Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 
ada_bcn
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 
Crislady
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 
Júlia
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 
morgan
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 
Dana
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 
Ester
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 
Sara
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 
Bego
Conte sobre diversitat Familiar Vote_lcap1Conte sobre diversitat Familiar Bar210Conte sobre diversitat Familiar Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Conte sobre diversitat Familiar

+5
SilviaB
Marta&Martina
ada_bcn
maribel_41
Elisalsa
9 participantes

Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por Elisalsa Dj 10 Gen 2013 - 8:33

Ahir vaig estar a la biblioteca amb la Mila. Ara a l'hivern anem força sovint, ja que es pot jugar també.

Entre les novetats de llibres per a nens hi havia un conte-joc que es diu Familium (autora Glòria Canyet) que em va semblar força interessant sobre la diversitat familiar.

Son com fitxes de imatges i explicacions que s'ha de relacionar. Van explicant diferents models familiars : de fet la primera història és d'na mare sola que parla de com volia tenir un fill, com se l'estima.... No vaig poder profunditzar, però parla d'adopcions, families homosexuals....

Era per a nens més grans de 6 anys, però em va agradar molt, ja que parla molt normal i integra tots els models familiars (fins i tot els tradicionals com un model més).

Elisana i Mila (41 a - 2,10 a)
Elisalsa
Elisalsa

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 233
Fecha de inscripción : 09/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por maribel_41 Dj 10 Gen 2013 - 9:00

Gràcies Elisana!

Nosaltres anem sovint a la biblio :-) , li faré una ullada

Maribel i Isona 2,5a.
maribel_41
maribel_41

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 09/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por ada_bcn Dj 10 Gen 2013 - 10:55

Nosaltres anem cada divendres a la biblio sortint del cole, és una costum que hem agafat i va molt bé, aquesta setmana hi hem anat dimarts també que haviem de tornar llibres i dvd.

Estic súper contenta amb la biblioteca a la que anem pq a la zona de recomanats sempre hi ha llibres súper interesants sobre temes que normalment no trobes massa cosa. Tot i que siguin recomanats a nens a partir de 6 anys es poden llegir igual, normalment és pq ho recomanen pel nivell de lectura, pq puguin llegir-ho sols, però la majoria els pots llegir a nens més petits i van molt bé per explicar coses.

Realment els contes obren la ment i fan que els nens es plantegin moltes cose si fagin moltes preguntes i et donen la oportunitat d'esplicar moltes cose,s no només cose suqe ens afecten directament sino a veure el món d'una forma més oberta.

Jo he estat treballant en una bibliografia per a nens per la web d'adoptivanet i hi ha un apartat sobre monoparentalitat, no és molt extens is sempre vaig afegint llibres i contes, però us deixo l'enllaç als dos llocs. Próximament em poso amb pelis infantils i llibres per adults.

Sobre llibres per nens (diversos temes):

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Sobre familia monoparental:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Si compreu algún dels llibres a amazon a través de la web, encara que siguin llibres que no surten al llistat però els compreu a amazon desde un enllaç de la web, em donen una petita comisió... que la veritat m'aniria molt be ara mateix...

Espero que su agradi la bibliografia i espero si teniu comentaris al respecte ja que m'interesa conèixer més llibres per poder anar ampliant-la
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382
Fecha de inscripción : 01/01/2013

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por Marta&Martina Dj 10 Gen 2013 - 11:34

fyi

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Cloe quiere ser mamá” se presenta como un cuento ilustrado de 24 páginas a todo color y encuadernado en tapa dura para que resista más y se lo puedas leer tantas veces como quieras a tus hijos sin que se estropee

El precio del libro es de 15 euros y a continuación te detallamos como puedes conseguirlo:

*MEDIANTE TRANSFERENCIA/INGRESO BANCARIO:

1ª/ Haz un ingreso o transferencia al Nº de Cuenta Bancaria de Editorial Chocolate: 0081-5378-26-0001082313 (Banco Sabadell Atlantico) por importe de:

* Envios dentro de ESPAÑA: 17 € (15 € libro + 2€ por gastos de envío por Correos dentro de España)


*Envíos a EUROPA (Países dentro de la UE): 23,65 € (15 €/libro + 8,65 € carta certificada por Correos)

Código IBAN: ES5000815378260001082313 // Código BIC: BSAB ESBB

*Envíos Resto de países: Consultar tarifas de coste de envio. Mandarnos un email a [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo], indicando país y ciudad de destino.

2ª/ Envianos un email a [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] con el justificante de la transferencia/ingreso realizado y tus datos personales ( nombre, apellidos, teléfono de contacto y dirección postal) y te enviaremos el libro a tu domicilio vía Correos.

*EN LAS SIGUIENTES CLÍNICAS


-FIV MADRID: c/ del Marqués de Urquijo, 26 (Madrid) Teléfono: 91 561 66 16

-PROCREATEC: c/Manuel de Falla, 6-8 (Madrid) Teléfono: 91 457 17 56

-IMFER: Av. de los Pinos Nº 5 Edificio Olímpico (Murcia) Teléfono: 968 282866/ 968 235126



Marta_Martina
Marta&Martina
Marta&Martina

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Libra Cabra
Nombre de missatges : 283
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por maribel_41 Dj 10 Gen 2013 - 12:12

Gràcies per tota la info!

Jo fa poc vaig comprar un conte al Amazon fa poquet …. Little Treasure by Anat Georgy

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

En aquest cas però va de reproducció asistida, és amb angles, però tan fa, jo el traduiexo a la meva manera, les ilustracions son molt xules i segons vagi creixent amplio la info i el vocabulari, com diue els contes ajuden molt a explicar les coses … a la Isona li encanta ella li diu “el conte de la mama i la Isona petitona” :-))




maribel_41
maribel_41

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 09/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por ada_bcn Dj 10 Gen 2013 - 15:47

En anglés he vist un parell de llibres més, no els he llegit i no es troben a amazon (i no he trobat que s'hagin editat en castellà o català)

"Just de baby for me" de Bárbara Sue Levin

"Why don't I have a daddy?" de George Anne (no recordo què més)

Els dos són per tractar el tema de la reproducció asistida... segur que n'hi ha d'altres i editats en castellà o català, encara que no parlin específicament de la inseminació artificial, però la veritat és que costa.

El de Cloe encara no l'he llegit però m'ha arribat molta propaganda. ¿Algú l'ha llegit?
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382
Fecha de inscripción : 01/01/2013

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por SilviaB Dj 10 Gen 2013 - 16:26

hola,

Jo el de Cloe l'he comprat, i estic esperant que m'arrivi.
SilviaB
SilviaB

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Sagitario Gato
Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 15/01/2011
Edad : 48
Ubicació : Santpedor

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por Dana Dj 10 Gen 2013 - 21:54

Hola gente,

Hace tiempo había mirado esta web (en inglés) Donor Conception Network- pero no llegué a comprar. Tienen cuentos para prácticamente todas las combinaciones de donantes y tipos de familias que recurren a donantes:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Tienen libros para explicar los diferentes scenarios - aquí el enlace a las madres solteras:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

También tienen guías de como hablarlo con los hijos - por diferentes franjas de edad.

Me gusta la pinta de Little Treasure - también está en Amazon uk. Creo que lo compraré :-)

Saludos,
Julia
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por maribel_41 Dv 11 Gen 2013 - 7:56

Julia,

Si coincidimos en alguna trobada te llevo "Little Treasure" y así le puedes dar un vistazo ....
maribel_41
maribel_41

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 09/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por Anabel Dg 13 Gen 2013 - 17:13

Hola a todas,

En la Abacus nueva del Pº Fabra i Puig 196, de Barcelona, hacen una actividad sobre la diversidad familiar. Será el sábado 2, de 12:00 a 14:00. Copio lo que dicen de ella (http://abacus.coop/activitats/familium-un-munt-de-families-4-anys/):

Familium: un munt de famílies

Vols conèixer un munt de famílies diferents? En Miquel és més feliç que un anís i viu amb la seva mare i el seu canari, en Plis-Plis. La Nàdia és bonica com una nina, i de gran vol ser ballarina i vestir un tutú amb purpurina.

Com que té els pares malalts, ella viu en un centre d’acollida. L’Emma és tot alegria i s’estima el seu germà Enric amb bogeria. Presumeix de tenir una gran família i dues cases. L’Emma amb la maleta a la mà és feliç allà on va.


Para las que no sois de Barcelona, está cerca la estación de la Renfe de Sant Andreu Arenal, también una estación de autobuses interurbanos (si sigue allí!), y hay parking gratuito en el Corte Inglés que está +- cerca, junto al Heron City.

Saludos

Anabel, 43, Damián, a un mes de sus tres años, Paloma, a una semana de sus tres meses
Anabel
Anabel

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 110
Fecha de inscripción : 07/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por piedralunar Dg 13 Gen 2013 - 18:35

Sembla interessant, la proposta! A quina alçada de Fabra i Puig és això, ja a prop de la Meridiana?
piedralunar
piedralunar

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Capricornio Mono
Nombre de missatges : 656
Fecha de inscripción : 10/02/2010
Edad : 55
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por Anabel Dl 14 Gen 2013 - 10:38

Está entre la Meridiana (metro L1, Fabra i Puig) y la plaza Virrei Amat (L5, Virrei Amat).

Saludos

Anabel
Anabel
Anabel

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 110
Fecha de inscripción : 07/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por ada_bcn Dc 16 Gen 2013 - 12:16

Jo segueixo un blog, bé no el segueixo massa però quan puc el llegeixo sobretot si el tema m'interessa, d'una mare monoparental amb dos fills (bé... és amiga meva a part d'això...) i veig que va fer un comentari sobre el conte i una entrevista sobre la seva presnetació, us ho poso per si us pot interesar, i de passada coneixeu el blog si no el coneixieu, é smolt interessant.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382
Fecha de inscripción : 01/01/2013

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por morgan Dc 16 Gen 2013 - 22:10

Ui quantes coses!! M'interessen els contes q comenteu. Si teniu possibilitat porte-los a les kedades.

Be, quan tingui els links mirats ja comento, ara ja m'arribaran els nous comentaris.

Anna, Eloi i Carla 2,5 anys
morgan
morgan

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 685
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 48
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Conte sobre diversitat Familiar Empty Re: Conte sobre diversitat Familiar

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum