcies,
Marta.
mcornepa-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 4
Re: NO SÉ QUÈ FER!!!!
Hola Marta
benvinguda! Les pors i els dubtes son el més normal del món. Crec que la por de "no sé si podré sola" es inherent a la decisió. Cada etapa té pors noves. El que sí et recomanaria es que entressis al procés amb forces.
Sabem quan comencem però no quan acabarem. has d'estar forta i centrada, perquè pot ser un procés complicat. Has d'acceptar que mai més tindràs control de la teva vida i hauràs d'improvitzar a mida que t'arribin les coses.
Si aquestes situacions et generen ansietat o malestar, pots mirar de treballar-ho abans. Si encara vols formar una familia "tradicional" no comencis el procés amb "recança" del que podria haver estat.
Es important que escullis aquesta opció amb convicció i orgull. Els teus futurs fills ho viuran amb molta més naturalitat que si tu entres amb recança o culpa al procés.
una abraçada!
alba i pau (a 2 dies dels 6 anys!)
benvinguda! Les pors i els dubtes son el més normal del món. Crec que la por de "no sé si podré sola" es inherent a la decisió. Cada etapa té pors noves. El que sí et recomanaria es que entressis al procés amb forces.
Sabem quan comencem però no quan acabarem. has d'estar forta i centrada, perquè pot ser un procés complicat. Has d'acceptar que mai més tindràs control de la teva vida i hauràs d'improvitzar a mida que t'arribin les coses.
Si aquestes situacions et generen ansietat o malestar, pots mirar de treballar-ho abans. Si encara vols formar una familia "tradicional" no comencis el procés amb "recança" del que podria haver estat.
Es important que escullis aquesta opció amb convicció i orgull. Els teus futurs fills ho viuran amb molta més naturalitat que si tu entres amb recança o culpa al procés.
una abraçada!
alba i pau (a 2 dies dels 6 anys!)
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Hola Marta,
Bienvenida :-)
Como te ha dicho Alba - es completamente normal todas las dudas, miedos y preocupaciones, tanto relacionados con el tener y cuidar de un peque como de tus posibilidades de tener novio luego :-).
Le has dicho al psicologo que planeas ser mama soltera?
Lee también el post de otra Alba - que postergó su decisión al empezar a salir con algiuen.... pero él luego necesita su tiempo para plantear tener una familia juntos..... tiempo que realmente con 37 ya no tienes. Perdona la franqueza!
Mi peque ahora tiene 7 y la verdad es que he tardado en volver a tener pareja - pero es posible :-) . Los hombres van y vienen pero tu hijo/a será siempre tu hijo. No estás cerrando la puerta de por vida a tener pareja - pero cuando lo tengas, ya tendrás (esto esperemos!) tu hijo y será parte del "pack".
Habrá momentos difíciles (ahora quizas sobra saber que tardé más de un año en dormir más de 3 horas seguidas? ;-) ) pero también momentos (los más) maravillosos.
Suerte!
Dana (50) y Danita (7)
Bienvenida :-)
Como te ha dicho Alba - es completamente normal todas las dudas, miedos y preocupaciones, tanto relacionados con el tener y cuidar de un peque como de tus posibilidades de tener novio luego :-).
Le has dicho al psicologo que planeas ser mama soltera?
Lee también el post de otra Alba - que postergó su decisión al empezar a salir con algiuen.... pero él luego necesita su tiempo para plantear tener una familia juntos..... tiempo que realmente con 37 ya no tienes. Perdona la franqueza!
Mi peque ahora tiene 7 y la verdad es que he tardado en volver a tener pareja - pero es posible :-) . Los hombres van y vienen pero tu hijo/a será siempre tu hijo. No estás cerrando la puerta de por vida a tener pareja - pero cuando lo tengas, ya tendrás (esto esperemos!) tu hijo y será parte del "pack".
Habrá momentos difíciles (ahora quizas sobra saber que tardé más de un año en dormir más de 3 horas seguidas? ;-) ) pero también momentos (los más) maravillosos.
Suerte!
Dana (50) y Danita (7)
Dana-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 746
Ubicació : BCN
Moltíssimes gràcies Alba per els teus consells.
Em són de gran ajuda
Una abraçada molt forta a tu i en Pau.
Em són de gran ajuda
Una abraçada molt forta a tu i en Pau.
mcornepa-
Muchas gracias Dana. Tienes toda la razón. Los hombres van y vienen. Y para tener un hijo con una pareja tengo que esperar un tiempo y ver qué pasa. Cómo bien dices, tiempo no tengo mucho.
Gracias. Tus consejos me son de gran ayuda.
Un fuerte beso.
Gracias. Tus consejos me son de gran ayuda.
Un fuerte beso.
mcornepa-
Marta, t'he deixat un sms privat
alba83-
Nombre de missatges : 20
Bon dia Alba,
No veig cap missatge privat. Potser no el sé trobar.
Gràcies.
No veig cap missatge privat. Potser no el sé trobar.
Gràcies.
mcornepa-
Hola Marta,
Ara crec que ho he fet bé.
Ara crec que ho he fet bé.
alba83-
Marta, se'm queda el sms a la bústia de sortida i no aconsegueixo enviarte'l. no sé pk...
alba83-
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum