Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 
ada_bcn
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 
Crislady
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 
Júlia
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 
morgan
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 
Dana
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 
Ester
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 
Sara
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 
Bego
Hola a totes - matrioshka Vote_lcap1Hola a totes - matrioshka Bar210Hola a totes - matrioshka Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Hola a totes - matrioshka

+3
paqui_libertad
lajefadelaironia
matrioshka
7 participantes

Ir abajo

Hola a totes - matrioshka Empty Hola a totes - matrioshka

Missatge por matrioshka Dl 14 Gen 2013 - 20:09

Hola! Finalment em presento; fa molt temps que us segueixo i encara en fa molt més que penso en ser mare en solitari. Suposo que no us puc explicar res de nou i com ja us deveu imaginar tinc totes les pors per les que heu passat les que ja sou mares. Però també suposo que poder-les compartir amb vosaltres m’ajudarà a agafar encara més forces per tirar aquest somni endavant.

Tinc 35 any (bé, bastant a prop dels 36 ja, la veritat), la familia, sobretot la meva mare, i les meves amigues em recolzen amb la decisió. Tot i així, les pors són moltes, però les ganes ara ja comencen a pesar més a la balança

He estat llegint molt pel fórum i veig que parleu molt bé de la CIRH. Jo sóc d’Adeslas i em sembla que hi tenen conveni. Havia pensat anar a la meva ginecóloga i a veure què m’explica/recomana ella. Després ja veuré per on tiro…

Alguna de vosaltres que no estigui gaire cansada d’animar a les novates em podria explicar el procés una mica. Després de fer-me totes les proves que em demanin, ja puc començar o m’he d’esperar un temps? Per edat, creieu que és molt difícil quedar-se embarassada? I de que surtin bessons? I en cas de no quedar-m’hi a la primera (ja m’agradaria que fos a la primera, però cal ser realista també) quan de temps s’ha de deixar pasar?

Ui, quantes preguntes! Ho sento, noies, és que estic molt nerviosa i ja veig que he bombardejat….

Moltes gràcies per aquest fòrum


Editat per darrera vegada per aguaclara_74 el Dt 15 Gen 2013 - 10:05, editat 1 cop en total (Razón : font text)
matrioshka
matrioshka

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Aries Serpiente
Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 01/01/2013
Edad : 47
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes - matrioshka Empty Re: Hola a totes - matrioshka

Missatge por lajefadelaironia Dl 14 Gen 2013 - 21:54

Hola matrioska
Primer de tot molt benvinguda a la vida activa del foro. Esperem que puguis genir un embaras ben aviat. El suport de la familia i els amics es molt important.
Despres dirte que no ens ratla en absolut contestar les vostres preguntes! Tenim i mamtenim el foro exactament per aixo: per ajudar i contestar.
En quant tinguis les probes llestes i el baixi la regla ja pots comencar! Els intents en ppi es poden cer seguits cada mes pero dependra molt de quin tractament facis. Repetir inses es fisica i economicament mes viable que repetir fivs.
Sobre ledat i la llargada del proces no hi ha res per dir. Aqui saps quan comences pero mai quan acabes. Esperat a fer les probes i tenir els resultats i la teva gine o qui tinguis al cirh et poden orientar mes.
Vesnos explicant !
Alba 36 i pau 2,8. Si algu el vol el regalo
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes - matrioshka Empty Re: Hola a totes - matrioshka

Missatge por paqui_libertad Dt 15 Gen 2013 - 13:57

Hola Matrioska,
Benvinguda!!!, doncs per experiència sobre preguntes, moltes te les esclareixen quan fas la primera visita al lloc on et faràs la inseminació, però igualment si veus que no te les resolen aquí continuarem per ajudar-te, jo estic en l'aprenentatge, tampoc sóc una experta, però per aquí estem!!!..
Jo he fet un intent al CIRH i estic en fase del segon i espero definitiu i no tinc cap queixa del CIRH estic molt contenta del tracte i de tot, la veritat, jo el recomanaría, jo tinc a la Dra. Borrás que em sembla una gran professional i també he pogut conèixer a la Dra. Maqueda que és un encant.

Salutacions
paqui_libertad
paqui_libertad

Medifiatc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Virgo Gato
Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 27/08/2012
Edad : 48
Ubicació : El Prat de Llobregat

http://mamiensolitario.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes - matrioshka Empty Re: Hola a totes - matrioshka

Missatge por Júlia Dt 15 Gen 2013 - 21:40

Hola Matrioshca.

Nomes afegir al que ha dit l'Alba que la majoria de nosaltres vam començar a la teva edat i mira'ns a totes, cadascuna amb un o dos crios.

Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes - matrioshka Empty Re: Hola a totes - matrioshka

Missatge por aiguaclara Dt 15 Gen 2013 - 22:34

Hola Matrioska.

No sentis re, no has preguntat re estrany, està dintre de la normalitat quant comences aquesta etapa de la vida.

Benvinguda al fòrum, que espero i de ven segur que et trobaràs com a casa, que per aquí totes som la canya.

Si no ha canviat, adeslas te conveni amb Cirh si. Al subfòrum Clíniques trobaràs informació complerta.

Un cop proves fetes, has d'esperar a inici de nou cicle.
La veritat es que no hi ha pautes d'espera de re. Al subfòrum de En procés/ tractament també trobaràs informació complerta.

En tot cas, pots obrir tema allà on toqui per preguntar qualsevol dubte.

I de res, per la part que em toca Wink
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes - matrioshka Empty Re: Hola a totes - matrioshka

Missatge por matrioshka Dc 16 Gen 2013 - 20:10

Moltes gràcies per la benvinguda, i pel suport!

Un cop comenci us aniré posant al dia, ni que sigui per desfogar-me de tots els nervis Very Happy i mentrestant us aniré seguint pel fòrum.

Fins aviat
matrioshka
matrioshka

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Aries Serpiente
Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 01/01/2013
Edad : 47
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes - matrioshka Empty Re: Hola a totes - matrioshka

Missatge por bcnselegnA Dc 30 Gen 2013 - 18:36

Benvinguda!

Espero que tot vagi bé i ràpid, les pors sempre ens acompanyen però es normal ja que és una gran decisió. Ánims!

Una abraçada!
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes - matrioshka Empty Re: Hola a totes - matrioshka

Missatge por ondeiamar Dj 31 Gen 2013 - 13:34

Benvinguda Matrioska!

Jo encara no he comentat res a familia i amics, tot i que alguna vegada he deixat anar allò de: quan arribi el moment, que està arribant, si la meva parella no vol fills, els tindré tota sola. una altre cosa serà quan vegin que vaig seriossament.

També tinc moltes pors i dubtes, suposo que com totes, però ja veus que llegir aquest forum i compartor experiències, ajuda molt.

Una abraçada!
ondeiamar
ondeiamar

Sanitas No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Libra Dragón
Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 24/01/2013
Edad : 47
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes - matrioshka Empty Re: Hola a totes - matrioshka

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum