Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
banc de codó umbilical
2 participantes
Pàgina 1 de 1
banc de codó umbilical
Hola a totes. Ja em falta poquet per tenir els meus nenes, unes tres o quatre setmanes i estic donant voltes a les opcions que hi ha pel cordó umbilical.¿ Alguna de vosaltres ha fet algo al respecte, tan sigui donació o el banc on els guardes?
bruma-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 15
Ubicació : Barcelona
Re: banc de codó umbilical
Hola,
Si portes bessonada jo no et recomano la donació del cordó. T'explico per què. Jo el volia donar de totes totes, però la meva nena va néixer amb 2,400 a les 37 setmanes, i la meva ginecòloga em va dir que la sang del cordó la necessitaria la nena perquè venia amb manca de pes, i per això no el vaig donar. Ja tenia els papers signats i tot!! És una opció molt personal, això sí. A mi no em va donar opció.
Si portes bessonada jo no et recomano la donació del cordó. T'explico per què. Jo el volia donar de totes totes, però la meva nena va néixer amb 2,400 a les 37 setmanes, i la meva ginecòloga em va dir que la sang del cordó la necessitaria la nena perquè venia amb manca de pes, i per això no el vaig donar. Ja tenia els papers signats i tot!! És una opció molt personal, això sí. A mi no em va donar opció.
Lluna-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 150
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum