Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 20 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 20 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
ACUPUNTURA
2 participantes
Pàgina 1 de 1
ACUPUNTURA
Hola:
L'altre dia vaig llegir un article que parlava sobre l'acupuntura per millorar els resultats en les tecniques de RA.http://www.acupuntura-barcelona.net/acupuntura-y-reproduccion-asistida-fiv-ia/
Alguna ho ha fet???
Jo he mirat alguns centres i els preus son uns 50 euros sessió... En sabeu d'algun centre més baratet???
Merci!!! Abraçades!
Anni
L'altre dia vaig llegir un article que parlava sobre l'acupuntura per millorar els resultats en les tecniques de RA.http://www.acupuntura-barcelona.net/acupuntura-y-reproduccion-asistida-fiv-ia/
Alguna ho ha fet???
Jo he mirat alguns centres i els preus son uns 50 euros sessió... En sabeu d'algun centre més baratet???
Merci!!! Abraçades!
Anni
annigr-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 70
Ubicació : Sant Adrià de Besòs
Re: ACUPUNTURA
Hola anni,
El Pau es fruit d'un tractament amb acupuntura. Crec que hi ha un fil a buscant la criatura amb les adreces i recomanacions. Els centres bons no son barats. Jo quasi et diria que desconfiis d'un centre que et faci el tractament barat. Si t'hi poses més val que sigui en bone smans i que et funcioni. Et costarà 10 o 15€ menys la sessio però jo no me la jugo.
Si necessites més info, te la passo!
alba 37 i pau 3a
El Pau es fruit d'un tractament amb acupuntura. Crec que hi ha un fil a buscant la criatura amb les adreces i recomanacions. Els centres bons no son barats. Jo quasi et diria que desconfiis d'un centre que et faci el tractament barat. Si t'hi poses més val que sigui en bone smans i que et funcioni. Et costarà 10 o 15€ menys la sessio però jo no me la jugo.
Si necessites més info, te la passo!
alba 37 i pau 3a
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum