Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 18 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 18 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
TENIR UN SEGON FILL SOLA
+2
alida1976
Gemm
6 participantes
Pàgina 1 de 1
TENIR UN SEGON FILL SOLA
Hola a totes!!!
Tinc un nen de 4 anys (amb pare del qual m'he separat) i sempre he volgut dos fills.
Fa temps que estic pensant en fer-me tractament per tenir-ne un segón, però també m'assalten molts dubtes de què pot suposar per un nen el fet que aquest tingui una mare i en canvi el seu germà tingui pare i mare.
No sé si és just.
Que creieu?
Moltes gràcies
Tinc un nen de 4 anys (amb pare del qual m'he separat) i sempre he volgut dos fills.
Fa temps que estic pensant en fer-me tractament per tenir-ne un segón, però també m'assalten molts dubtes de què pot suposar per un nen el fet que aquest tingui una mare i en canvi el seu germà tingui pare i mare.
No sé si és just.
Que creieu?
Moltes gràcies
Gemm-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 1
Re: TENIR UN SEGON FILL SOLA
Hola,
com diu una amiga meva, infermera pediàtrica i que n'ha vist de tots colors, el més important per un infant és que com a mínim hi hagi una persona que se l'estimi i el cuidi. Penso que segur que hi haurà dificultats, però no crec que no es pugui resoldre. Jo he crescut des de molt joveneta sense mare i ara la meva nena creixerà sense pare... No sóc infeliç. He trobat a faltar la meva mare perquè l'havia conegut, però he tingut un pare genial i no m'ha faltat mai res de res. Sincerament, crec que això no serà un problema! Potser sóc molt optimista, però de veritat que crec que no serà injust.
Una abraçada i molts ànims,
com diu una amiga meva, infermera pediàtrica i que n'ha vist de tots colors, el més important per un infant és que com a mínim hi hagi una persona que se l'estimi i el cuidi. Penso que segur que hi haurà dificultats, però no crec que no es pugui resoldre. Jo he crescut des de molt joveneta sense mare i ara la meva nena creixerà sense pare... No sóc infeliç. He trobat a faltar la meva mare perquè l'havia conegut, però he tingut un pare genial i no m'ha faltat mai res de res. Sincerament, crec que això no serà un problema! Potser sóc molt optimista, però de veritat que crec que no serà injust.
Una abraçada i molts ànims,
alida1976-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 33
jo penso que si que en algún moment et pot plantejar un problema el que es comparin les dues situacions, però això no vol dir que el nen/a sigui infeliç o que no no sé... però que segur que en algún moment t'ho retreu, i l'altre et retreurà d'altres coses... és també saber gestionar-ho.
Me parece que he visto también un hilo al revés.... tener un hijo sola por RA, y luego con pareja.... también coincido que familias hay de todos los tipos....
Saludos,
Julia
Saludos,
Julia
Dana-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 746
Ubicació : BCN
Fa uns quants mesos (o un any, je) una noia va publicar una situació com la teva, no recordo quines eren les seves pors, però no et l'única que s'ho planteja.
Jo no ho veig una bogeria ni cap problema per gestionar les possibles intrigues que els ocasioni entre germans i les seves diferencies. Ara bé, primer hem d'estar segures i voler assolir la feina d'aclarir i afrontar el tema que es tot un repte.
Força i ànims, jo penso i sento com tu, millor mes d'un fill/a, si es possible.
Jo no ho veig una bogeria ni cap problema per gestionar les possibles intrigues que els ocasioni entre germans i les seves diferencies. Ara bé, primer hem d'estar segures i voler assolir la feina d'aclarir i afrontar el tema que es tot un repte.
Força i ànims, jo penso i sento com tu, millor mes d'un fill/a, si es possible.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Hola.
Al final tot es resumeix en com ho veus tu. Si ho tractes de forma natural ells ho veuran aixi, tot i que es possible que en algun moment li generi dubtes.
Pero tenir familia que t estima es el principal.
Al final tot es resumeix en com ho veus tu. Si ho tractes de forma natural ells ho veuran aixi, tot i que es possible que en algun moment li generi dubtes.
Pero tenir familia que t estima es el principal.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona