Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Analítiques
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Analítiques
Avui vaig al meu metge a demanar les analítiques, i estic bastant sopresa perqué en m'he mirat el paper que em va donar la clínica i no m'han demanat proves hormonals.
A vosaltres us les han demanat?
Igualment jo les demanaré, i parlaré amb el metge sobre l'antimüllerana, m'agradaria tenir clar amb quienes cartes jugo abans de començar.
Segur que em diu que miro massa la tl , perquè no sabia res de l'antimüllerana fins que van parlar fa una semana a "New girl" . Suposo que ho sabeu, jo no sabia ni que existia aquesta hormona que serveix per tenir una idea de la reserva ovàrica.
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Analítiques
Hola Viamuy
A mi, abans d'iniciar el cicle d'Inseminació em van demanar una analítica hormonal i una ecografia que s'havia de fer entre el 3er i el 5è dia de regla, la eco la feien sobretot per mirar l'estat de l'endometri i per mirar la reserva ovàrica, van fer un recompte de fol.licles de cada ovari.
Que vagi molt bé!!
Judith
A mi, abans d'iniciar el cicle d'Inseminació em van demanar una analítica hormonal i una ecografia que s'havia de fer entre el 3er i el 5è dia de regla, la eco la feien sobretot per mirar l'estat de l'endometri i per mirar la reserva ovàrica, van fer un recompte de fol.licles de cada ovari.
Que vagi molt bé!!
Judith
Judith75-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 105
Ubicació : Terrassa
Re: Analítiques
Hola
el procediment que explcia la Judith es el més normal. com sempre cada cas es un mon i cada clínica té el seu propi protocol, pero analitica hormonal i eco es el mes frequent. Tambe en molts casos es demana la histero per veure que les dues trompes siguin permeables abans de fer les inses.
Anims!
alba
el procediment que explcia la Judith es el més normal. com sempre cada cas es un mon i cada clínica té el seu propi protocol, pero analitica hormonal i eco es el mes frequent. Tambe en molts casos es demana la histero per veure que les dues trompes siguin permeables abans de fer les inses.
Anims!
alba
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Ho tinc tot de l'any passat, l'histero també, però aquesta prova no me la van demanar. O.o
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Hola Viamuy, encara que tinguis analítica i eco de l'any passat, suposo que te les repetiran, en un any els nivells hormonals poden haver canviat i l'endometri també...
A mi la Histerosalpingografia tampoc me l'han fet...suposo q la fan si sospiten o els refereix la pacient, un problema de trompes o anteriors embarassos ectòpics...és una prova més invasiva i a sobre t'irradien, així que em sembla genial que no la fagin, si no és necessari
Molta sort!
Judith
A mi la Histerosalpingografia tampoc me l'han fet...suposo q la fan si sospiten o els refereix la pacient, un problema de trompes o anteriors embarassos ectòpics...és una prova més invasiva i a sobre t'irradien, així que em sembla genial que no la fagin, si no és necessari
Molta sort!
Judith
Judith75-
Nombre de missatges : 105
Ubicació : Terrassa
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum