Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
De los nervios
3 participantes
Pàgina 1 de 1
De los nervios
El jueves 18 tengo la primera visita, en la que llevo las pruebas y me hacen la eco y esas cosas, estoy histérica, y es decir poco, me muero por empezar, recomendaran relax y esa cosas pero no se dónde las venden.
Lo malo es que aunque soy consciente de que es poco probable quedarse a la primera, no estoy nada, pero nada nada nada nada preparada para que no salga bien.
Lo malo es que aunque soy consciente de que es poco probable quedarse a la primera, no estoy nada, pero nada nada nada nada preparada para que no salga bien.
¿ Alguna ha hecho uso del servicio de psicología que ofrecen algunas clínicas?¿ Ayuda en algo?
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Re: De los nervios
hola guapa, yo me quede a la primera y sin estimulacion y yo estaba convencida que tendria que hacer varios intentos,asi que no se sabe,intenta estar tranquila aunque es dificil es todo muy emocionante. espero que tengas suerte
Monica-Joan-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 96
Ubicació : barcelona
Muchas gracias .
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Hola.
Pel primer em vaig quedar a la segona sense estimulació. Pel segon vaig fer 4 inses sense estimulació amb dos bioquímics i 1 FIV exitosa. Va com va.
Només et puc aconsellar que visquis al dia. Què toca fer a cada moment i intenta distreure't. És tan important per nosaltres el que fem que costa treure el cap del procés però va bé fer-ho.
Molts ànims i molta sort!
Pel primer em vaig quedar a la segona sense estimulació. Pel segon vaig fer 4 inses sense estimulació amb dos bioquímics i 1 FIV exitosa. Va com va.
Només et puc aconsellar que visquis al dia. Què toca fer a cada moment i intenta distreure't. És tan important per nosaltres el que fem que costa treure el cap del procés però va bé fer-ho.
Molts ànims i molta sort!
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum