Social
Iniciar Sessió
Qui està Connectat
En total hi ha 28 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 28 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
fecunmed q opineu
4 participantes
Pàgina 1 de 1
fecunmed q opineu
Hola noiesa!
Que sabeu d aquest centrek? m han parlat molt be d ell una noi q s ho va fer alla, i una ginecolga amiga del meu germa. Alguna experiencia
Jo ja he comencçat a fer les primeres proves i estic entre ilusionada i espantada, tinc hora a Cirh, pero segurament l anulare pq no tindre els analisis, ni citologia, ni eco i potser millor q vagi amb feina feta.
Pero ara em parlen d aquest centre, q a mes esta a Granollers i queda mes aprop de Girona.
En fi q en penseuk?
Que sabeu d aquest centrek? m han parlat molt be d ell una noi q s ho va fer alla, i una ginecolga amiga del meu germa. Alguna experiencia
Jo ja he comencçat a fer les primeres proves i estic entre ilusionada i espantada, tinc hora a Cirh, pero segurament l anulare pq no tindre els analisis, ni citologia, ni eco i potser millor q vagi amb feina feta.
Pero ara em parlen d aquest centre, q a mes esta a Granollers i queda mes aprop de Girona.
En fi q en penseuk?
onlysita-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 22
Re: fecunmed q opineu
Doncs no el conec, però crec que la proximitat és un factor important. En un cicle, he hagut de fer 5 ecos de control, més el dia de la inse... (sense comptar les primeres visites, analítiques...)
Bea-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
Hola,
Jo soc de Santpedor, pero como que a Manresa no ho fan a través del meu ginecòleg em van dir que tenien un conveni amb Fecunmed i amb l'Oriol que vaig anar allà dos dies: un primer per entrevista amb el Dr. Saura i llavors el dia de la inseminació i la veritat que tot molt bé. el tracte fantactic. Ara que estic amb el segon tractament, també ho he fet així i hi he hagut d'anar amb un control perque era dissabte i a manresa no ho fan i vaig haver d'nar a granollers i l'altre el dia de la inseminació... estic esperant si ha anat bé o no....
Jo n'estic molt contenta.
Jo soc de Santpedor, pero como que a Manresa no ho fan a través del meu ginecòleg em van dir que tenien un conveni amb Fecunmed i amb l'Oriol que vaig anar allà dos dies: un primer per entrevista amb el Dr. Saura i llavors el dia de la inseminació i la veritat que tot molt bé. el tracte fantactic. Ara que estic amb el segon tractament, també ho he fet així i hi he hagut d'anar amb un control perque era dissabte i a manresa no ho fan i vaig haver d'nar a granollers i l'altre el dia de la inseminació... estic esperant si ha anat bé o no....
Jo n'estic molt contenta.
SilviaB-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 127
Ubicació : Santpedor
Hola,
Jo tambe he fet els tractaments a Fecunmed i la.meva opinió es molt bona en tots els aspectes,equip de Doctors/es, infermeres,biolegs... Jo.m'estic molt contenta. El tracte es molt proper.
No en tinc cap queixa.
Si.necessites sber alguna cosa mes ens ho dius.
Jo tambe he fet els tractaments a Fecunmed i la.meva opinió es molt bona en tots els aspectes,equip de Doctors/es, infermeres,biolegs... Jo.m'estic molt contenta. El tracte es molt proper.
No en tinc cap queixa.
Si.necessites sber alguna cosa mes ens ho dius.
Lauris@-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 282
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum