Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 
ada_bcn
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 
Crislady
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 
Júlia
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 
morgan
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 
Dana
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 
Ester
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 
Sara
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 
Bego
Em presento... una valenta més Vote_lcap1Em presento... una valenta més Bar210Em presento... una valenta més Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Em presento... una valenta més

+3
aiguaclara
piedralunar
kentuta
7 participantes

Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Em presento... una valenta més

Missatge por kentuta Dv 18 Gen 2013 - 14:25

Hola a totes,
Fa pocs dies remanant per internet vaig creuar-me amb aquest foro i vaig fer una mica la xafardera, i em va agradar, i de fet m'ha ajudat a veure i entendre molts dubtes que també tinc.
Tinc 37 anys i un fill de 4 anys, als 2 anys ens vam separar i tiro endavant sola amb el nen. Bé, de fet aquest no és el tema... El cas és que des de sempre havia pensat que no volia un fill únic, però al separar-me semblava que la cosa es complicava. Porto practicament un any rumiant anar pel segon tota sola, però entre una cosa i altre encara no he fet el pas, de fet n'estic gairebé segura, tot i els infinits dubtes crec que me'n podria ensortir...
Alguna vegada en converses he expresat el meu desig de tenir un segon fill i fer-ho tota sola i he trobat reaccions de tot tipus, hi ha gent que em dónen suport i m'animen a fer-ho, tot i que reconeixen les dificultats que poden surgir-ne, altres amigues m'han dit mig en broma que estic boja, altres que sóc molt valenta, altres (encara que no m'ho han dit de cares) que sóc una inconscient... I crec que algunes a les que els hi he explicat les ganes que en tinc no creuen que faci el pas...
I encara que no li he comentat mai al meu fill cada cop més sovint em diu que li agradaria un germanet i em diu que haig de menjar molt i així creixarà la panxa i quan sigui ben gran (la panxa) sortirà el germanet.... quines coses que tenen a vegades....
I posant a la balança pros i contres per ara pesa més els "pros".... Ho tinc decidit i en tinc ganes, tinc un raconet pel que pugui costar el tractament i moltes ganes, però haig de fer el pas... sembla mentida però costa molt fer una trucada per demanar hora.. potser escrit també perquè per mi ja és un pas fet..
Encara no he demanat hora, no sé ni cliniques, ni res de res.... vaig rumiant-hi..... de fet, he fet una ullada a l'apartat de clíniques una estoneta i veig que està força centrat en Barcelona i provincia, jo sóc de Girona, m'han comentat que hi ha un centre "Gidona" però pel fórum no he trobat res, em podríeu aconsellar?
Un altre dubte és que sempre he sigut una grassoneta, i últimament m'he engreixat més... tot i que ara ja estic a dieta controlada per metges, etc... imagino que hauria de perdre abans d'iniciar res, ja que l'embaras, etc... pot ser més complicat... no sé...
Bé, no m'enrotllo més... aniré rumiant i lleguint-vos...
Per cert, trobo molt maco el que feu en aquest fórum, ja que m'ha anat molt bé per posar a lloc alguns dubtes que tenia fins ara i no pensar que elstic totalment boja o sóc una inconscient... per això ja d'entrada us en dóno les gràcies a les que ho feu possible!
Txell
kentuta
kentuta

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Sagitario Gato
Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 14/01/2013
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por piedralunar Dv 18 Gen 2013 - 17:33

Benvinguda, Txell,

ens presentes un cas q no tenim encara: el de la dona que ja ha tingut un fill en parella i ara, per tenir-ne un segon, es planteja de fer-ho en solitari.

Sobre clíniques a Girona em sembla q algun cop se n´ha parlat d´un parell, però crec recordar q els comentaris no eren gaire afalagadors. No n´estic segura.T´ho pots mirar al post de clíniques o bé repassar les dades de noies de Girona...

En tot cas benvinguda i petons a mare i fill.
piedralunar
piedralunar

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Capricornio Mono
Nombre de missatges : 656
Fecha de inscripción : 10/02/2010
Edad : 55
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por aiguaclara Ds 19 Gen 2013 - 18:20

Hola Txell.

Benvinguda al fòrum.

Celebro que el fòrum et segui de gran ajuda, sempre va bé llegir-ho i de fet es aquesta la finalitat.

Tot i que ets la primera en el fòrum amb el perfil que descrius, quant t'he llegit, me vist a mi reflectida. Les pors paralitzen, i tant.

Pots llegir sobre el tema al subfòrum Ampliar família en la categoria Mares. Allà podràs parlar mes extensament, si ho vols, de totes les pors i coses relaciones al fet de rumiar l'augment de família, doncs es un fòrum privat.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por kentuta Dl 21 Gen 2013 - 11:27

Moltes gràcies noies per la benvinguda, aquest cap de setmana he anat repassant els diferents apartats del fórum i la veritat és que he trobat molta informació que em va molt bé.
Encara no he fet cap pas més, però el cap no para de donar-hi voltes i més voltes i és que cada cop ho tinc més clar...
Ja tinc telèfon d'ina clínica però encara no he fet el pas de trucar...
Doncs res que moltes gràcies!
kentuta
kentuta

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Sagitario Gato
Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 14/01/2013
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por lajefadelaironia Dl 21 Gen 2013 - 15:43

Hola Txell,

Sigues mooolt benvinguda! I visca la diversitat de models familiars al nostre foro!!

El que tens al teu favor es clar; ets fertil, ja tens un nen i tens bona edat. Els dubtes terribles sempre. com a mínim ja saps de què va tenir un nen. Aquí tens un parell de mares amb més d'un fill no simultani que et poden donar algun consell de logística pràctica, sobre com explicar-ho al fill gran i coses semblants.

ja ens aniràs explicant com evoluciona la cosa!

alba 36 i pau 2,9a
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por kentuta Dv 25 Gen 2013 - 13:03

Gràcies Alba per la benvinguda i pels consells, em passaré pel subforum d'ampliar familia...
Escriure aquí per mi ja ha estat un pas, i cada dia hi rumio i surten diferents dubtes i pors, bé ja veure'm....
Ja aniré explicant...
Txell
kentuta
kentuta

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Sagitario Gato
Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 14/01/2013
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por Júlia Dv 25 Gen 2013 - 22:37

Hola.

Jo sóc una de les mares amb dos fills no bessons, bé només som dues per ara. El meu gran té 4,5 i el petit 13 mesos. La veritat és que donar un germà al teu fill és molt bonic. Cada dia se'm cau la baba quan veig que el primer que fa el Roger en llevar-se és anar a saludar l'Oriol i els dos es somriuen de veure's. També es fan plorar, esclar, no tot és idíl·lic, però veure'ls jugar i com s'estimen no té preu.

Jo vaig fer molt partícep el Roger de l'embaràs i amb l'ajuda d'un conte li anava explicant el que passava i passaria. Fins i tot el vaig dur a una eco. Després quan va néixer hi va haver periodes de regressió però és normal i comprensible. I passen.

Jo t'animo a fer-ho.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por bcnselegnA Dc 30 Gen 2013 - 18:39

Benvinguda!

Espero que facis el pas per donar-li un germanet a teu fill, qué guai!

Petò
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por kentuta Dc 30 Gen 2013 - 19:02

Gràcies noies...
Només faig que donar-hi voltes i més voltes... hi ha dies que n'estic del tot convençuda que m'ensortiré... altres dies que penso que pot ser un enrenou... i més amb lo desorganitzada que sóc.
Però en tinc ganes...
kentuta
kentuta

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Sagitario Gato
Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 14/01/2013
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por Bea Dj 31 Gen 2013 - 7:46

Kentuta, la idea de que saldrás adelante y la de que será un caos son compatibles. Muchas mamás me han dicho que el trabajo no se multiplica por dos, sinó por tres.
Yo también tengo muchos miedos de ir a por un segundo, pero también los tuve con el primero, y es normal... es una gran decisión y una responsabilidad enorme!!
Si tienes una red social que te apoye y sabes que los tendrás ahí para ayudarte, te recomiendo que adelante. Ahora estás en una edad buena, pero el tiempo apremia nuestros ovulillos!
Bea
Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Fecha de inscripción : 04/01/2011
Edad : 39
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento... una valenta més Empty Re: Em presento... una valenta més

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum